Muhammed çeliker 10 Temmuz 2023 Yazar Paylaş 10 Temmuz 2023 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu detaylara çok takılma.. Çoğu araç, sürücü tedirgin olmasın diye hararet göstergesini oynatmaz.. 70-105 arasında gösterge sabit kalır. 70-105 arası oynaması da seyir halinde normaldir. Rampa çıkarken zorlarsın 105 i görür.. Uzun bir rampa inersin 80 e düşer.. Fordlar böyledir mesela, C5 de böyle. Pejo da öyledir. abi işte benim sıkıntım rampa çıkarken 115 lere kadar çıkması belki o an pc bağlı olsa dahada fazla bu bahsettiğim ustaya bi göstercem abi bakalım olmazsa @Mehmet Ozyurek ilgin için teşekkür ederim abi son durumu tekrar yazarım duruma göre 1 Yorum bağlantısı
Muhammed çeliker 15 Temmuz 2023 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2023 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu detaylara çok takılma.. Çoğu araç, sürücü tedirgin olmasın diye hararet göstergesini oynatmaz.. 70-105 arasında gösterge sabit kalır. 70-105 arası oynaması da seyir halinde normaldir. Rampa çıkarken zorlarsın 105 i görür.. Uzun bir rampa inersin 80 e düşer.. Fordlar böyledir mesela, C5 de böyle. Pejo da öyledir. mehmet abi dün radyatörü değiştirdim radyatörüm baya bi tıkalı çıktı şu an hararet 90-100 arası yine çok değişen bişey olmadı hortumlardada bi tıkanıklık görünmüyor ama sanırım bu arabanın normali bu bi kaç araştırma yaptım senin dediğin gibi bi çok araç aslında bu şekilde çalışıyormuş sürücü tedirgin olmasın diye çoğu araçta hararet 90 ı geçmiyormuş ama peugeot grubunda neyse hararet onu görüyomuşsunuz aracın zaten termostatı 98 de açıyor artık bende çok fazla uğraşamıycam gittiği yere kadar gider 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Temmuz 2023 Paylaş 15 Temmuz 2023 Gözle bakalım. Radyatörün illaki etkisi olacaktır. Radyatörün önünde sonradan takılmış bir şey yok değil mi ? Korna, çakar vs 1 Yorum bağlantısı
Muhammed çeliker 15 Temmuz 2023 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2023 Mehmet Ozyurek yazdı: Gözle bakalım. Radyatörün illaki etkisi olacaktır. Radyatörün önünde sonradan takılmış bir şey yok değil mi ? Korna, çakar vs görünürde hiç bişey yok abi önü açık radyatörün ben hararet müşürünü delphi marka takmıştım ama acaba hani orjinal olsa farklımı olur onu bilemedim arada'da çok fark var biri 250 diğeri 1000 civarı hararet müşüründen de harareti yanlış gösteriyo olabilir diyede düşünüyorum ama denemek lazım tabi hiç bişey değişmezsede boşa almış olcaz ama radyatörcünün dediği radyatörün baya bi tıkalıymıştı zor açtık sen bu radyatörü değiştir çok gitmez bu dedi bugünde dikkat ettim 90 üzerindeki çizgiye kadar çıkıyo oda bazen çıkıyo sürekli değil otobanda mesela 90 ı az bişey geçti şehir içi dur kalkta 90 üzerindeki çizgiye kadar çıktı 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Demir Berlin 12 Mart Paylaş 12 Mart Muhammed çeliker yazdı: Öncelikle s.a arkadaşlar benim şöyle bi sıkıntım var yardımcı olursanız çok sevinirim Aracım 2007 model peugeot 207 1.4 8 valf 75hp benzinli motor. Arabamın hararetini ne yaptıysam düşüremedim, aracın hararet 90-95 arası sürekli. Tabi 90 üzerindeki çizgi 95 ise araçla 30-40 km bi yola çıkıyorum, otobanda aracın hararet 30 km falan normal ama sonrasında en yukarılara doğru çıkıyor. Aracı hemen kenara çekiyorum kaputu açıyorum 2. kademe fan açıp harareti yavaş yavaş düşürüyor. Aracımda daha önce bu arıza için kapak contası yanık dediler bu esnada üst takım conta komple değişti silindir kapak contası emme eksoz siboplar sibop lastikleri termostat triger seti devirdaım hararet müşürü ( delphi ) radyatör hortumları not : araç boşta yokuş aşağı giderken hararet düşüyor aracın fanları da stabil çalışıyor, kalibrasyon yaptırdım programla manuelde çalışıyor, artık neyin değişmesi gerektiğini ben anlayamadım değişmeyen hiç bişey kalmadı araçta ama hararet sorununu çözemiyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim Sonuç ne oldu aynı problemler bendede var Yorum bağlantısı
Recommended Posts