Erhan Doruk 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Hız limitleri hem ülke ekonomisine katkı hem de ölümlü kaza riskini azaltması için faydalı ancak bunun da bir standartı olması lazım. Karadeniz sahil yolundan samsundan artvine doğru giderken şehirlerden geçerken 80-60-110-120-50-80 gibi çok değişken limitler var. Her şehir kendine göre belirlemiş. Bunları da düzenlemeleri lazım. Yolu tecrübe etmeyen birinin ceza alması çok kolay. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 @Serkan Toker abi virajı dönünce çat diye çıkan radarın da öncesinde tabela oluyor. Ama köprü altındaki üfletme öncesi uyarı yok 1 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Sanırım forumda okuduğunu anlama sorunu var. Bizim itirazımız 20 km içerisinde 3 tane EDS kulesi ve 2 tane mobil radar ekibinin olmasına. Yoksa sabah akşam radar cezası yiyip de şehir içinde makas atan insanlar değiliz ki 10 senedir aynı yerde trafikteyiz eski halini de biliyoruz buraların. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Şehir içinde, yaya geçidi olan, yayaların olduğu vs gibi yollarda 55 km yi geçen ceza yemeli, radar kamerası olmalı. Okul geçidi, dar sokak vs gibi yerlerde 30 km olmalı. Otoyollarda değişken hız sınırı olabilir, dijital tabela ile hız belirlenebilir, yol boşsa 170,180 km ye izin verebilir mesela. Veya yağmur karda düşürebilir. Tünelde kesinlikle hıza izin verilmemeli. Mutlak kamera olmalı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Emrah Altun yazdı: Sanırım forumda okuduğunu anlama sorunu var. Bizim itirazımız 20 km içerisinde 3 tane EDS kulesi ve 2 tane mobil radar ekibinin olmasına. Yoksa sabah akşam radar cezası yiyip de şehir içinde makas atan insanlar değiliz ki 10 senedir aynı yerde trafikteyiz eski halini de biliyoruz buraların. anlıyorum ve artırıyorum. 20 km içinde 6 eds ve 4 mobil eds olsa daha iyi 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Emrah Altun yazdı: Sanırım forumda okuduğunu anlama sorunu var. Bizim itirazımız 20 km içerisinde 3 tane EDS kulesi ve 2 tane mobil radar ekibinin olmasına. Yoksa sabah akşam radar cezası yiyip de şehir içinde makas atan insanlar değiliz ki 10 senedir aynı yerde trafikteyiz eski halini de biliyoruz buraların. Bu söylem yakıştı mı şimdi? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Erhan Doruk yazdı: Hız limitleri hem ülke ekonomisine katkı hem de ölümlü kaza riskini azaltması için faydalı sanırım karar alanlar böyle düşünmüyor, zira geçen sene hız limitleri artırıldı , ben olsam düşürürüdüm o ayrı konu 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Çağlar Bayur yazdı: sanırım karar alanlar böyle düşünmüyor, zira geçen sene hız limitleri artırıldı , ben olsam düşürürüdüm o ayrı konu otoyolda artmış limitlerde gidilse yine kaza artışı pek olmaz. Ama instagram hikayeleri zibil gibi 260+ Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 O %10 zaten kalibrasyon hatası ve diğer durumlar için. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Erhan Doruk yazdı: Hız limitleri hem ülke ekonomisine katkı hem de ölümlü kaza riskini azaltması için faydalı ancak bunun da bir standartı olması lazım. Karadeniz sahil yolundan samsundan artvine doğru giderken şehirlerden geçerken 80-60-110-120-50-80 gibi çok değişken limitler var. Her şehir kendine göre belirlemiş. Bunları da düzenlemeleri lazım. Yolu tecrübe etmeyen birinin ceza alması çok kolay. Amaç o uygulanabilir değil. Ben yavaşlıyorum kamyon minibüs selektör yapıyor sıkıştırıp taciz ediyor. Biraz uzatsan sıkıştırıp dövecekler. Emniyet bunları görmez tabi. İlla ölmen gerek vaka sayılman için. Bu cezaların mantıksızlığı hukuka saygıyı da zedeliyor 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: otoyolda artmış limitlerde gidilse yine kaza artışı pek olmaz 130 yerine 140 la giderken 2 saniyede 17 araba boyu yol gider. en süper üstü reaksiyon süresi. normal reaksiyon süresini hesaplamayalım detay olur 17 Haziran 2023 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Hızlı gitmek sorun değil de cidden sürücülük yeteneği çok dipte ama özgüveni çok tavanda bir kitle var. Direksiyon tutmayı bilen çok az, sorun orada. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Önder Özcan yazdı: Bu söylem yakıştı mı şimdi? "Temel Ingiltere'ye gitmis, arabasiyla otobanda giderken bir anons duymus (fikra bu fikra, Temel Ingilizce'yi nerede ögrenmis deme): - Delinin biri ters yönde gidiyor, dikkatli olun! Temel: - Hangi biri hangi biri, bu Inciluzlarin hepsi deli hepsi deli! 1 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Önder Özcan yazdı: Bu söylem yakıştı mı şimdi? Yani üstat daha ne diyeyim bu helvaya bu şeker çok diyorum, siz de helvayı doğru yeyin o zaman diye cevap geliyor. Öbürü de yetmez daha çok arttırın diyor. Hakaret amaçlı demedim tespit yaptım. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Hakikaten Karadeniz'de bunalıyor insan araç sürerken 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Selim Bilgin yazdı: Hızlı gitmek sorun değil de cidden sürücülük yeteneği çok dipte ama özgüveni çok tavanda bir kitle var. Direksiyon tutmayı bilen çok az, sorun orada. Şehir içinde çok tehlikeli( daha çok yaya ve bisikletli için) , otoyolda sorun yok. ( Bilen adama) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Emrah Altun yazdı: Yani üstat daha ne diyeyim bu helvaya bu şeker çok diyorum, siz de helvayı doğru yeyin o zaman diye cevap geliyor. Öbürü de yetmez daha çok arttırın diyor. Hakaret amaçlı demedim tespit yaptım. demek istediğim bahsettiğiniz yerlerde hız limitli olmalı zaten. Sürücü de buna uyduktan sonra ha 2 ha 12 olmuş ne fark eder. Servet Aydın yazdı: Hakikaten Karadeniz'de bunalıyor insan araç sürerken bi ara başlık açmıştım, ülkemizdeki otobanlar diye. Mevcutlar bile çok az dediğimde %90’ı karşı çıkmıştı. Yeterli denmişti. Ama konu hız limitine gelince iller arası devlet yollarının her zaman sıkıntı olduğu aşikar. karadenize mutlaka otoyol gerekiyor. Dağların içinden yaparlarsa memnun oluruz. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Serkan Toker abi virajı dönünce çat diye çıkan radarın da öncesinde tabela oluyor. Ama köprü altındaki üfletme öncesi uyarı yok Onu diyoruz işte, tabela olması yanlış. 😂😂 biz ne radarlar gördük. Eski Ankara İstanbul yolunda giderken büyüklerimiz uyarırdı buralar radar yatağı diye.. 😄 1 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Radara girerek biyere varamazsınız. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 İlkay Başaran yazdı: Radara girerek biyere varamazsınız. 1 4 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Bugün fiesta ile Düzceden İstanbul'a gişelere ortalama hız 124 dönüşte ortalama hız 90. İki yerde radar vardı sıkıntı olmadı. 140 giderken gps ve radar 133 ölçüyor yeterli mir hız. Ceza işine gelince Hakim cihazın kalibrasyonu, hava şartları yol durumu vs girizgah yazarak 1~2 km/h farkla yaxılsn iki cezamı iptal etti. @Cem Işıkın örnek dilekçesimi yazmam yetti. Ayrıca Fahri trafik müfettişinin arkadaşıma yazdığı fotoğrafı olmayan kırmızı ışıkta geçme cezasınıda aynın şekilde iptal ettirdik. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Metin Uzunoğlu yazdı: Bugün fiesta ile Düzceden İstanbul'a gişelere ortalama hız 124 dönüşte ortalama hız 90. İki yerde radar vardı sıkıntı olmadı. 140 giderken gps ve radar 133 ölçüyor yeterli mir hız. Ceza işine gelince Hakim cihazın kalibrasyonu, hava şartları yol durumu vs girizgah yazarak 1~2 km/h farkla yaxılsn iki cezamı iptal etti. @Cem Işıkın örnek dilekçesimi yazmam yetti. Ayrıca Fahri trafik müfettişinin arkadaşıma yazdığı fotoğrafı olmayan kırmızı ışıkta geçme cezasınıda aynın şekilde iptal ettirdik. Yani ne anlama geliyor? Bu durum sorunu ortadan kaldırır mı? Kaldırmış mı oluyor? 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Yani ne anlama geliyor? Bu durum sorunu ortadan kaldırır mı? Kaldırmış mı oluyor? Yani normal şartlarda otoyolda ceza yemek için 153 km/h hızın aşılması gerekli, 1 km/h ile yazılan cezada mahkemede %95 iptal edileceği için radar cezası normal vatandaş için ortadan kalkmıştır, en azından benim için. 17 Haziran 2023 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Haziran 2023 Paylaş 18 Haziran 2023 Serkan Toker yazdı: Onu diyoruz işte, tabela olması yanlış. 😂😂 biz ne radarlar gördük. Eski Ankara İstanbul yolunda giderken büyüklerimiz uyarırdı buralar radar yatağı diye.. 😄 bi de mezgit yatağı var. Zaten ikisi çok iyi gider rokayla 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts