Sani Gerşon 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 110'luklarda 80'lik olması gerekiyor. Yani hararetiniz bayağı yüksek kalıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Sani Gerşon yazdı: 110'luklarda 80'lik olması gerekiyor. Yani hararetiniz bayağı yüksek kalıyor. Kadjar'daki 110'luk 82 derece 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Mahmut Yıldız yazdı: Kadjar'daki 110'luk 82 derece Ufak farklılıklar olabilir. Duster'a yetkili servisin taktığı 80'likti. Belki güncellemeye gittiler, 82 yapmış olabilirler tabii ki. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 termostat derecesinde kalmaz yolda giderken, kalıyorsa kaçırıyordur 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Çağlar Bayur yazdı: termostat derecesinde kalmaz yolda giderken, kalıyorsa kaçırıyordur 80'lik termostat 100'de gezmemeli abi. Bi sorun olduğu belli. Ben megane'da takip ediyordum, 88'lik termostat en fazla 92 görüp düşüyordu sonrasında. 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 12 Haziran 2023 Yazar Paylaş 12 Haziran 2023 Araç park halindeyken biraz gaza basçek ile 101 derece fan açıyor arada bir duyuyorum.Termostat geldiğinde takayım belki açıp kapaması yada müşürü sıkıntılıdır.Enjektörlerin açık kalmasını nasıl anlarım ? Gazdan çektikten birkaç saniye sonra anlık sıfır ama araba vitesteyken boşta gibi akıyor. Vakum pompası terlemiş , vakumla ilgili birşey olabilir mi westgateyi ayarlayamıyor ise ? Yorum bağlantısı
Alphan Salt 12 Haziran 2023 Yazar Paylaş 12 Haziran 2023 https://youtube.com/watch?v=LkxyuHkeXd8&feature=shar kesiciye kadar gidiyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Alphan Salt yazdı: .Enjektörlerin açık kalmasını nasıl anlarım anlayamazsınız, sökülünce enjektörcünün tezgahına gitmeden 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Bu arada dci motorun kompresyonu çok azdır. Öyle tutmaz. Anlık değer 30 km üstünde 0 ise normaldir davranışı. 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 13 Haziran 2023 Yazar Paylaş 13 Haziran 2023 Servet Aydın yazdı: Bu arada dci motorun kompresyonu çok azdır. Öyle tutmaz. Anlık değer 30 km üstünde 0 ise normaldir davranışı. Servet abi benzer bir durum yan sanayii hava filtresinde yaşamıştım filtrenin üst conta kısmı alçak yapılmış aynı akıp gidiyordu araba hava alıyor bir yerden diye dinleyerek bulmuştuk orjinal mais takınca düzelmişti yine hava yada yakıt alıyor gibi gidiyor geçen haftalarda filtreleri değiştim yine aynı devam ediyor sorun Arabada neyi söküp denesem arıza kayıtlarına baktığımda beraberinde P1525 egzantirik müşürü de beraberinde geliyor İki ay önce rail müşürü yandı temizledim birdaha yanmadı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Haziran 2023 Paylaş 13 Haziran 2023 Hava filtresi hiç olmasın fark etmez o kadar. Stop kapturu açık ise piston alması gereken havayı çekecek cutoff anında 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Haziran 2023 Paylaş 13 Haziran 2023 Alphan Salt yazdı: P1525 egzantirik müşürü Değişmediniz mi? 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 13 Haziran 2023 Yazar Paylaş 13 Haziran 2023 Egzantiriği değiştirmedim henüz stop kapturuna da bakayım , stop kapturu gaz kelebeğindemi ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Haziran 2023 Paylaş 13 Haziran 2023 Alphan Salt yazdı: Egzantiriği değiştirmedim henüz Bence önce arıza vereni değiştirin. 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 13 Haziran 2023 Yazar Paylaş 13 Haziran 2023 Araçta arıza dtc hiç yok aslında sadece denemelerim soketleri söküp takarken egzantirik de geliyor beraberinde haklısınız onuda alayım yoksa araba conta yakacak bu yaz Yorum bağlantısı
Alphan Salt 13 Haziran 2023 Yazar Paylaş 13 Haziran 2023 Air Bypass Valve System dediği hava ile mi ilgili , P1525 Camshaft yazıyor karşılığı ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Haziran 2023 Paylaş 13 Haziran 2023 Bu sorunu alan sizinle neredeyse birebir sorunu yaşamış biri, dpf arkası havalandırma borularını temizleyerek çözmüş. Fotoğraflardaki TURUNCU renkle işaretlenmiş borular (kırmızı ile olan başka konudan alındığı için kalmış) https://www.jukeforums.co.uk/threads/1-5dci-fault-code-p1525.8193/ 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 13 Haziran 2023 Yazar Paylaş 13 Haziran 2023 Sani Gerşon yazdı: Bu sorunu alan sizinle neredeyse birebir sorunu yaşamış biri, dpf arkası havalandırma borularını temizleyerek çözmüş. Fotoğraflardaki TURUNCU renkle işaretlenmiş borular (kırmızı ile olan başka konudan alındığı için kalmış) https://www.jukeforums.co.uk/threads/1-5dci-fault-code-p1525.8193/ Teşekkür ederim ilk boş vaktimde yeni bir usta buldum onunla bakacağım 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 17 Haziran 2023 Yazar Paylaş 17 Haziran 2023 Egr ve partikül iptali termostat değişimi müşürüyle beraber cut off biraz düzeldi çekiş iyi fakat gazda kesilme ve rölantiden itibaren hızlanırken tekleme silkeleme devam ediyor Biraz da böyle gitsin bakalım yordu beni.. Yorum bağlantısı
Alphan Salt 23 Haziran 2023 Yazar Paylaş 23 Haziran 2023 Hararet aynen devam ediyor yine aküye bile el değmiyor , sanırım contadan hava alıyor hızlanırken tekleme yaptırma nedeni bu olabilir.Suya yağ yada yağa su verme yok fakat küçük kırmızı parçacıklar görünüyor motor suyunda üst kapak contasının kırmızıları olabilir.Radyatör hortumu 101 derecelerde gezdiğimde çok sertleşmiş oluyor sanırım kompresyon kaçağı suyu şişiriyor. Su kapağını gevşettiğimde hortumlar düzeliyor.Sanırım üst kapak contası ufak ufak gidiyor.Ama asıl merak ettiğim hararete neden olan contanın ömrünü yitirmesi mi , yoksa hararetten mi conta yandı ? Suyu yağı hep kontrollü olan devirdaimi sıfır mais takılan araç ,antiftizsiz kullanılmadı sökülen termostat ve müşür sağlam çıktı.Ömrü dolmuş olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2023 Paylaş 23 Haziran 2023 Alphan Salt yazdı: Su kapağını gevşettiğimde hortumlar düzeliyor sıfır motorda da aynısını yapsanız aynısı olur. el değmeme sıcaklığı da aynı, motor sıcaktır , sıfır arabada da çalışan motora el değmez değdirmemeli zaten yani bu veriler arıza kriteri değil tek başına 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Haziran 2023 Paylaş 23 Haziran 2023 Alphan Salt yazdı: 101 derecelerde Bu olmamalı. Bence radyatöre de bi baktırın. Tıkalı olmasın? Bu kadar ısınmaz dci. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2023 Paylaş 23 Haziran 2023 Sani Gerşon yazdı: Bu olmamalı. Bence radyatöre de bi baktırın. Tıkalı olmasın? Bu kadar ısınmaz dci. dci soğutma sistemi açık sistem mi? 1 Yorum bağlantısı
Alphan Salt 23 Haziran 2023 Yazar Paylaş 23 Haziran 2023 Aldığım ile sökülen termostat ikisininde üstünde 83 yazıyor , klima açıksa fandan dolayı hararet yok , klima kapalı şehiriçi hararet göstergede ortadan şaşmıyor ama obd II den baktığımda 102 yi görüyor fan ile 99 a düşüyor orda takılıyor.Araçta panjur üstü plastiğe bile el değmiyor eriyip gidicek sanki bişeyler artık.Dci çalışma aralığının ve fan açma derecesinşn üstünde olduğunu düşünüyorum.Dcilar genelde 80 civarı sabit sanırım. Yorum bağlantısı
Alphan Salt 23 Haziran 2023 Yazar Paylaş 23 Haziran 2023 Antifriz ve içme suyu kullandım 4 bin kilometre önce ondan evveli de orjinal motor suyuydu.Radyatörü dışardan yıkarım fakat gazdaki dengesizlik ve hortum şişmesi de aynı problemden olabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts