Kahraman Karafil 16 Mayıs 2023 Paylaş 16 Mayıs 2023 Merhaba, bugün mk4 2.0 tdci powershift otomatik vites olan aracım seyir halindeyken "Vites Kutusu Sınırlı İşlev" diye bir uyarı verdi. Ariza koduna baktığımda "p0796 - pressure control solenoid c performance or stuck off" şeklinde çıkıyor. Aynı zamanda hatayı verdiğinde araçta sadece 2. ve 4. vites kullanılıyor. Diğer viteslere girmiyor. Sebebi ne olabilir. Tahmini ne kadar masraf çıkarır bana. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Mayıs 2023 Paylaş 16 Mayıs 2023 Ya beyin ya mekatronik. Dua edin mekatronik olsun. 4 sene önce beynine 20 bin diyorlardı, mekatroniğine 5 bin. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Işıtman 16 Mayıs 2023 Paylaş 16 Mayıs 2023 Abi geçmiş olsun. 2 allta benim konu var. mk3 şanzıman problemi diye. Geçen gün 5 şanzımancı gezdim şunu anladım. Bu adamlar şanzımanı indirmeden ne elini vuruyor ne bakıyorlar. Komple şanzıman içini açıp balata değişimi tribün tamiri vs derken kardeşim sen kendini 30 35 bine hazırla üzülürek söylüyorum benin başıma gelen bu. Ama forumda deneyimli abiler var onlarda fikir verirler geçmiş olsun Tansu Kalafatoğlu yazdı: 4 sene önce beynine 20 bin diyorlardı Bugun sordum mk3 beyin 5 bin TL civarı. Ama mk4 bilmiyorum. Şanzimanin içindeki beyinden bahsediyorum hocam tam bilmiyorum ustam öyle söyledi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Mayıs 2023 Paylaş 16 Mayıs 2023 mk3 ile mk4 ün tek ortak yanı mondeo ismi, onun da yazı karakterleri bile ayrı. ehil bir ford ustasında cihaza bağlanmalı Yorum bağlantısı
Aydın Sert 17 Mayıs 2023 Paylaş 17 Mayıs 2023 Geçmiş olsun. Umarım basit bir şekilde çözülür. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 17 Mayıs 2023 Paylaş 17 Mayıs 2023 Kahraman Karafil yazdı: Merhaba, bugün mk4 2.0 tdci powershift otomatik vites olan aracım seyir halindeyken "Vites Kutusu Sınırlı İşlev" diye bir uyarı verdi. Ariza koduna baktığımda "p0796 - pressure control solenoid c performance or stuck off" şeklinde çıkıyor. Aynı zamanda hatayı verdiğinde araçta sadece 2. ve 4. vites kullanılıyor. Diğer viteslere girmiyor. Sebebi ne olabilir. Tahmini ne kadar masraf çıkarır bana. Şanzıman yağ değişimi yapılmış mıydı? Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 17 Mayıs 2023 Paylaş 17 Mayıs 2023 megatroniğinin revizyonu durumu düzeltir diye düşünüyorum, selonoid valfler test edilir, selonoidlerin arkasında pimler var yağ zamanında değişmediği zaman yağ çamurlaşıp pimleri kitleyebiliyormuş buda vitesin düzgün geçmesini engelliyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Mayıs 2023 Paylaş 17 Mayıs 2023 aha bizim dodge journey deki şanzımanın aynısı. kaç kaç kaç.... Yorum bağlantısı
Kahraman Karafil 19 Mayıs 2023 Yazar Paylaş 19 Mayıs 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ya beyin ya mekatronik. Dua edin mekatronik olsun. 4 sene önce beynine 20 bin diyorlardı, mekatroniğine 5 bin. İnşallah öyledir. Ya da daha basir bir çözümü vardır. Diğer türlü altından kalkamayabilirim. Mehmet Işıtman yazdı: Abi geçmiş olsun. 2 allta benim konu var. mk3 şanzıman problemi diye. Geçen gün 5 şanzımancı gezdim şunu anladım. Bu adamlar şanzımanı indirmeden ne elini vuruyor ne bakıyorlar. Komple şanzıman içini açıp balata değişimi tribün tamiri vs derken kardeşim sen kendini 30 35 bine hazırla üzülürek söylüyorum benin başıma gelen bu. Ama forumda deneyimli abiler var onlarda fikir verirler geçmiş olsun Bugun sordum mk3 beyin 5 bin TL civarı. Ama mk4 bilmiyorum. Şanzimanin içindeki beyinden bahsediyorum hocam tam bilmiyorum ustam öyle söyledi Eyvallah kardeşim. Rizede yaşıyorum. Küçük bir şehir olduğundan çok fazla otomatik şanzımancı yok. Var olanlarında sorun şudur diyebileceğini sanmıyorum. Genelde deneme yanılma yoluyla sorun çözüyorlar. O da bana ekstra masraf açar sürekli. Aydın Sert yazdı: Geçmiş olsun. Umarım basit bir şekilde çözülür. Eyvallah hocam. Hüseyin Sönmez yazdı: Şanzıman yağ değişimi yapılmış mıydı? Yaklaşık 4-5 ay önce yine bu arızayı vermişti. Şanzımam yağı ve filtresini değiştirdim. O günden sonra düzelmişti yine başladı. Adem Kazıl yazdı: megatroniğinin revizyonu durumu düzeltir diye düşünüyorum, selonoid valfler test edilir, selonoidlerin arkasında pimler var yağ zamanında değişmediği zaman yağ çamurlaşıp pimleri kitleyebiliyormuş buda vitesin düzgün geçmesini engelliyor. Attığınız videolarda da usta dediğinizi uyguluyordu. İnşallah sorun onlardadır. Bakıyorım bana en az masraf açacak şey o herhalde. Diğer durumlarda masraf bir hayli artıyor. Doğan Arşiray yazdı: aha bizim dodge journey deki şanzımanın aynısı. kaç kaç kaç.... Ali Cihangiroğlu yazdı: mekatronik varsa direk kaç.... Kaçsam da çok uzaklaşamam. 40 ay daha kredisi var aracın 😀 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts