Eyüp Kosif 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 Herkese merhabalar, Babamda 2010 Model Mk2.5 Titanium Dizel Focus var. Son birkaç senedir çok sık akü bitirmeye başladı. Sıfır akü alıp taktıkan sonra yaklaşık 2-3 ayda tamamen aküyü sıfırlayacak kadar bitiriyor. Tek fark edebildiğimiz nokta, onun da sorun olduğuna ya da sonradan olduğuna emin olamıyoruz, aracı kilitledikten saatler sonra aracın teybinin yerine takılan multimedya ekranının açma düğmesinin ışığı hala yanıyor. Basıldığı zaman kendisini açmıyor aküyü açmadan ama o ışık yanmaya devam ediyor, yani oraya elektrik geliyor. Sizce bu normal bir durum mudur? Akünün bitmesinin sebebi böyle birşey olabilir mi? Şimdiden çok teşekkürler yorumlarınız için. Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 Benim araçta da kameranın ışığı sürekli yanıyor ama böyle bir durum olmadı bugüne kadar. Gün içi aracın kapıları filan çok açık kalıyor olabilir mi? Focuslarda kapatmazsanız eğer kapılar açıkken farlar gece modunda sürekli yanıyor. Biz cam film yaparken aküyü boşaltmıştık kazara 1 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 sorunu kendiniz çözmüzşünüz zaten. normelde gem modülü araç kitlendikten yarım saat yada kırk dakika içinde aracın tüm elektriğini keser. buna teyp de dahil. sonradan takılan multimedyanızın bağlantı sorunu var gibi görünüyor. multimedya bağlantı soketi içinde direk kontak besleme hattına bağlanırsa sorununuz çözülür. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 (düzenlendi) 2-3 ayda aküyü tamamen bitirebiliyorsa şarj sisteminde sorun olabilir. Çakmak ve teyp hattında sürekli elektrik olur benim hatırladığım kadarıyla. Multimedya denilen cihazları hiç sevmem ama o da şüpheliler arasında.. 28 Nisan 2023 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 28 Nisan 2023 Yazar Paylaş 28 Nisan 2023 Serkan Gülderen yazdı: sorunu kendiniz çözmüzşünüz zaten. normelde gem modülü araç kitlendikten yarım saat yada kırk dakika içinde aracın tüm elektriğini keser. buna teyp de dahil. sonradan takılan multimedyanızın bağlantı sorunu var gibi görünüyor. multimedya bağlantı soketi içinde direk kontak besleme hattına bağlanırsa sorununuz çözülür. Serkan Toker yazdı: 2-3 ayda aküyü tamamen bitirebiliyorsa şarj sisteminde sorun olabilir. Çakmak ve teyp hattında sürekli elektrik olur benim hatırladığım kadarıyla. Multimedya denilen cihazları hiç sevmem ama o da şüpheliler arasında.. Çok teşekkürler yorumlarınız için. Normalde diğer aksamların elektriklerinin kesildiğini biliyorum ECU uyuduktan sonra ancak teybin elektriğini tamamen kesiyorsa saati vs unutmaz mıydı normalde? Ondan dolayı sanki orada belirli miktar elektrik olabilir diye düşündüm açıkçası, ondan emin olamadım. Şarj sisteminde sorun olduğunu sanmıyorum çünkü zar zor marş aldığı durumda belirli bir süre aracı sürünce biraz kendine geliyor akü. Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 28 Nisan 2023 Yazar Paylaş 28 Nisan 2023 Baha Kanberoğlu yazdı: Benim araçta da kameranın ışığı sürekli yanıyor ama böyle bir durum olmadı bugüne kadar. Gün içi aracın kapıları filan çok açık kalıyor olabilir mi? Focuslarda kapatmazsanız eğer kapılar açıkken farlar gece modunda sürekli yanıyor. Biz cam film yaparken aküyü boşaltmıştık kazara Merhaba, teşekkürler cevabınız için. Kapılar açık kalmıyor, aracı babam kullandığından bazen yeri geliyor 1 ay hiç açmıyor arabayı, sonra akü komple bitmiş oluyor. Hatta merkezi kilit bile çalışmıyor, anahtarı kumandadan çıkarıp o şekilde açıyor kapıları. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 Eyüp Kosif yazdı: 1 ay hiç açmıyor arabayı, sonra akü komple bitmiş oluyor. Hatta merkezi kilit bile çalışmıyor, anahtarı kumandadan çıkarıp o şekilde açıyor kapıları. kapıyı manuel açtıktan sonra marşa basınca almıyor mu denediniz mi? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 Eyüp Kosif yazdı: 1 ay hiç açmıyor arabayı Normalde 20-30 mA çeker araç uyurken. Günde 480-720 mAh harcar. Ayda 21000mAh yani 21 Ah tüketmiş olur. 2-3 defa aydan bir çalıştırıp tam şarj etmezseniz her araç akü bitirir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Nisan 2023 Paylaş 28 Nisan 2023 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Normalde 20-30 mA çeker araç uyurken. Günde 480-720 mAh harcar. Ayda 21000mAh yani 21 Ah tüketmiş olur. 2-3 defa aydan bir çalıştırıp tam şarj etmezseniz her araç akü bitirir. en sık araba yatıran benim , bir süre sonra uyku akımı sıfırlanıyor, uzaktan kumanda bile açmıyor, akü bitti sanılıyor lakin marşa basınca uyanıyor, focus 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 28 Nisan 2023 Yazar Paylaş 28 Nisan 2023 Çağlar Bayur yazdı: kapıyı manuel açtıktan sonra marşa basınca almıyor mu denediniz mi? Merhabalar, Evet denedik, tık yok arabada, korna bile çalmıyordu. Takviye ile çalıştırdılar, ama akü belirli bi seviyeye gelene kadar yolda giderken farlar yanıp sönüyordu Ahmet İhsan Akşen yazdı: Normalde 20-30 mA çeker araç uyurken. Günde 480-720 mAh harcar. Ayda 21000mAh yani 21 Ah tüketmiş olur. 2-3 defa aydan bir çalıştırıp tam şarj etmezseniz her araç akü bitirir. 1 aya kalmadan da bitebiliyor. Aracı biz sıfır almıştık, son zamanlarda böyle bir sorunla karşılaştık. Öncesinde de bundan çok daha uzun süreler yattığı oluyordu aracın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2023 Paylaş 29 Nisan 2023 Eyüp Kosif yazdı: Merhabalar, Evet denedik, tık yok arabada, korna bile çalmıyordu. Takviye ile çalıştırdılar, ama akü belirli bi seviyeye gelene kadar yolda giderken farlar yanıp sönüyordu 1 aya kalmadan da bitebiliyor. Aracı biz sıfır almıştık, son zamanlarda böyle bir sorunla karşılaştık. Öncesinde de bundan çok daha uzun süreler yattığı oluyordu aracın. hiç normal değil ,elektrik sistemi tesisat vs. güzel bir kontrol edilmeli, elektrik arızası risklidir 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 30 Nisan 2023 Yazar Paylaş 30 Nisan 2023 Çok teşekkürler yorumlarınız için. Aracın multimedya sistemini söküp bir süre öyle bekleteceğiz, bakalım durum ne olacak. Duruma göre buraya da not düşerim Yorum bağlantısı
Recommended Posts