Erdem Doğan 25 Ekim Paylaş 25 Ekim Önder Özcan yazdı: Hangi araca? 211 de çok çirkin duruyor bu. Bu jant her arabada cirkin durur, cunku jant cirkin 😂 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 25 Ekim Paylaş 25 Ekim Erdem Doğan yazdı: Bu jant her arabada cirkin durur, cunku jant cirkin 😂 Ben kibarca söyledim. İnsanları incitmeyelim di mi. O JANTLAR ÇOK ÇİRKİN KARDEŞİM, SAKIN ALMAYIN! mı deseydim 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ekim Yazar Paylaş 26 Ekim Kışlıklari taktık LPG bakımıni da yaptık Lastik değişim 700 TL Prins LPG bakımı çift filitre değişimi 1300 TL Prins orijinal filitre üzerindeki seri noyu yazmayınca bakım sayacini sıfırlamiyormus 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Paralar kara murada gidiyor, sonra mike niye deli 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Mehmet Taner Kadak yazdı: Paralar kara murada gidiyor, sonra mike niye deli Hahaha Mike kış uykusuna hazırlanıyor uyanınca yer paraları artık Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim Paylaş 28 Ekim karda kışta en sevdiğim araba focus1 idi, fiesta1 den sonra tabii.. yanyannn Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: karda kışta en sevdiğim araba focus1 idi, fiesta1 den sonra tabii.. yanyannn Olsada binsek @Mustafa Tüfekçi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ekim Yazar Paylaş 28 Ekim Mehmet Taner Kadak yazdı: Olsada binsek @Mustafa Tüfekçi Gel götür ayıpsın ama lastik farz kış için Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: karda kışta en sevdiğim araba focus1 idi Bulgaristan kışında garip bir şekilde güven veriyordu, ilk defa gördüğüm bir marka kış lastiğiyle. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Şuraya bir SVT bırakayım ozaman (#711 of a build 2173) 6 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Bu gün bı test yapma fırsatım oldu E270 CDI E200 kompresör Tam sıfıra sıfır bir test değildi ama sürüş hızlari ve yaşadığı trafik aynı idi Dizel olan sıcak motor sıfırlandı Benzinli olan soğuk motor marş ile sıfırlandı Trafikli otoban sürüşü peş peşe gidilerek denendi İki araçta yaz yaksin vs gibi bir tarzda kullanilmadi Ortalama hız ve sürüş mesafesi aynı Max 140 geneli 100 110 li hızlarda bolca İstanbul giriş trafikli ortalama hız 58 km/h Test parkuru Körfez - Çamlıca gişe 5.4 dizel e 8.5 litre benzin muadili LPG ( 10 litre LPG diyebiliriz) Krs bazında yakıtları yakın sayılır. Performans olarak 270 CDI 170 PS sanırım 200k 184 PS km lerle çok Uzak değil dizelde düşük devir ve kısa devir aralığında tork hissi güzel ama benzinde geniş devir aralığında çekiş hissi gibi değil burda turbo dizelim Torku 400nm lerde birden gelmesi ile kompresör 250 mm torkunun devre yayılması farkı var Motor sesi olarak dizelin kukreyisi ile de kompresörun tatlı hiriltisi arasında seçim yapılabilir . Yakıt maliyeti odaklı bir test olduğu için performansi denemedik tam manasında ama ikisi de kasasına zevkli denebilecek hizlanmalara sahip, yüksek performans denemez ama çoğu piyasa arabasından daha keyifli @Önder Özcan abi de teşekkür aracını paylaştı denemem için 8 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Ekim Paylaş 30 Ekim İlk defa kompressor kullandım. Düşük devirde dizel gibi değil ama gaz normal kullanımda gaz tepkisi çok iyi, dizeldeki turbo boşluğu yok. Motorun sesi ayrı güzel. Çok aksiyona girmeden, tem yolunda 100-140 arası ani hızlanmalı kullanım. Bu arada neden dizelin saati 20.29 komp. un saati 19.29. Dizelin dış sıcaklık göstergesi 17.5 komp.un 16.5 derece. Yanyana dururlarken 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Mustafa Tüfekçi yazdı: Performans olarak bagajı doldur 5 kişi bin bi uzun yol yap , tam testlik olur Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 30 Ekim Paylaş 30 Ekim 5.4 çok iyi diyecektim ki sıcak motor sıfırlanmış, yine de iyi. 270 cdi son vites 2000 devirde kaç yapıyor? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Selim Bilgin yazdı: 5.4 çok iyi diyecektim ki sıcak motor sıfırlanmış, yine de iyi. 270 cdi son vites 2000 devirde kaç yapıyor? İki aracın da da kapının önünde sayaç sıfırlandı, dizel sıcaktı komp. kapının önüde yatıyordu. Otobana çıkana kadar ısındı zaten Toplam 64 kmlik yol işte. Devir/hız ölçümü aklımda değil Selim. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Önder Özcan yazdı: İlk defa kompressor kullandım. Düşük devirde dizel gibi değil ama gaz normal kullanımda gaz tepkisi çok iyi, dizeldeki turbo boşluğu yok. Motorun sesi ayrı güzel. Çok aksiyona girmeden, tem yolunda 100-140 arası ani hızlanmalı kullanım. Bu arada neden dizelin saati 20.29 komp. un saati 19.29. Dizelin dış sıcaklık göstergesi 17.5 komp.un 16.5 derece. Yanyana dururlarken büyük motor dizel gibisi yok böyle bir kıyas yapacaksak. büyük dizeleden iyidsi daha da büyük hacimli dizeldir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Selim Bilgin yazdı: 5.4 çok iyi diyecektim ki sıcak motor sıfırlanmış, yine de iyi. 270 cdi son vites 2000 devirde kaç yapıyor? Beklediğimden iyi hipermilcilik oynasak daha da düşürürdum de mercedese binen adamlarız kasmaya gerek yok. Bu arada ortalama sıfırlandiginda benzinli 9 litreden açıyor dizel 7 litreden Kompresör çalışma sıcaklığına çok çabuk geliyor o yüzden çok sıcak soğuk takılmadim en baba sıcak motor da 8 derdi o günkü parkurda. . videolarda sanki 2000 dd de 110 gibi CDI Benim net bildiğim benzinli de 3000 dd 140 la gidiyor tam Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Doğan Arşiray yazdı: büyük motor dizel gibisi yok böyle bir kıyas yapacaksak. büyük dizeleden iyidsi daha da büyük hacimli dizeldir. Stock 1000nm. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Selim Bilgin yazdı: Stock 1000nm. bunları biliyorum ben de. ütopik bir şey. bence v8 dizel kafidir eğer fantazi peşindeysek. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Doğan Arşiray yazdı: bunları biliyorum ben de. ütopik bir şey. bence v8 dizel kafidir eğer fantazi peşindeysek. Yapabileceklerini göstermek için yaptılar zaten, yoksa hiçbir anlamı yok bence de. V8 bile fantezi dediğin gibi. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Ekim Paylaş 30 Ekim dün istanbuldan geldik jeep ile. malum ağır bir araba. 2.2 ton. 3.0 dizel. 211 hp 510 nm tork var. haram beygir olsa 250 260 hp oluyor sadece yazılımla. biz ellememiştik. 2 yetişkin iki çocuk, biraz bagaj vs. en büyük faydayı yokuş yukarı o itiş tepiş otoyol trafiğinde yüksek hızda araç solarken görüyorsun. yoksa şehir içi hızlarda hepsi aynı araçların belli standartlara çıkıldığı zaman. ama dediğim gibi büyük ve ağır bir araç ise, isterse 5 turbolu olsun ben dizel tercih ederim. çünkü az yakması da mümkün aynı güçlerde. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Orada olsam kameraya çekerdim sizi iyi olurdu 2 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim E280 cdi a çok yukseliyorum da bilemiyorum 212 de belki 220 CDI aliriz Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Mustafa Tüfekçi yazdı: E280 cdi a çok yukseliyorum da bilemiyorum 212 de belki 220 CDI aliriz Taylanda gidecektik 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts