İçeriğe Yönlendir

Sym joyride 2004 Hella Bi xenon mercek uygulaması


Ümit Özcan

Recommended Posts

Ümit Özcan

Selamlar geceuçuşu üyesi abilerim kardeşlerim Geceucusu.com dan edindigim bilgiler ve kendi scooterime yaptıgım uygulamadan edindigim tecrübe ile degerli bir arkadasımın scooterine bixenon uygulamaya başladım joyride modelinde Hs1  Ampul kullanılmış yapı olarak h4 e benziyor ama 55w degil 35w ampul uygulamaya elimdeki mercek camı kırık hella için clear lens buldum ama malesef ışık desene odak vs tutmadı mercek ince orjinal hella mercek camına göre. Bende yeni hella mercek ile işleme devam ettim bu scooterde far tası montaj için çok uygun galiba işim çabuk bitecek  Balast ve ampul çin malı kullanıyorum arkadaşım ilerde kendisi OEM balast ve ampul ile degiltirecek maddi durumuna göre  tek kafma takılan şey bu scooterde orjinal tesisat xenon uygulamasını kaldırırmı ?

1454700414198-312859789.jpg

1454700435754-752923243.jpg

14547005115751614995578.jpg

20160205_210651.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Ellerine sağlık.Mercek şapkanıda güzelinden yaparsan nefis görünür.

 

Akü amperi önemli.

 

Ampul 35watt.Oem balast ise oda 35 watt.

 

Fark ise motor çalışırken akü koruması için voltaj kademeli olarak ampule verilir.Bundan dolayı balastın büyük ihtimal ateşlemede pırpırlama yapacaktır.

 

Bunun önüne geçmek için konudaki role devresini uygularsan sıkıntı kalmaz fakat şunuda bilmeni tavsiye ederim motor şarjz ünitesi bunu kaldırırmı?

 

 

Nacizane tavsiyem d1s kılıfta yeni nesil yüksek lümen diye satılan ledler mevcut.Bununla aydınlatman bence tam olmasada oldukça yeterli olabilir.

 

Normalde ledleri tavsiye etmem fakat sizdeki motor gruplarında çözüm amaçlı ve otomobil gibi olmadığı için kullanılabilir düşüncesindeyim.Çanakkale'de bir arkadaşımız son derece memnun.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ümit Özcan
12 saat önce, Oktay Toker yazdı:

Ellerine sağlık.Mercek şapkanıda güzelinden yaparsan nefis görünür.

 

Akü amperi önemli.

 

Ampul 35watt.Oem balast ise oda 35 watt.

 

Fark ise motor çalışırken akü koruması için voltaj kademeli olarak ampule verilir.Bundan dolayı balastın büyük ihtimal ateşlemede pırpırlama yapacaktır.

 

Bunun önüne geçmek için konudaki role devresini uygularsan sıkıntı kalmaz fakat şunuda bilmeni tavsiye ederim motor şarjz ünitesi bunu kaldırırmı?

 

 

Nacizane tavsiyem d1s kılıfta yeni nesil yüksek lümen diye satılan ledler mevcut.Bununla aydınlatman bence tam olmasada oldukça yeterli olabilir.

 

Normalde ledleri tavsiye etmem fakat sizdeki motor gruplarında çözüm amaçlı ve otomobil gibi olmadığı için kullanılabilir düşüncesindeyim.Çanakkale'de bir arkadaşımız son derece memnun.

Oktay bey mercek şapkası orjinalini taktım biraz imkanlar kısıtlı bir çalısşma oldu duvar çizgisi ve montJdan sonraki fotoları ekliyecegim Mehmet bey led ampul için gecenlerde bir soru sordum Mahmut bey gölgelenmeler olacagını söyledi vazgeçtim kendi motorum için birde @Oktay toker abi ampul ve bakast ayrı ayrımı 35 watt yani 70 vatmı çeker ikisi

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
On ‎08‎.‎02‎.‎2016 at 17:47, Ümit Özcan yazdı:

Oktay bey mercek şapkası orjinalini taktım biraz imkanlar kısıtlı bir çalısşma oldu duvar çizgisi ve montJdan sonraki fotoları ekliyecegim Mehmet bey led ampul için gecenlerde bir soru sordum Mahmut bey gölgelenmeler olacagını söyledi vazgeçtim kendi motorum için birde @Oktay toker abi ampul ve bakast ayrı ayrımı 35 watt yani 70 vatmı çeker ikisi

 

Hayır, ampul + balast yaklaşık 40-42W gibi bir şey çekiyor. Motosiklet için sorun olmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...