Enis Gelmez 22 Ağustos 2017 Paylaş 22 Ağustos 2017 Bu balasttan bir tane mi alınması lazım yoksa iki tane mi Yorum bağlantısı
Hazar Erulusoy 23 Ağustos 2017 Paylaş 23 Ağustos 2017 Balast sanırım valeo onlar Citroen ve Peugeot ta kullanılan balast. Her far için bir adet yani toplam 2 adet olacak. Balastları alırken d1s ve gen5 olanı tercih edin. Soğuk selektör performansı açısından bu tip balastlar şuan en iyilerden. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Valeo balast kullanılacaksa soket yapısı hem çok iyi sabitlenmeli hemde çok iyi izole edilmelidir.Oem balast ve xenon ampul olduktan sonra osram yada Philips bence farketmez.Xenon ampul beyaz olsun derseniz zaten çok seçenek yok cbi ampul var.İlanlar kısmında arkadaşlarımızdan temin edebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Yusuf Tilaver 7 Ocak 2018 Paylaş 7 Ocak 2018 Merhaba arkadaşlar benim arabamın xenon balastı yandı biliyorsunuz d1s balast ayrı ateşleyici ayrı ben ucuz bi balastı söküp kendi farıma takacam ampulun ateşleyicisi var zaten sadece balastı takacam ama ampule 3 kablo gidiyor bunların 2 tane 85 v + _ kablosu diğeri neyidir acaba sadece ampule iki kaplo giderse yanarmı lütfen cevaplarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 7 Ocak 2018 Paylaş 7 Ocak 2018 Balast olmadan ampul çalışmaz ... Ampul D1S ise çakma diye tabir ettiğimiz H serisi balastlara o ampulü bağlayamaz ve çalıştıramazsınız . Ampul D2S ise H serisi balast ve çevirici soket yardımı ile çalıştırabilirsiniz ... Yapılacak en doğru işlem balastın çıkmasını alıp kullanmak olur ... 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Tilaver 7 Ocak 2018 Paylaş 7 Ocak 2018 Benim balast d1s normal bi balast alıp içine yerleştirsem çalışmazmı sonuçta aynı görevi görüyor 12 v 85 v çeviriyor ateşleyici ampulun başında Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 7 Ocak 2018 Paylaş 7 Ocak 2018 Şimdi, Yusuf tilaver yazdı: Benim balast d1s normal bi balast alıp içine yerleştirsem çalışmazmı sonuçta aynı görevi görüyor 12 v 85 v çeviriyor ateşleyici ampulun başında Malesef olmaz , çakma xenon balastı oem balast içine yerleştiremezsiniz , ikisi de bambaşka dünyalara aitler . D1S balast ve ampulün çalışma sistemi biraz farklıdır , diğer sistemlerde yüksek voltaj balast içinde üretilip ampule izolatörlü kabloyla iletilirken , D1S teki bu yüksek voltaj ampul arkasına yerleştirilen igniter tarafından üretilir ve ampul ateşlenir ... Ayrıca uyarmak isterim balastlar çalışıyorken çok çok tehlikelidir , ürettikleri bu anlık yüksek akıma kapılan kişiye ciddi sıkıntı çıkarabilirler . Lütfen balastları takıp çıkarırken dikkat edin farların kapalı olduğuna emin olduktan sonra çalışma yapın ... 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Tilaver 7 Ocak 2018 Paylaş 7 Ocak 2018 Bilgilerin için teşekkür ederim dikkat ederim Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 (düzenlendi) S.a arkadaşlar daha önce hella gen5 balast ve d1s ampul kullanmıştım şimdi ise resimdeki mitsubishi d3s balastları alıcam nasipse elimdeki intemo merceklerle kullanacağım kıyaslama olarak forumu araştırdım ama özellikle bu iki balast arasında kıyaslama göremediğim için yazmak istedim hella gen5 e göre ısınma süresi renk tonu kalitesi nasıldır jenerasyon farkı varmıdır gen5 e denkmidir daha iyimidir yorumlarsanız sevinirim 27 Ocak 2018 tarihinde Salih Yılmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oktay Toker 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 İntemo bi-xenon ile gen5 versiyonu aramayacağınız bir kit. Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 Oktay abi yani bu resimdeki balastlar gen5 ten dahamı alt seviyede Yorum bağlantısı
Oktay Toker 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 Hayır.Xenon aydınlatma seviyesi d1s ile aynı.Sadece çalışma voltajı xenon ampul iç gaz yapısı farklı o kadar. Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 Teşekkürler abi o zaman ben bu balastları aliyim Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 Evet arkadaşlar resimdeki xenon balastlarını aldım şimdi sıra ampule geldi ben beyaz ışığı çok seviyorum bu yüzden osram 5500 k d3s düşünüyorum ama philipsin daha beyaz yandığını söyleyenler var sizce hangisi daha iyidir teşekkürler Yorum bağlantısı
Oktay Toker 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 (düzenlendi) Hayırlı olsun. Oemde 5500k bulman çok zor.Şansına. Linkteki konuda Bir çalışmada kullanıcı yurt dışından getirtmişti lakin fiyatı 700tl civarında idi.Bunlar oem değil lakin perakende satışlı ürün diyorum ben koduna göre bulabilirsin.Renk beyaz olunca ışık artışı ister istemez tonla alakalı olarak oluyor. 30 Ocak 2018 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 Teşekkürler oktay abi linki inceledim ama bütçem o seviyelere müsait değil hayırlısı araştırma içerisindeyim. ben araştırma esnasında octavia passta süperb nin kullandığı oem ampulün philips 4700K olduğunu öğrendim daha önce osram 4300 K kullanmıştım dolayısıyla hafif sarımtrak bir görüntü oluyordu 4700K ona nazaran dahamı beyazdır acaba piyasada birsürü çeşit var karar veremedim Yorum bağlantısı
Oktay Toker 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 (düzenlendi) Mahmut bilir Beyaz oem ben çok aradım bir ara ve bana kalırsa bariz fark göremezsiniz.Tecrübe ile sabittir.Süper b fardan sökülen Philips d3s xenonu özellikle bulduk 2 haftalık Focus oem d3s mercekli fardaki Osram d3s orijinal xenonu biri sağ,diğeri sola takılarak test ettik.Beyaz duvarda çok minimal fark vardı lakin araç sahibi hiç fark göremedi Oem olmadıktan sonra diğerleri için düşünmen,karar verememen bence yersiz Hepsi aynı. 30 Ocak 2018 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 Tavsiye ederim ama TR de OEM bulmak biraz zor olabilir ... Yorum bağlantısı
Salih Yılmaz1679652602 31 Ocak 2018 Paylaş 31 Ocak 2018 Haklısınız araştırmalar oem de beyaz zor gibi görünüyor oem harici kullanmak istemiyorum mercek ve far içi sağlığı açısından çıkma oem 4300 le devam edeceğiz galiba Yorum bağlantısı
Cagdas Budak 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 2007 model megane 2 privilege aracımin sol balasti ve d1s 4300k orsam xenon ampulu bozuldu benim aracımda far yükseklik ayar sensoru var otomatik olarak ampul yükseklik ayarı yapiyor internette araştırırken xenon ampul ve balast kitleri gördüm bu ürünler benim aracımı orjinal balastinin yaptığı gibi otomatik far ayarı yaptırirmi acaba birde resim atmayı becerebilirsem orjinal balasti üzerinde D1R/S ve D2R/S yazıları var ben buna bu yazan ampulleri takabilirmiyim acaba Yorum bağlantısı
Oktay Toker 14 Nisan 2018 Paylaş 14 Nisan 2018 (düzenlendi) Hoş geldiniz. Balast bozuk değilse başka bir balast arayışına girmeyiniz ve Valeo balast aynen yanılmıyorsam otomatik yükseklik motorunu çalıştıra unsur diye biliyorum.Başka balast otomatik yükseklik için destek vermez.Valeo bu balastın aynı versiyonu şart.Otomatik yükseklik direkt araç üzerinden motoru destekliyorsa istediğiniz balastı kullanabilirsiniz lakin bozuk değilse arayışa girmeniz macera olur. Resimdeki balast araca ait ise zaten xenon ampul yazdığınız üzere D1s ve aynen alıp kullanacaksınız.D2s serisi için farklı aparat gerekir onuda bulmanız zor.D1 ve D2R serisi Aynı nesildir sadece merceksiz xenon tasarıma aittir,kafanızı bunlarla karıştırmayınız. Ampulün bozuk olduğuna eminseniz orijinal xenon almanızı tavsiye ederim. 14 Nisan 2018 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cagdas Budak 14 Nisan 2018 Paylaş 14 Nisan 2018 Oktay Bey hosbulduk teşekkür ederim . Aynı versiyon balast derken ne demek istediniz onu anlayamadım. Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Başka balast olmaz aynısı olmak zorunda , far yükseklik seviye motorunu hareket ettiren kontrol ünitesi o balastın içinde ... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts