Mahmut Akbulut 19 Eylül 2015 Paylaş 19 Eylül 2015 İyi günlerde kullanın güzel görünüyor , far odaklarını biraz daha ayırmak gerekiyor . 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Baş 19 Eylül 2015 Paylaş 19 Eylül 2015 Teşekkür ederim sol farı sola sağı da hafif sağa açmayı düşünüyorum . Çalışmaktan fırsat bulamadım Yorum bağlantısı
Hüseyin Baş 13 Ekim 2015 Paylaş 13 Ekim 2015 Şöyle bir problemim var, uzundan kısaya gecerken anlık olarak farlar tamamen kapanıyor tekrar açılıyor, selektörde de aynı şekilde. Yolda giderken yol tamamen görünmez olmuyor da patlama olarak görünüyor, çıplak gözle patlama olarak görünen şeyi yavaş çekim videoda göstermeye çalıştım, yavaş çekimde farın tamamen kapanıp tekrar açıldığı görünüyor. Bu sorunu nasıl çözerim, h4 teki uzun kısa mantığından dolayı mı böyle oluyor?Forumda araştırdım bulamadım Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 19 Ekim 2015 Paylaş 19 Ekim 2015 Evet, H4 yapısından dolayı. Diyot kullanmış mıydınız, Oktay abi ile görüştün mü, o ne diyor ? Yorum bağlantısı
Hüseyin Baş 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Evet abi oktay usta ile konuştuk, diyot var, pozitifi direk aldık, negatif için diyotun yerini değiştirip deneyebiliriz dedi de çok anlamadım , aracın kontrolü şaseden yapabileceğini düşünüyor ?Ankaraya yolum düşerse halledecek oktay usta, sanırım o zamana kadar böyle kullanırım. Buradaki elektrikçiler farı görünce ellemeye korkuyorlar. Yorum bağlantısı
Sinan Kaya1679652642 2 Şubat 2016 Paylaş 2 Şubat 2016 Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım. Farlarımı geçtiğim günlerde mercekli bixenona çevirdim. Yalnız farı kapatmadan önce ben farı aracıma taktığımda hizaladığımız çizgi farı kapatınca bozuldu. Birnci sorum bunu farı geri açmadan düzeltme yolu var mıdır ? İkinci sorum ise farlar aşağı bakıyordu ben vidalardan çıkarabildiğim kadar çıkardım yukarı yalnız iki vida vardı ikisiyle de oynadım büyük htimal olması gerekenden daha sola veya sağa dönük oldu farlar. Bu yüksekliği artırmanın vida dışında yolu var mı aracımda spor yay var bunun aşağı bakmasında etkisi oluyor mudur ? Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 2 Şubat 2016 Paylaş 2 Şubat 2016 Spor yaylar orantısız düşürdüyse olabilir.Arkalar yüksek önler basık kalmış gibi. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 2 Şubat 2016 Paylaş 2 Şubat 2016 İlk yapacağın dışa içe bakan mercek duruşunu normal hale getirmek olacak.Sonra düzgün şekilde yükseklik ayarını yapabilirsin. Araç içinden yükseklik ayar butonu 0 kademesinde olacak. Mercek sabitlemesini umarım yapıştırma ile yapmamışsındır? Mercek sabitlemesini Vidalama olarak yaptıysan far camını açmadan yeniden ayar yapman çok zor. Aracın ön kısmının basık olması farların en yüksek ayarında bile en alt kademede olacak şekilde ayarına etken olur. Daha net yorumlar için 10 metre civarından far çizgisini resmedersen sana daha güzel net yorumlar ile nasıl hareket edebileceğini yazabiliriz. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 10 saat önce, Sinan Kaya yazdı: Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım. Farlarımı geçtiğim günlerde mercekli bixenona çevirdim. Yalnız farı kapatmadan önce ben farı aracıma taktığımda hizaladığımız çizgi farı kapatınca bozuldu. Birnci sorum bunu farı geri açmadan düzeltme yolu var mıdır ? İkinci sorum ise farlar aşağı bakıyordu ben vidalardan çıkarabildiğim kadar çıkardım yukarı yalnız iki vida vardı ikisiyle de oynadım büyük htimal olması gerekenden daha sola veya sağa dönük oldu farlar. Bu yüksekliği artırmanın vida dışında yolu var mı aracımda spor yay var bunun aşağı bakmasında etkisi oluyor mudur ? Aracın marka ve modeli nedir, ilgili konuyla birleştireceğim. @Oktay Toker abinin dediği gibi bir duvar fotosuna ihtiyacımız var. Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 17 saat önce, Sinan Kaya yazdı: Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım. Farlarımı geçtiğim günlerde mercekli bixenona çevirdim. Yalnız farı kapatmadan önce ben farı aracıma taktığımda hizaladığımız çizgi farı kapatınca bozuldu. Birnci sorum bunu farı geri açmadan düzeltme yolu var mıdır ? İkinci sorum ise farlar aşağı bakıyordu ben vidalardan çıkarabildiğim kadar çıkardım yukarı yalnız iki vida vardı ikisiyle de oynadım büyük htimal olması gerekenden daha sola veya sağa dönük oldu farlar. Bu yüksekliği artırmanın vida dışında yolu var mı aracımda spor yay var bunun aşağı bakmasında etkisi oluyor mudur ? 1.soru : Mümkünse duvar resmi alabilir miyiz . Yorumları ona göre yapalım ... 2.soru : Yay sonrası ayar vidaları işe yaramıyor ise far açılıp düzeltilmeli ... Yorum bağlantısı
Sinan Kaya1679652642 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Duvardaki duruşu bu şekilde şu an aracım polo Yorum bağlantısı
Sinan Kaya1679652642 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Ayar vidaları çalışıyor fakat yeterince yükseltmediğini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 (düzenlendi) Çok ciddi açı problemi var , bu şekilde kullanmak hem size zor hem diğer şöförlere eziyet olur . Mercek vidalı D2S olanlardan mı? 3 Şubat 2016 tarihinde Mahmut Akbulut tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Sol yine idare eder fakat sağ çok fena.Mercek vidaları yeniden söküp bu şekilde duvarda düz hizalayıp sabitlenecek. Yorum bağlantısı
Sinan Kaya1679652642 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Sağ farı biraz daha yükseltmeyi başardım az önce sağın yüksekliği ayarında gibi geldi son haliyle vidalı mercekler illa ki tekrar açılacak yani far. Bir de sağ farda bir titreme problemi var sebebi ne olabilir ? Yüksekliği yeterli midir bu haliyle ? Yorum bağlantısı
Oktay Toker 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 (düzenlendi) Titreme Çin malı balast ve ampullerdeki klasik bir sorundur. Kullandığın parçaların resimleri var ise yükleyebilirmisin? Sol far sağ farın biraz daha üzerine çıkması gerekiyor.Aynı hizaya gelsede yeterli olacaktır. 3 Şubat 2016 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sinan Kaya1679652642 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Balastların resmini yarın yükleyeyim ama bu dediğim titreme aolda hiç yok sadece sağ farda mevcut kablolarda acaba temassızlık mı var diye düşündürttü bana Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 13 saat önce, Sinan Kaya yazdı: Duvardaki duruşu bu şekilde şu an aracım polo Mesajınız ilgili konuyla birleştirildi, http://www.geceucusu.com/topic/2417-far-seviyesi-nasıl-ayarlanır/ linkinde anlatıldığı gibi ayarlayabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 (düzenlendi) Geçen yıl Samsun'dan üye olan Hüseyin arkadaşımızın 2013 Polo aracına çıkma Çift hüzmeli yapıda far alındı.Farlar Polo için çok değişik ve farklı olsun diyerek arge kısmı oldukça uzun süren araştırma bulma,denemeler vesaire sonrasında far yapısına kısmen uyan Audi A4 far içini aktararak hem görsel hemde Bi-xenon tadı için Hella İntemo bi-xenon mercek,Bosch Gen5 balast Osram Cbi D1s xenon sistem,Sinyal kısmına power led sinyal ilavesi ile Rabbimin izni ile bitirmek kısmet olmuştu. Önce yeni tip Hella bi-xenon mercek takmıştım.Son kapatma aşamasınada maalesef ampul tutuccunun yapısı geniş olduğu için arka kısım boşluk yapılamayacak şekilde sıfıra sıfır oturunca İntemo bi-xenon mercek bulup tekraren montajı yapıldı.Bu sorun aşıldı.Bu uzun ve kısa hüzmesi ayrı olan far modelinde İntemo bi-xenon mercek haricinde başka bir mercek sadece Bosch olan kullanılabilir lakin bu defa arka kısmını uzatmak şart oluyor.Farın arka boşluğuda sıkıntılı. Farlar Hella modeldi.Camı açması hemen hemen her 1 far için1 haftamı aldı diyebilirim.İnadıma yenik düşerek Kesmek istemedim.Hem dış kasadan cama hem iç camdan kasanın alt kısmına çift zımbalama teli ile sabitlenmiş ayrıca silikonu son derece yırtılmayan maket bıçagıyla bile zor kesilen bir silikondu.Santim santim ilerleyerek açabildim. resİm yÜkleme resim gönder Çerçeve önce kesilecek kısımları kesildi ön cam içine oturacak şekilde yerine alıştırıldı. gif upload Kenar köşede kalan boşluk için metal parçadan şekilli parça yaptım boyadım ve sabitledim. jpg upload resim resim yükleme servisi resim upload Orijinal sinyal kısmı için 8 power ledli ve 40 derecelik lens ile sinyal yapıldı. resim upload servisleri A4 orijinal gündüz farı çubuklarına yine orijinal ledleri kullanılarak fakat mecburen orijinal led sürücüsü olmadığı için haricen led sürücü alınıp kullanıldı.Lakin orijinal ışık şiddeti rahatlıkla yakın şekilde alınmış oldu. resim yükle ücretsiz resim barındırma resim upload servisleri resim upload servisleri gif upload Araç üzerindeki durumları. gif upload resim bmp resim yükle resim upload servisleri resim upload servisleri Duvar çizgimiz. çoklu resim yükle resim gönder 13 Şubat 2016 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Başka illerden Polo araç için yan sanayi junyan tarz farların gündüz ledleri bilinen 30 derecelik 5mm ledlerden yapılmış.Bunlar yanıyor yada ilk halinden çok daha az yanmaya başlıyor.Ledlerinin değişimi ile ve led sürücüsü kullanarak modifiyesini Rabbimin izni ile güzelce yapmak kısmet olmuştu. resim upload servisleri resim upload servisleri resim upload resim gönder Orijinal Passat gündüz farı ledleri ve sürücüsü kullanıldı.Bazılarında 1 watt power led ile yine Oem passat led sürücüsü kullandım. resİm yÜkleme resim upload servisleri bmp resim yükle resim upload Araçlar üzerinde resimler maalesef gelmedi.Gelirse bilahire ekleyeceğim. 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 15 Şubat 2016 Paylaş 15 Şubat 2016 Çok şık olmuş, gündüz farlarını özellikle beğendim. Sinyal lenslerini mümkün olduğunda geniş tutmak gerek, yandan da görülmesi gerekiyor. Eğer dış tarafa doğru kıvrılmayacaksa dış tarafa 80-90 derecelik lensler iç tarafa daha dar açılı lensler daha uygun olur. 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 15 Şubat 2016 Paylaş 15 Şubat 2016 Ustam ampullü reflektörünün duvara vuran izine göre bu ledleri ayarlamaya özen gösterdim.Aynı mesafeden tolerans payı diyeyim buda lensin açısından kaynaklı olarak az bişi yükseklik ve genişlikte aydınlatma aldım.Led dizilimi oval ve farın içindeki yerinde ise farkedilirse egimli duruyor buda ışık dagılımını zor beklerken basitleştirdi.Lensler 50 şer derecelik nude. 2 Yorum bağlantısı
Özgür Duman 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Arkadaşlar herkese merhabalar.2011 polo kullanıyorum uzun ve kısaları aynı ampul ile çalıştırıyor.Sanırım modeli H4.Araştırma yaparken DDM Tuning firmasını gördüm full kitleri var.55w ballast ile çok parlak görüntü, H1 ampulleri, H1 mercekleri vs bir paket için danıştım.Fakat satıcı biraz kafamı karıştırdı.Aracın VW olmasından kaynaklı CANBUS sıkıntısı olduğu ve canbus kit aldığımda da h1 mercek ile uzun/kısa kullanamayacağımı sadece kısalar için kullanabileceğimi söyledi.Fakat benim bildiğim kadarıyla bu H1 merceklerin içinde de hareket eden perdelerden var yanlış mıyım?Ampulün yaydığı ışık değişmese bile bu perde sayesinde uzun / kısa kullanmak mümkün değil midir? Bunlar dışında tavsiyelerinize açığım.İlk tercihim yukarıdaki gibi bir sistem.Yalnız OEM ürünleri kullanmak istemiyorum.Tamamen bu işi yapan bir firmadan alıp bir kit uygulamak istiyorum.(Yukarıda yazdığım tipten.)Özellikle 55w ballast tipi terchim çünkü incelemelerde gördüğüm kadarıyla gerçekten yaydığı ışık farklı düzeyde ve biraz daha dikkat çekici olmasını istediğimden ilk tercihim 55w olacak. Aracıma oem d2s gibi bir kit dışında tek ampul ile uzun/kısa kullanamaz mıyım? İlginize şimdiden teşekkürler.İyi akşamlar. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Bi-xenon mercek ile uzun kısa işlemi çözülüyor. http://www.geceucusu.com/topic/5208-vw-polo-6r-2010-bi-xenon-far-mercek-montaj%C4%B1/#comment-45080 Yorum bağlantısı
Özgür Duman 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 2 saat önce, Oktay Toker yazdı: Bi-xenon mercek ile uzun kısa işlemi çözülüyor. http://www.geceucusu.com/topic/5208-vw-polo-6r-2010-bi-xenon-far-mercek-montaj%C4%B1/#comment-45080 Hocam çok teşekkür ederim.Aklıma takılan bir nokta var.Örneğin aliexpress veya ebay gibi sitelerde mercek ilanlarına bakıyorum H4 mercek diyor fakat incelediğimde görüyorum ki hem kısa hem uzun far fotoğrafları var.Yani içinde pardesi var ve onun hareketiyle aynı mercekten hem uzun hem kısa aydınlatma alınıyor.Bu durumda benim araca bunlardan takıp kullanmama engel olan tam olarak nedir anlayamadım.Bu konuda bilginiz var mı?Yani madem ki projektör içinde selenoid var ve perdeyi hareketle uzun/kısa yapabiliyor, bunu bizim araçta neden kullanamıyoruz uzun/kısa olarak? Yorum bağlantısı
Recommended Posts