Selçuk Keleş 5 Mayıs 2011 Paylaş 5 Mayıs 2011 Selçuk mercek pik döküm yekpare gövdeli. Ampül yuvasının sökülüp ters takılma durumu yok biliyorum.Sonunda eklemişsin. Eklemesen çökecektim tepene Ben ampulü kastetmiştim. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2011 Paylaş 9 Mayıs 2011 arıza lambası yakmıyor. ama sağlıklıda çalışmıyor. Sigorta kutusundan bir dünya kablo çıkıyor. galiba far sigortalarının dibinden kısa ve uzunların sigortalarından çıkıyor.Sırasıyla; 1: 12 volt 30-40 amper röle alınacak2: Rölenin platin uçlarından birisi aküye (arada 25 amper sigorta ile) diğer ucu sağ ve sol balastlara çekilecek.3: Balast EKSŞ uçları uygun şase noktalarına bağlanacak.4: Orijinal kısa hüzme uçları (artı ve eksi hangileri tespit edilicek, 6. sırada lazım olacak ) röle bobin uçlarına bağlanacak.5: Uzun hüzme tetik ucu ( EKSŞ ) röle bobinindeki Kısa Hüzme EKSŞ tetik ucuna arada seri bağlı 1-2 amperli bir diod ile bağlanacak ( Diodun çizgili yönü Uzun hüzme tarafına bakacak )6: Sağ ve sol Bi-xenon selenoid uçları paralel yapılacak ve uçların birisi Röle bobin ucunda daha önce ölçülüp tespiti yapılan ARTI beslemesine bağlanacak.7: Diğer Bi-xenon selenoid uçlarıda uzun hüzmeden gelen kabloya bağlanacak. Sistem; kısalar açılınca röle çekip balastarı ateşleyecek, uzun hüzmeye geçişte röle uzun hüzme üzerinden ters dönüş engellenmiş diod vasıtası ile çekili kalacak, bi zenon perdesi direk uzundan beslenediğinden uzun hüzme çalışır halde sistem görevini yerine getirecekÖnemli : Olurda hızlı selektörde farlardan sönen olursa röle bobin uçlarına paralel (denenerek) 100-470 mF değerinde 16 volt takat gerilimde kondansatör bağlanacak. Yorum bağlantısı
Benan Kapancı 9 Mayıs 2011 Paylaş 9 Mayıs 2011 (düzenlendi) Sırasıyla; 1: 12 volt 30-40 amper röle alınacak2: Rölenin platin uçlarından birisi aküye (arada 25 amper sigorta ile) diğer ucu sağ ve sol balastlara çekilecek.3: Balast EKSİ uçları uygun şase noktalarına bağlanacak.4: Orijinal kısa hüzme uçları (artı ve eksi hangileri tespit edilicek, 6. sırada lazım olacak ) röle bobin uçlarına bağlanacak.5: Uzun hüzme tetik ucu ( EKSİ ) röle bobinindeki Kısa Hüzme EKSİ tetik ucuna arada seri bağlı 1-2 amperli bir diod ile bağlanacak ( Diodun çizgili yönü Uzun hüzme tarafına bakacak )6: Sağ ve sol Bi-xenon selenoid uçları paralel yapılacak ve uçların birisi Röle bobin ucunda daha önce ölçülüp tespiti yapılan ARTI beslemesine bağlanacak.7: Diğer Bi-xenon selenoid uçlarıda uzun hüzmeden gelen kabloya bağlanacak. Sistem; kısalar açılınca röle çekip balastarı ateşleyecek, uzun hüzmeye geçişte röle uzun hüzme üzerinden ters dönüş engellenmiş diod vasıtası ile çekili kalacak, bi zenon perdesi direk uzundan beslenediğinden uzun hüzme çalışır halde sistem görevini yerine getirecekÖnemli : Olurda hızlı selektörde farlardan sönen olursa röle bobin uçlarına paralel (denenerek) 100-470 mF değerinde 16 volt takat gerilimde kondansatör bağlanacak.Çok teşekkür ediyorum bana bu konuda verilen tek kesin çözüm.Bektaş Talay kardeşimede çok çok teşekkür ediyorum gel halledelim kafana takma dediği için. Kendisinin affına sığınarak bir şey daha sormak istiyorum.Servet beyin söylediklerini yapmak yerine 5. sayfadaki kablolama tesisatından alsam diğer herşeyi söksem. Sorunum çözülürmü?linkini verdiğim soket bağlantılarıhazır kablolama tesisatının motorlu olan modele uygunolanı alırsam herşey bitermi?http://urun.gittigidiyor.com/H4-BI-XENON-T...0QQidZZ37385069 9 Mayıs 2011 tarihinde Benan Kapanc? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2011 Paylaş 9 Mayıs 2011 Benan linkte sorun var. Şkincisi senin aracın eksi tetik. Acaba hazır tesisatlar uyacakmı bakalım ? (Artı tetik çalışıyorlar) Yorum bağlantısı
Benan Kapancı 9 Mayıs 2011 Paylaş 9 Mayıs 2011 Benan linkte sorun var. Şkincisi senin aracın eksi tetik. Acaba hazır tesisatlar uyacakmı bakalım ? (Artı tetik çalışıyorlar)http://urun.gittigidiyor.com/H4-BI-XENON-T...0QQidZZ37385069linki düzelttim. 5. sayfadaki h4 tesisat kitidemi işime yaramaz?ben en iyisimi bektaş kardeşimin yanına gidiyim ne yapıyosa yapsın kafayı yiycem. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 9 Mayıs 2011 Paylaş 9 Mayıs 2011 Sırasıyla; 1: 12 volt 30-40 amper röle alınacak2: Rölenin platin uçlarından birisi aküye (arada 25 amper sigorta ile) diğer ucu sağ ve sol balastlara çekilecek.3: Balast EKSŞ uçları uygun şase noktalarına bağlanacak.4: Orijinal kısa hüzme uçları (artı ve eksi hangileri tespit edilicek, 6. sırada lazım olacak ) röle bobin uçlarına bağlanacak.5: Uzun hüzme tetik ucu ( EKSŞ ) röle bobinindeki Kısa Hüzme EKSŞ tetik ucuna arada seri bağlı 1-2 amperli bir diod ile bağlanacak ( Diodun çizgili yönü Uzun hüzme tarafına bakacak )6: Sağ ve sol Bi-xenon selenoid uçları paralel yapılacak ve uçların birisi Röle bobin ucunda daha önce ölçülüp tespiti yapılan ARTI beslemesine bağlanacak.7: Diğer Bi-xenon selenoid uçlarıda uzun hüzmeden gelen kabloya bağlanacak. Sistem; kısalar açılınca röle çekip balastarı ateşleyecek, uzun hüzmeye geçişte röle uzun hüzme üzerinden ters dönüş engellenmiş diod vasıtası ile çekili kalacak, bi zenon perdesi direk uzundan beslenediğinden uzun hüzme çalışır halde sistem görevini yerine getirecekÖnemli : Olurda hızlı selektörde farlardan sönen olursa röle bobin uçlarına paralel (denenerek) 100-470 mF değerinde 16 volt takat gerilimde kondansatör bağlanacak.Servet abi süper anlatım olmuş bugun yaptık sonunda ne yaptı ne etti ustam hiç anlamadım ... h4-3 tesisatındaki beyin dedikleri rölelerin olduğu kutuyu söktü attı ... onun yerine oynaya oynaya röleyi bağladı bağlantı şeklini bende bilmiyorum diyot yok kapasitor yok... ama düzgün çalışıyor ... 40A röle kullandı benim aldığım röle bozuk çıktı oda içi şeffaf içinde bir tane led olan bir röle koydu bilmiyorum iyimidir iyi olduğunu söyledi... denedim demin o canavar selektörüm geri geldi çok mutluyum ama genede yanına geldiğimde bir kontrol edelim abi... Yorum bağlantısı
Oktay Toker 11 Ocak 2014 Paylaş 11 Ocak 2014 http://www.geceucusu.com/topic/5196-mercek-montaji-icin-usta-tavsiyesi-istenen-mesajlar/ Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 11 Ocak 2014 Paylaş 11 Ocak 2014 Şu sıralar istanbuldayım vaktin varsa beraber uğraşabiliriz.Kadıköydeyim Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 11 Ocak 2014 Paylaş 11 Ocak 2014 Ayın 21 i sabahı antalyaya dönüyorum. Skype: gtcreative eklersen konusuruz. Bu arada yedek far almanı öneririm. Haber bekliyorum Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 11 Ocak 2014 Paylaş 11 Ocak 2014 Fordclubtr de 2001 fiesta konusunun altında kendı yaptıgım projeyı inceleyebilirsin aklına takılan bişi olursa fordclubtr den ulasabılırsın Yorum bağlantısı
Onur Turan1679652611 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 sizde benim gibi ilk denemenizi yapacaksınız anladığım kadarıyla. umarım başarılı olursunuz. çünkü aynı ihtiyaçlar benim içinde geçerli.sonucu sabırsızlıkla bekliyorum Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 Simdilik mercek ve far bir de d2s ampul yeterli Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 çıkma far bulursan senin işine gelir.Yarın bir gün muayenede sorun yaşamamak için yedek olanla değiştirirsin.Far tasını bulsan bile tak çıkar zor olur senin için. 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 (düzenlendi) Elazığ ilimizden bir arkadaşımızın 2004 kasa fiesta aracına makyajlı kasa farları yan sanayi sıfır olarak alındı.Bosch bi-xenon mercek,Gen4 balast 4300k xenon ampul,mercedes mercek kapakları birleştirilerek yapılan kapak,orjinal Bmw eski tip angel halka takıldı.sinyal bölümüne 1 watt sarı power ledler monte edildi ve sinyal camı sökülerek junyan mercek camı yerleştirildi.Bu kısımada yine orjinal eski tip ince olan Bmw angel halka monte edildi,Park bölümünede 30mm lens kullanılarak sişnyale dahil edildi.Çerçeveler aracın orjinal renk kodunda boya bastırılarak boyandı ve far içide siyah zemin yapıldı ve Rabbimin izni ile güzel sonuç alarak işlem bitirlidi. Farın dağılmış hali. Çerçevelerin zımparalı ve boyanmış hali. Mercek şapkası. Power led sinyalimiz.Mercek içinden araç rengi tonunda yansıma olsun diye boyadım. Junyan merceğin camının yerleşmiş hali. Halkalar ile tasların birleşmiş hali. Toplanmış halleri. Angelların ve sinyal kısmının yanarken görünümü. Resim linkleri yenilendi. 6 Kasım 2017 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erkan Kahya 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Oktay abi Ankara' da led halkasız araba bırakmayacaksın Zımparalama işini görünce, kendi farlarım için bu kadar yapmadığıma pişman oldum umarım atmaz. 1 Yorum bağlantısı
Samet Kayış 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Oktay abi vtec açtı ellerine sağlık Oktay abi her biri birbirinde güzel Maşallah 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 (düzenlendi) İstek olduğu sürece heralde kalmaz. Azıcıkta olsa yüzeyi zımparalamak şart.Kromda tam zımpara iyi olur. 3 Mayıs 2014 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Eh nispeten benim zevkime uygun olmaya yakın , farın içini de kasa rengi yapaydınız ya Çift halka güzel durmuş, güle güle kullansın sahibi. 1 Yorum bağlantısı
Yalçın Sarıkaya 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 (düzenlendi) Merhabalar forumda yeniyim MK6 Kasa Fiestama bende mercek takmak istiyorum çok fazla montaj video yada resimi bulamadım bu topicten umutluydum ama bi yerde kesilmiş konunun asıl sahibi montajı tamamladımı acaba ? Ben çok fazla riske etmemek için İstanbuldaki İlker Kemal'e yaptırmayı düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Bir kaçta sorum var.1- Aracı yeni aldım sayılır sağ far orjinal sol far ise değişmiş şuan yükseklik motoru çalışmıyor bu fardan mı kaynaklıdır yan sanayi farlarda motorsuz olanı varmı nasıl anlarım.2-Bu mercek uygulaması için yan sanayi motorlu 2 adet far almayı düşünüyorum tanesi 170-TL fiyatı çok mu yoksa hurdalıktan mı bakayım.3-Farları istanbula gönderip yaptıracağım için ekstra far almak istiyorum ayrıca satarken orjinallerini takıp satma imkanım olsun diyede bu benim için avantaj.4-Farları alıp istanbula gönderdiğimde içerisine x5 ten çıkma d2s bi-xenon ve isteğime göre gen4 yada gen5 balast ve ampul takılıcak. Toplam montaj mercek herşey dahil gen4 700-TL gen5 ise 800-TL fiyat verdi sizce çokmu evde uğraşsam farlara zarar verirmiyim kaba tabirle elimde patlatırmıyım.5-d2s ile d1s arasında performans farkı çokmu abartı çünkü benim asıl istediğim araca güzel bir görüntü sağlamak ve audilerin mercedeslerin yaptığı o şimşek gibi çakan sellektörü yapmak. 5 Mayıs 2014 tarihinde Yalçın SARIKAYA tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oktay Toker 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 (düzenlendi) Kendin uğraş verecek isen bu konuda ve diğer mercek konuları inceleyip iyice deşmen lazım.İlker ustam gerekli olan ne ise size fiyatı ile sunmuş.Konuyu okuduysanız diğer sorulara yanıt fazlasıyla mevcut.Farlar orjinal ise fiyat normal.Yan sanayide olsa motorsuzu yok diyebilrim çünki motor farın içinde kalıyor ve standar bir parça.Junyan angel halka tiplerde motor yok.Motorun çalışmama sebebi motora giden soket sorunu olma ihtimali yüksek.Yada motorun soketine giden uçların pin sıralaması farklı.İncelenmesi gerekiyor.Ampul değişim kapagını açınca ışık tutarsan alta doğru motoru görürsün. 5 Mayıs 2014 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Oktay abi eline sağlık fiesta nın en sevimli farı bu bence mercek çok yakışıyor.Angellar daki ufak tefek görsel aksilikler haricinde her şey güzel 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 (düzenlendi) Araç üzerinde bir resim geldi. 5 Mayıs 2014 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oktay Toker 9 Temmuz 2016 Paylaş 9 Temmuz 2016 (düzenlendi) Bu çalışmasını yaptığım yan sanayi farın iç tası tutan mafsal ayakları plastikleri ve kasa birleşim kısımlarının kırılması,yükseklik motoru sorunu,far soketinin kırılması vesaire ile oluşan sıkıntıları gidermek için bakıma alındı.Yan sanayi farları mercek çalışması için tavsiye ediyorum fakat kalite sorunundan dolayı zaman içinde fazla sıkıntılar oluşturması ve bunu daha bir çok önceki çalışmalarda kullanılan başka model farlardada yaşamam ilede oldukça düşündürücü olmaya başladı.Far tası içinde boşta duruyor ve ayar yapılamıyor.Angel ledinin biriside problem yapmaya başlamış ve bu bahaneler ile köklü ve oem parçaları daha güzel kullanma tecrübeleri ile Angel halka bölümünüde komple değişimine karar verdim.Mafsal plastikleri oem far mafsalları ile değiştirildi,kırılan ayaklar güzelce sabitlendi,Sıfır halindekine yakın sağlamlıkta toplandı ve Rabbimin izni ile Bayram öncesi bitirmek kısmet oldu. Arkadaşımızda ilk taktığında farın birinde park yanmayınca ufak gerilmeler oldu ve elektirikçiye gittiğinde sigortası atık olduğu anlaşılınca sevinçli bir şekilde montajı yapıldı.Bu arada park arızası giderilmesi aşamasında oynanan role sistemi kısmında yada led sürücüsünde şasi sorunu oluşmuş.Halledilecek. Bosch bi-xenon mercek,Gen5 bosch balast,D1s Osram,bmw orijinal mercek şapkası kısmı ve angelı,angel ledi yeni nesil Osram blacjk serisi led kullanıldı,sinyal kısmındaki küçük angel iptali ve mercek görseline göre uyarlanması,yeniden komple boyanması işlemleri yapıldı.Sinyaller hem parkta Angel ile yanıyor,sinyalde Angel sabit ve sarı ledler sönüyor,sinyal işlevini otomatik yapıyor. 9 Temmuz 2016 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 13 Temmuz 2016 Paylaş 13 Temmuz 2016 H4 reflektörde mercek bir garip duruyor çerçeve farklı renk olunca sırıtmamış o kadar. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts