Yusuf Bayraktar 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 Aynı mı? Sanırım kenarlarını kırpmışsınız kapağın ilk fotoğrafta bi de çıkıntısı var kapağın dairesel hatlarının dışında. Ya da benim gözlerde bi acayiplik var bu günlerde kusura bakmayın iki resim arasındaki benzerlikleri göremiyorum. Yorum bağlantısı
Ahmet Kasapoğlu 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 resimleri merakla bekliyoruzBu arada çerçeve isteyenler özelden bana ulaşabilir Yorum bağlantısı
Hakan Girginer 27 Kasım 2008 Yazar Paylaş 27 Kasım 2008 Kenarlardan değil ama alttan ve üstten bir parça kesmiştim. Butcher'ın da deiği gibi, kendisinde envai çeşit çerçeve mevcut. Ben de kendisinden almıştım zaten. Yorum bağlantısı
Hakan Girginer 1 Aralık 2008 Yazar Paylaş 1 Aralık 2008 Bitti!Montajı da elektrik işleri de bitti.Çok güzel oldu.Şu anda tampon takılıyor. Kaput ve tampon ayarlarından sonra far ayarları yapılacak. Araçta hafif kızgın, bir miktar agresif bir ifade de var artık. "Şri gözlü bir canavar" olmadı Az sabredin, resimleri ekleyeceğim.Ana far rölesinin +12 çıkışını, monte ettiğim iki röleyi tetiklemek için kullandım. Bu röleleri ana dağıtım kutusundan aldığım 80A sigortalı hat ile besledim. Ayrıca birer adet 15A sigorta kullandım.Yine ana far rölesinden aldığım bu çıkışı, Bi-Xenon projektörlerin solenoidlerini tetiklemek için kullandım. "-" kutuplarını ise, H4 far soketlerinin uzun terminallerine bağladım Böylece, selektör yaparken, ya da uzunları yakınca solenoid devresi tamamlanıyor. "+" kutupları doğrudan 12V kaynağına bağlamamamın nedeni ise, farlar ve/veya kontak kapalı iken de, uzun far çubuğu yanlışlıkla çekilir ya da çekili kalır ise, devre toprağa bağlandığı için uzun huzme solenoidlerine sürekli enerji verilmesi, bundan haberim olmaması potansiyeli, gereksiz ısınma, yanma, akü zaiyatı gibi olasılıkları ortadan kaldırmak idi. Far rölesinden aldığım "+", sadece farlar açıkken "canlı". Bu sayede solenoidleri sağlama aldım. Projektör gövdelerini de ayrıca toprakladım. Tüm toprak devrelerini ölçüp 0.00 ohm gördüm (bağlantı/temas sorunu yok). Tüm elektrik bağlantılarını lehimleyip, üzerlerinde çift kat "makaron" (shring tubing) kullandıktan sonra bağlantıları ve kabloları "spiral" ile koruma altına aldım. Toprak bağlantıları için kullandığım civataları ve yuvalarını yüksek devirli tel fırça ile temizledim. Benim tercih ettiğim bu yöntem ile, üzerinde normalde 8 - 10 Amper yük olan far rölesi, artık 2 röle ve 2 solenoid, yani 1 Amper civarında bir yük taşıyor. Tüm kumandalar çalışıyor, selektör yapabiliyorum, vs. vs..Kısacası, içim rahat. Resimler, kesim çizgileri, aydınlatma vs. yakında. Yorum bağlantısı
Ahmet Kasapoğlu 1 Aralık 2008 Paylaş 1 Aralık 2008 elektrik işçiliğinide mükemmel yapmışınız. elinize sağlıkresimleri merakla bekliyoruz. Yorum bağlantısı
Hakan Girginer 18 Aralık 2008 Yazar Paylaş 18 Aralık 2008 (düzenlendi) Otomobilin boya işleri de tamamen bitti, resim de çekmeye fırsatım oldu..Temiz çalıştım, kablo kalabalığı ya da sırıtan bir şey yok.Buyrun: 18 Aralık 2008 tarihinde Godless Commie tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sercan Keklik 19 Aralık 2008 Paylaş 19 Aralık 2008 hakan bey güle güle kullanın.. açıkcası bana mercek ve kapagı araca göre cok büyük geldi ama işçilik gayet güzel gözüküyor.. duvar resimlerinide heycanla bekliyorum.. Yorum bağlantısı
Murat Şen 19 Aralık 2008 Paylaş 19 Aralık 2008 cok güzel olmuş duvar resimlerini de bekliyoruz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Aralık 2008 Paylaş 19 Aralık 2008 Büyük mercek iyidir... Güle güle kullanın... Yorum bağlantısı
Ahmet Kasapoğlu 20 Aralık 2008 Paylaş 20 Aralık 2008 Bence harika. Farlar tam anlamıyla göz. Merceklerde göz bebeği olmuş. Güle güle kullanın Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 20 Aralık 2008 Paylaş 20 Aralık 2008 Evet tebrikler. Bu çalışmayı siteye koyalım. Baktıkça "çerçeve kırmızı olmalıydı" diyemeden edemiyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts