Mahmut Akbulut 22 Şubat 2013 Paylaş 22 Şubat 2013 E sana bişi yapmıyor Daha ne yapsın, normal halim kalmadı Servet abi xenon çarpmasının acısını iyi bilirim 2-3 kere çarpıldım en kötüde çakma balastlar çarpıyor hella o kadar titretmediydi beni Yorum bağlantısı
Vural Dumlu 22 Şubat 2013 Paylaş 22 Şubat 2013 Servet abi xenon çarpmasının acısını iyi bilirim 2-3 kere çarpıldım en kötüde çakma balastlar çarpıyor hella o kadar titretmediydi beni Hepinize geçmiş olsun Allah'a şükür daha çarpılmadım bakalım. Bende meraklıyım yakında size katılabilirim Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 22 Şubat 2013 Paylaş 22 Şubat 2013 Hepinize geçmiş olsun Allah'a şükür daha çarpılmadım bakalım. Bende meraklıyım yakında size katılabilirim Teşekkür ederim ama hiç tavsiye etmem Vural kardeşim harbiden çok kötü çarpıyor Yorum bağlantısı
Vural Dumlu 22 Şubat 2013 Paylaş 22 Şubat 2013 Teşekkür ederim ama hiç tavsiye etmem Vural kardeşim harbiden çok kötü çarpıyor Dikkat etmeye çalışırım Yorum bağlantısı
Misafir 24 Şubat 2013 Paylaş 24 Şubat 2013 Tam gerilime kapılmadım ama 1 metre kadar savruldum, ha kaç ns sürdü bilmiyorum Yorum bağlantısı
Misafir 24 Şubat 2013 Paylaş 24 Şubat 2013 (düzenlendi) elektroşok cihazları 30mA'i geçmez,Xenon balastının uçları vücuda girdiği anda ölüm %90'dır. Çarpılan bizler hep bir uçlarına temas ederiz. Ve havaya atlayan gerilim bizi çarpar. 24 Şubat 2013 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alper Sınav 25 Mart 2014 Paylaş 25 Mart 2014 (düzenlendi) Eski konuyu diriltiyorum Şimdi geçen yıldan bu yana ampulleri değiştirdim, yerlerine 85122CM taktım ve aydınlatmalarından memnunum.Ancak şöyle bir durum var, araçta (vectra b ) otosensin far sensörü takılı ve kilidi açınca farları açıyor.Normalde araç çalışırken, yani 14V'ta xenonların yanmasında hiçbir sıkıntı yok.Ama araç çalışmazken sağ far en az bir 15-20 saniye göz kırptıktan sonra yanıyor. Bu ampulü de yakacam diye korkuyorum.Sigortadandır dedim, 15A yerine 25A denedim, sağ ile sol sigortayı değiştirdim ama sorun devam ediyor. Başka ne yapılabilir? Direk aküden mi alayım beslemeyi? Bu arada akü de yeni geçen hafta değişti, bir maceraya girip Yiğit'in jel aküsünü taktım, akü voltajı soğukta 12.7V civarı. 25 Mart 2014 tarihinde Alper Sınav tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 25 Mart 2014 Paylaş 25 Mart 2014 (düzenlendi) öncelikle aracın tesisatı çekilen akıma dayanamıyor... araya röle atmanız gerekiyor, röleyle voltajı dengeleyebilirsiniz. o da olmazsa araya röle ve sigorta atarak direk aküden alırsanız sorun çözülür. bu arada kullandığınız ballastlar nedir? ömürleri nasıl?ben de jel akü düşünüyorum, akünüz kaç amper? bir de kaça aldınız? nereden aldınız? iyi günler.bu arada far sensörünüz de çekilen ampere dayanamıyor olabilir. firmaya onun en fazla kaç ampere kadar dayanabileceğini sorun. olmazsa forumda Mustafa Bağseven follow me home modülü yapıyor ondan alıp değiştirebilirsiniz. 25 Mart 2014 tarihinde Fatih Özbaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alper Sınav 25 Mart 2014 Paylaş 25 Mart 2014 (düzenlendi) Söylemeyi unuttum tabi ki, araç CDX, yani orjinal xenon.Aküyü direk Yiğit'in internet sitesinden aldım, fiyatı 341TL. Derin deşarja dayanıklı. Tavsiye etmediler aslında, "ara sıra şarj etmeniz gerekebilir" dediler ama niye öyle dediklerinin mantığını anlamayıp yine de aldım.Bir de otosen'in montajını bir elden geçirdim 3-5 ay önce. Far anahtarına paralel bağlantı olacak şekilde yaptım ancak arada röle kullanmadım. Aslında en iyisi bir kere de araç çalışmazken anahtar üzerinden açayım, belki sorunun kaynağının otosens olup olmadığını tespit edebilirim bu şekilde. Teşekkürler. 25 Mart 2014 tarihinde Alper Sınav tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 25 Mart 2014 Paylaş 25 Mart 2014 Farın açıldığı anda xenon balastına gelen hattın üzerinden ölçüm yapın. Bu tip sorunlarda aküden olmaz. Akü olsa araç marş almaz. Yorum bağlantısı
Alper Sınav 27 Mart 2014 Paylaş 27 Mart 2014 (düzenlendi) Akü zaten pek sağlıklı değildi, yani sırf bu yüzden değiştirmedim. Geçen sene hatalı teyp montajı yüzünden deşarj olmuş ve tam toparlayamamıştı.İki gündür sabah test ediyorum soğukta, dün far anahtarı üzerinden açtım ve sorun yoktu. Bu sabah otosens açtı ve yine kırpma vardı. Otosens'in bağlantılarını tekrar gözden geçireceğim haftasonu, herhalde ya şase ya da far anahtarı bağlantısında sorun var.edit:Haftasonu bağlantıları gözden geçirdim. Genel olarak OFC kablo kullanılmadığı için fara giden ve aküye giden bağlantılar oksitlenmeye başlamış. Kesip tekrar bağladım, elimin altında sadece Dremel'in gazlı havyası vardı, onunla biraz lehimleyeyim dedim ama hem hava soğuk, hem de havya güçsüz olunca tam istediğim gibi lehim olmadı. Yine de eskisinden daha iyi oldu ve şimdilik problem çözüldü gibi. 31 Mart 2014 tarihinde Alper Sınav tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tunahan Ünal 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Merhaba, Ekteki xenon ampulun orta bombenin üst kısmında küçük sarı-yeşilimsi oksitlenme tarzı birşey var. Duvar resmine de bakarak bu ampullerin değişmesi gerekir mi ne dersiniz? Yorum bağlantısı
Oktay Toker 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Ampullerde sorun görünmüyor.Duvar resmindeki renk tonuna görede sıkıntı yok. 1 Yorum bağlantısı
Tunahan Ünal 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 6 saat önce, Oktay Toker yazdı: Ampullerde sorun görünmüyor.Duvar resmindeki renk tonuna görede sıkıntı yok. teşekkür ederim Oktay hocam Yorum bağlantısı
Recommended Posts