Murat Uygun 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 (düzenlendi) xenon yapımında kullnılan malzemeler1-tesa bez bant2-hella 1 çift far (sıfır)3-osram xenarch 4300k d2s (sıfır)4-arka aks seviye sensörü ve aks montaj braketi (sıfır)5-xenon kablo tesisatı (sıfır)6-arka aks seviye sensörü soketi (sıfır)7-hella ballast ve ateşleyiciler (2. el)8-bu işlemi yapmak için uygun atelye9-yetkili servislerden alınan hurda kablo tesisatı10-bu işlemi benim gibi yapıyorsanız yeterli elektronik bilgisi ve tis 2000 programı11-ahl kontrol unitesi oto far ayarı için12-servisten alınan hurda UECyapım aşamasıxenon kablo tesisatıarka aks seviye sensörüaks sensörü soketixenon kablo tesisatı montajıyeni xenon kablo tesisatı montajı bittixenon soketi üstteki holojen soketi alttaki görüldüğü gibi holojende 2 pin eksikseviye kontrol unitesine uec ten gelen 3 adet kablonun üstünü bez bant ile sarıyoruz 30 Aralık 2012 tarihinde Murat Uygun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Elinize sağlık Murat bey,güzel olmuş keşke resimler biraz daha ayrıntılı ve dikkatli çekilse idi çok daha güzel olurdu. 1 Yorum bağlantısı
Murat Uygun 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 bu kabloları pedalların oraya getiriyoruz 3 adet UEC ten 3 adet aks sensörü 2 adet içeri çekilmiş olan manuel ayar için olan kabloları burda topluyoruz toplam 8 adet Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Bunun da mı farlar için tampon sökülüyor.. Benim arabanın farını sökmek maksimum 1 dakika.. Çok yakışmış.. güle güle kullanın.. Yorum bağlantısı
Murat Uygun 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 (düzenlendi) aks sensörü soketinormal holojen farların tesisatında seviye ayarı tek 10 a sigorta üstünden pararel diXENON tesisatında her seivye motoru için ayrı sdigorta bulunmaktadır23 nolu sigortamız eksik olan 31 nolu sigortada UEC te pin olmadığı içinUEC in içini açıp eksik sigortanın pinini tamamlıyoruz.kırmızı çizgi içindeki boş yere pin atıyoruz yani 31 nolu sigortayı hayata döndürüyoruzarka aks seviye sensörü montajıaks sensöründen gelen 3 adet kabloyu lastik keçenin içinden çekmek için kırmızı kablo klavuz görevi görüyoraks sensöründen gelen 3 adet kabloyu kanalın içinden klavuzla geçiriyoruz ve cırtlıyoruz 30 Aralık 2012 tarihinde Murat Uygun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Aşağıya yeni bir mesaj yazın ve yukardaki metindeki resim çıkmayan kısmı oraya kopyalayın..Mesajdaki resim sınırı aşıldığı için yapıyor bunu.. Yorum bağlantısı
Murat Uygun 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 AHL control unitesiAHL araç üstündeki yeri ve montajıtech 2 ile AHL kalibrasyonu yapıldı aks sensörü canavar gibi çalışıyor.aks sensörü araç yüksekliğini çok hassas bir şekilde ölçüyo ağırlıktaki en ufak değişiklik tech 2 ekranında görünüyor aynı bilgisayarların hardvare monitör kısmı gibi ancak ahl beyni araç yük değişiklini kritik düzeylere geldiğinde farlara iletiyor.17.02.2012 tarihi itibari ile soket ve kablolama şemaları ekliyorumaks sensörü konumuAHL programlama code index eğer aracımızda spor süspansiyon var ise 002 spor süspansiyon dışında standart yaylar için 001 olarak program code indexini giriyoruz.Far yıkama çalışıyor mu?buyrun buda far yıkama yapım aşamasının resimleri yok sadece videosu var 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Teşekkür ederim iyi günlerde kullanın Rabbim esirgesin 1 Yorum bağlantısı
Oktay Toker 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Elinize cebinize sağlık.Tam bir modlama olmuş.İyi günlerde kazasız,cezasız,arızasız,zevk ile kullanmanızı diliyorum.Opel serisinin çogunda far için tamponu indiriyorlar.Farın arka kısım boşluk oldukca az.Detaylı anlatım içinde yüreğinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Yıkama da güzel olmuş.. Emeklerinize sağlık.. 1 Yorum bağlantısı
Murat Uygun 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 teşekkür ederim bu montajı 2010 senesinde yapmıştım ozman resimleri paylaştığımda bir çok kişiden olumsuz yorumlar almıştım far yıkama ne gerek var otomatik seviye ayarı gereksiz gibi mesajlar almıştım ama muayene benden yana olunca:)sorunsuz bi şekilde muayeneden geçiliyor. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Mükemmel çalışma. Astra aracı olanlar için mükemmel rehber niteliğinde. Tek kusur, kusur değil sıkıntı buldum. Far ayarı tam olmamış Yorum bağlantısı
Murat Uygun 31 Aralık 2012 Paylaş 31 Aralık 2012 ozmanlar ilk farları montajladığımda bir hevesle duvara karşı çektiğim fotoğraftı halojenden xenon a gecince vay arkadaş ne güzel kesilme cizgileri çıktı böyle demiştim :)sonra far ayarını yaptık tabi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Aralık 2012 Paylaş 31 Aralık 2012 teşekkür ederim bu montajı 2010 senesinde yapmıştım ozman resimleri paylaştığımda bir çok kişiden olumsuz yorumlar almıştım far yıkama ne gerek var otomatik seviye ayarı gereksiz gibi mesajlar almıştımKimdi bunu diyenler... 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 31 Aralık 2012 Paylaş 31 Aralık 2012 teşekkür ederim bu montajı 2010 senesinde yapmıştım ozman resimleri paylaştığımda bir çok kişiden olumsuz yorumlar almıştım far yıkama ne gerek var otomatik seviye ayarı gereksiz gibi mesajlar almıştım ama muayene benden yana olunca:)sorunsuz bi şekilde muayeneden geçiliyor. Kimdi bunu diyenler... Murat bey kimmiş o arkadaşlar bi adres ver yeğenlerimi göndereyim 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 Ocak 2013 Paylaş 1 Ocak 2013 Başarılı bir çalışma güle güle kullanın 1 Yorum bağlantısı
Tahsin Balkan 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 (düzenlendi) Merhaba ardaşlar üyelim vardı silisnmis konu açmıştım ama bişeyler oldu tekrarardan aldımbugun astra h aracıma mercekli d2s + balast + ateşleyici taktım orjınal hella dır birini taktım sorun yok yanıyor2. yi takım dedim taktım ve yanıyor 3sn sonra sönüyor lamba yol bilgisayarında kısa huzmelı far yazıyor sebebi nediryarıdmcı olurmusunuz? 13 Ocak 2013 tarihinde tahsinb tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Sorularınıza yanıt alabilmek için forum kuralları gereği Adınız ve Soyadınızla üye olmanız gerekiyor... 1 Yorum bağlantısı
Tahsin Balkan 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Sorularınıza yanıt alabilmek için forum kuralları gereği Adınız ve Soyadınızla üye olmanız gerekiyor...üyeliğim vardı ama giriş yapamadım şimdi üyelik aldım ama nereye ne yazmam gerekıyor yardımalrını çok acıl beklıyorum kafada soru işareti kaldı Yorum bağlantısı
Samet Daş 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Geçerli bir e-mail adresi (sürekli kullandığınız) , Doğru ad-soyad ile üye olunca meraklarınız giderilir. Bu forum kurallarını yerine getirmediğiniz için üyeliğiniz silinmiştir. Yorum bağlantısı
Tahsin Balkan 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Arkdaslar ad soyad yazamıyorum tahsin balkan ve bu benım kullandıgım bı eposta anlamadım gititi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Tahsin, balastları yer değiştirip bir daha dene. Ampül mü eteşleyicimi bilelim Yorum bağlantısı
Samet Daş 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Tahsin, balastları yer değiştirip bir daha dene. Ampül mü eteşleyicimi bilelimAdını soyadını doğru söyleyince bak cevap hemen geldi, hemde işin kralından. Selçuk abide adını düzeltince tamam olacak. Hoş geldin hadi bakalım Yorum bağlantısı
Tahsin Balkan 13 Ocak 2013 Paylaş 13 Ocak 2013 Tahsin, balastları yer değiştirip bir daha dene. Ampül mü eteşleyicimi bilelimdeğiştirmek bişeyi değişticekmi servet abi çunku ilk bastan tek tek denedım hepsi çalısır durumda benım duşuncem tech 2 cihaızyla xenon halajon kısmı varmıs galba onu tanıtmakmıs arabayaben tanısma kısmına çok detaylı yazcam arkdaslar emınım benım sizden sizinden azda olsa benden bilgi alısverısınde olucagmıza eminm Yorum bağlantısı
Recommended Posts