Murat Şen 29 Mart 2010 Paylaş 29 Mart 2010 abi mercek montajından korkum yok da plexi işi beni düşündürüyor.. adamlar 2 tane fara 150 200 lira para istiyorlar... maliyeti korkutuyor acıkcası... toplam hesapladıgım maliyet korkutucu geliyor Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 30 Mart 2010 Paylaş 30 Mart 2010 (düzenlendi) abi mercek montajından korkum yok da plexi işi beni düşündürüyor.. adamlar 2 tane fara 150 200 lira para istiyorlar... maliyeti korkutuyor acıkcası... toplam hesapladıgım maliyet korkutucu geliyorbiz seninle gitsek 4tane farı 100e kapatırız olm 2far 2stop demek istemiştim 30 Mart 2010 tarihinde Fatih tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 Farın, gündüz araç üstünde resmini ilk fırsatta bekliyorum...aracın gündüz çekilmiş olan bazı resimleri ektedir... Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 Güzel olmuş.. Elinize sağlık...arkadaşlar far ayar vidalarını sürekli çeviriyorum fakar sanırım boşa dönüyorlar hiç bir değişiklik olmuyor her yöne çeviriyorum. sizce ne yapabiliriz? Yorum bağlantısı
Halil Şahin1679652584 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 arkadaşlar far ayar vidalarını sürekli çeviriyorum fakar sanırım boşa dönüyorlar hiç bir değişiklik olmuyor her yöne çeviriyorum. sizce ne yapabiliriz?üstadlar daha iyi bilir ama sol far saaat yönünün tersine biraz çevrilmeli sanırım..ayar viları calışmıyorsa mecburen far açılacak tekrar..vida yuvalarına bakılacak..görsel olarak mukemmel olmuş bu arada.. Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 üstadlar daha iyi bilir ama sol far saaat yönünün tersine biraz çevrilmeli sanırım..ayar viları calışmıyorsa mecburen far açılacak tekrar..vida yuvalarına bakılacak..görsel olarak mukemmel olmuş bu arada..farı açmadan yapılacak bir yöntem bilen var mı? görselliğin yanında başkalarının da gözünü alıp hayır dualarını almayı pek istemiyorum da yorumların için teşekkür ederim kardeşim. üstatlardan da cevaplar fikirler bekliyoruz Yorum bağlantısı
Yusuf Gür 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 çizgi güzel ancak mercekler çok yüksek ayarlanmış. uzunlar merceğin oldukça altına düşmüş. far ayarı ile olacak şey değil mercekleri aşağı almanız gerekiyor. büyük ihtimal sınırda olan far ayar cıvatası yerinden çıkmıştır. bu iyi ihtimal. içeriden farı çekerek ayarı düşürmeye çalışın. kötü ihtimal ise ayar civatası yalama olmuştur o zaman başınız biraz dertte.her halukarda sökülmesi gerekiyor farların tekrar. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Mart 2010 Paylaş 31 Mart 2010 çizgi güzel ancak mercekler çok yüksek ayarlanmış. uzunlar merceğin oldukça altına düşmüş. far ayarı ile olacak şey değil mercekleri aşağı almanız gerekiyor.+1Zaten kısa inse, uzun da iner... Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 1 Nisan 2010 Paylaş 1 Nisan 2010 şimdi tekrar far camlarını mı açacağız yani? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 Nisan 2010 Paylaş 1 Nisan 2010 Kapatmadan önce kısa/uzun desenlerini kontrol etmediniz mi ? Uzunların kısa kesilme çizgisi hizasında olması lazım. Mercekler ayrı ayrı ayarlanabiliyor mu bilmiyorum ama ayarlanamıyorsa farın açılarak ayarlanması gerekir. Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 1 Nisan 2010 Paylaş 1 Nisan 2010 Kapatmadan önce kısa/uzun desenlerini kontrol etmediniz mi ? Uzunların kısa kesilme çizgisi hizasında olması lazım. Mercekler ayrı ayrı ayarlanabiliyor mu bilmiyorum ama ayarlanamıyorsa farın açılarak ayarlanması gerekir.uzunların kısa kesilme çizgisi hizasında olması gerektiğini kimse söylememişti kısa ayar vidaları da yerinden çıkmış sanırım ben farları söktükten sonra merceklerin bulunduğu platformu elimle iterek ya da araya destek koyarak denemeler yapacağım olmadı tekrar camı açacağız acemilik işte ne yaparsınız bir kaç gün böyle idare edeyim de ilk fırsatta yapacağım şimdilik önümü görebiliyorum nasılolsauzunların kısa kesilme çizgisi hizasında olması gerektiğini kimse söylememişti kısa ayar vidaları da yerinden çıkmış sanırım ben farları söktükten sonra merceklerin bulunduğu platformu elimle iterek ya da araya destek koyarak denemeler yapacağım olmadı tekrar camı açacağız acemilik işte ne yaparsınız bir kaç gün böyle idare edeyim de ilk fırsatta yapacağım şimdilik önümü görebiliyorum nasılolsabu arada bu far ayarını yapmadan geceuçuşu stickerlarımı yapıştırmayacağım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Nisan 2010 Paylaş 2 Nisan 2010 uzunların kısa kesilme çizgisi hizasında olması gerektiğini kimse söylememişti kısa ayar vidaları da yerinden çıkmış sanırım ben farları söktükten sonra merceklerin bulunduğu platformu elimle iterek ya da araya destek koyarak denemeler yapacağım olmadı tekrar camı açacağız acemilik işte ne yaparsınız Zahmetli ama sağlam bir yol... Orjinal farlar takılır, kısa far yakılır, duvarda seviye ayarı yapılır, Duvara, kısa ve uzunun çizgileri işaretlenir. Far sökülür, mercek takılan far takılır, uzunlar yakılır, duvarda daha önce işaretlenmiş çizgiye göre uzun far ile seviye ayarı yapılır. Kısa mercekli far yakılır, mercek ile oynanarak olması gereken seviye ayarlanır ve sabitlenir. Bu şekilde kusursuz bir uzun kısa ayarı yapılmış olur..(Sağlam ve hazır durumda orjinal farınız varsa tabiki) Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 2 Nisan 2010 Paylaş 2 Nisan 2010 (düzenlendi) ya sattığım farların ayakları kırıktı, ayarları bozuktu reflektörü çatlaktı satmayım da napim söyler misiniz? bir tane golf4 bulup duvarın önüne çekip uzun kısa farlarını yakıcam işaretlicem ayarları da ona göre yapıcam 2 Nisan 2010 tarihinde Fatih tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yusuf Gür 2 Nisan 2010 Paylaş 2 Nisan 2010 kısaları işaretle yeter uzunları hiç kurcalama, işaretten sonra da far ayar civatalarına hiç dokunma Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 2 Nisan 2010 Paylaş 2 Nisan 2010 kısaları işaretle yeter uzunları hiç kurcalama, işaretten sonra da far ayar civatalarına hiç dokunma evet aynen öyle yapacaktım ben de fikirleriniz için çok teşekkür ederim gerçekten bu konularda bana çok yardımcı oldunuz çünkü ben ilk defa böyle bir uygulamaya giriyorum ve fazla bilgim yoktu. en kısa zamanda far ayarı yapılmış resimleri paylaşacağım. Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 yusuf ne diyorsa dogrudur fatih bunlar da far ayarı yapılmış kesilme çizgileri artık bulutları aydınlatmıyorum oley yaşasın maşallah Yorum bağlantısı
Murat Şen 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 güncelleyelm..arkadaşlar gene kaşıntı tuttu bi xenon sevdası sardı valeo d1s mercekleri mercedes yeni C serisinde kullanılan hella bi xenon merceklerle değiştirmeye karar verdik.. mercekler eline geçmiş arkadaşın.. üşengeçlk gecince farlar acılacak Yorum bağlantısı
İlker Kemal1679652572 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Yeni C serisi farlarda Bosch marka d1s mercek kullanılıyor.Aynı mercegi 2000 model bmw 3 seri araçlarda kullanıyor,yani teknolojik olarak bi gelişme yok.Bosch merceklerde teknolojik gelişme 2010 range rover vouge,megane 3,yeni volvo s 40 gibi araçlarda var . Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Yeni C serisi farlarda Bosch marka d1s mercek kullanılıyor.Aynı mercegi 2000 model bmw 3 seri araçlarda kullanıyor,yani teknolojik olarak bi gelişme yok.Bosch merceklerde teknolojik gelişme 2010 range rover vouge,megane 3,yeni volvo s 40 gibi araçlarda var .Evet, megane III'ü görüyorum, aydınlatması gerçekten çok iyi. Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Evet, megane III'ü görüyorum, aydınlatması gerçekten çok iyi.arkadaşlar dün Murata yanlış söylemişim. Yeni C serisi değil yeni E serisinin Hella bixenon mercekleriymiş. Farlarımızın içi dar olduğu için şu an piyasada bulabileceğimiz en küçük bixenon merceği deneyeceğiz inşallah olur.Araç: http://img.worldcarfans.com/2009/1/medium/...ss-sedan_14.jpg Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 Gelişmeleri fotoğrafları bekliyoruz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts