İçeriğe Yönlendir

Araç Danışma


Tolgahan Doğru

Recommended Posts

Tolgahan Doğru
Evren Erakçora yazdı:

700bin mi 

En çok 700 bine cikabilirim

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

700bin çok pahalı geldi ona şaşırdım. Togg bedava o zaman. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Arabanın kullanım malzemeleri plastik olunca güvensiz mi oluyormuş. Bilmiyordum bunu. 
 

Geyik testinden de fena sonuç almamış. Hatta çıkış hızı diğerlerinden yüksek. Esp az müdahale etmiş. Belki sonraki senelerde esp’nin müdahalesini artırmışlardır. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru
Evren Erakçora yazdı:

700bin çok pahalı geldi ona şaşırdım. Togg bedava o zaman. 

Fiyatlar böyle maalesef 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Evren Erakçora yazdı:

700bin çok pahalı geldi ona şaşırdım. Togg bedava o zaman. 

bugünki 700

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Ahmet Çankaya yazdı:

Eski Cerato ve halihazırda Ceed kullanıcısı olarak Tamer Bey in önerdiği Ceed Sw (rengini beğenmesem de) ve kırmızı Elantra :good1:

İ30 sw arka bağımsız süspansiyon elantra torsiyon lu diye biliyorum. İkisi arasından i30sw veya kardeşi ceed sw daha iyi yol tutar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Tamer Topaç
Alptuğ Özcan yazdı:

Ceed ve Elantra kafa karıştırır :D 

Ceed bir arkadaşımda var gayet memnun. Aracımı satma düşüncem yok şuan ama benim bile kafamı kurcalıyor

Adamlar çok çalışıyor. Ar-Ge' leri inanılmaz. Bence geleceğin markası. Genesis adında premium markaları var tam akıl tutulması.  İ30 çıktığında şöyle bir video dolanmıştı :biggrin:

 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Arabanın kullanım malzemeleri plastik olunca güvensiz mi oluyormuş. Bilmiyordum bunu. 
 

Geyik testinden de fena sonuç almamış. Hatta çıkış hızı diğerlerinden yüksek. Esp az müdahale etmiş. Belki sonraki senelerde esp’nin müdahalesini artırmışlardır. 

İnstagramda Subigarageistanbul adında bir sayfa var. Tavanı sökülnüş Passat ve HRV' nin görüntülerine bakmalısın. Koyunun ensesinden tutardık besili mi diye. Şimdi torpidodaki 50 cm² lik yere bakar olmuşuz. Yumuşak ise kaliteli, sert ise kalitesiz. Firmalar öyle yerlerden maliyet kısar olmuş ki artık. Kalitenin ne olduğunu unutmuşuz.

Yıllarca NCAP' ın yaptığı testlere göre üretim yapan markalar, IIHS' nin testlerinde dökülmüştü.

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Tamer Topaç yazdı:

Adamlar çok çalışıyor. Ar-Ge' leri inanılmaz. Bence geleceğin markası. Genesis adında premium markaları var tam akıl tutulması.  İ30 çıktığında şöyle bir video dolanmıştı :biggrin:

 

Bu İ30'lar da ilk çıktığında tasarım olarak hoşuma gitmişti. Yeni İ30'da güzel Ceed'de.

Kia ve Hyundai iyi atak yaptı

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

İnstagramda Subigarageistanbul adında bir sayfa var. Tavanı sökülnüş Passat ve HRV' nin görüntülerine bakmalısın. Koyunun ensesinden tutardık besili mi diye. Şimdi torpidodaki 50 cm² lik yere bakar olmuşuz. Yumuşak ise kaliteli, sert ise kalitesiz. Firmalar öyle yerlerden maliyet kısar olmuş ki artık. Kalitenin ne olduğunu unutmuşuz.

Yıllarca NCAP' ın yaptığı testlere göre üretim yapan markalar, IIHS' nin testlerinde dökülmüştü.


reno pejo skoda amerikada satılmadığı için bakamıyoruz iihs’ye. Ama o olaylardan sonra ncap kendini geliştirdi. Son zamanlarda aynı arabalara yakın sonuçlar çıkarıyorlar

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


reno pejo skoda amerikada satılmadığı için bakamıyoruz iihs’ye. Ama o olaylardan sonra ncap kendini geliştirdi. Son zamanlarda aynı arabalara yakın sonuçlar çıkarıyorlar

Small overlap testiydi sanırım. Şimdi Avrupalı markalar NCAP' in bu geliştirmesine ayak uyduruyorlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya
Alptuğ Özcan yazdı:

Bu İ30'lar da ilk çıktığında tasarım olarak hoşuma gitmişti. Yeni İ30'da güzel Ceed'de.

Kia ve Hyundai iyi atak yaptı

 

çok farklı marka ve model araçlar kullandım, marka takıntım yok açıkçası.

verilen paraya göre bir önceki aracım Cerato da halihazır kullandığım Ceed Sw da ülkemizde popüler markalara göre çok öndeler.

ayrıca şunu da belirtmeden geçmeyeyim Ceed hernekadar C sınıfı bir araç olsa da D ye daha yakın....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Metin Uzunoğlu yazdı:

İ30 sw arka bağımsız süspansiyon elantra torsiyon lu diye biliyorum. İkisi arasından i30sw veya kardeşi ceed sw daha iyi yol tutar.

Motor gücü ve kasa tipine göre değişiklikler varmış. Bazılarında Torsiyon bazılarında ise, Multi-Link sistem varmış.

Elantra Torsiyon 

739938406_Annotation2023-03-23095432.jpg.f644f2b6dc4f0bea2b3c251b83202cd6.jpg

 

Elantra Multi-Link 

 

elantra-cn7-n-line-multi-link-rear-suspension-original.jpg.14b760c38e9f55820df4afc0a95925db.jpg

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Tamer Topaç yazdı:

Motor gücü ve kasa tipine göre değişiklikler varmış. Bazılarında Torsiyon bazılarında ise, Multi-Link sistem varmış.

Elantra Torsiyon 

739938406_Annotation2023-03-23095432.jpg.f644f2b6dc4f0bea2b3c251b83202cd6.jpg

 

Elantra Multi-Link 

 

elantra-cn7-n-line-multi-link-rear-suspension-original.jpg.14b760c38e9f55820df4afc0a95925db.jpg

 

 

Düzce Hyundai bayisinde test ettiğim elantrada torsiyon vardı. Model yılına göre mi değişiyor ülkeye göre mi değişiyor acaba, ilginç bir durum.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Multi link olan spor donanımlı N line modelinde varmış.

 

o da son bir kaç yıldır var, ben test edeli 5-6 yıl oldu.

2014 HYUNDAİ ELENTRA ARKA DİNGİL HATASIZ ORJ ÇIKMA

benim test ettiğim aracın torsiyonu bu.

buda olabilir.

http://ci.catcar.info/hyundai_2017_05/KHMAPF21/5455511.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Metin Uzunoğlu yazdı:

Multi link olan spor donanımlı N line modelinde varmış.

 

o da son bir kaç yıldır var, ben test edeli 5-6 yıl oldu.

2014 HYUNDAİ ELENTRA ARKA DİNGİL HATASIZ ORJ ÇIKMA

benim test ettiğim aracın torsiyonu bu.

Evet Hocam motor gücüne göre. N serileri ise, pist odaklı biraz daha farklı sistemleri var. Koreliler dersine çok çalışılmış.

Metin Uzunoğlu yazdı:

Bu multi-Link

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Firmaların sistemleri nasıl geliştirdiği de önemli. Konfor odaklı, sportif ya da optimum. Maliyet azaltma, hafifletme çabaları, uzun ömür vs vs.

Ford U sistem torsiyon, Multi-Link ya da, Control-Blade sistemlerden daha iyi yol tutabiliyor.

 

Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru

Araç arayışımı biraz fikir değişerek Seat Leon 2015 model araçla noktaladım. Yorumlar cevaplar için teşekkürler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz
Tolgahan Doğru yazdı:

Araç arayışımı biraz fikir değişerek Seat Leon 2015 model araçla noktaladım. Yorumlar cevaplar için teşekkürler.

Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
İsa Acar

Arkadaşın konusu nihayete erdiği için ben de buradan devam edeyim, yeni konu açmayayım dedim.

Bu iki araçtan hangisi alınır. KM ne kadar önemlidir? Ama tam da iki katı :unsure2:

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-muhendisten-togg-ciktigi-icin-satilik-mk-4.5-mondeo-1089864757/detay

 

Km sorgusu yaptım, km si orijinal gibi duruyor, üzerindeki 2. plakası, kaç el değiştirdi bilmiyorum ama ilk sahibinden dedi satıcı.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-serdaroglundan-2011-model-120.000-km-mondeo-2.0-tdci-trend-1086220339/detay

İki aracında;

- Fiyatı aynı,

- Kaporta durumu aynı

 

Farkları:

- Selective 240 bin km (185 bin km ye kadar yetkili servis bakımlı)

- Trend 120 bin km

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
İsa Acar yazdı:

Farkları:

- Selective 240 bin km (185 bin km ye kadar yetkili servis bakımlı)

- Trend 120 bin km

selektiv selektivtir, orjin pioneer teybi de üstünde uzun süredir görmemiştm, 240 bine kadar çıkan arızlar çıkmış yapılmıştır da, 120 de olanda arızlar daha başlamadı, trend sonradan selektiv te olmaz, ben pazarlığa oturup selektiv alırdım adı yeter alemde

lakin selektivin jantalrı selektiv jantı değil gibi

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Çağlar Bayur yazdı:

selektiv selektivtir, orjin pioneer teybi de üstünde uzun süredir görmemiştm, 240 bine kadar çıkan arızlar çıkmış yapılmıştır da, 120 de olanda arızlar daha başlamadı, trend sonradan selektiv te olmaz, ben pazarlığa oturup selektiv alırdım adı yeter alemde

lakin selektivin jantalrı selektiv jantı değil gibi

Çok teşekkür ederim Çağlar abi, benim de gönlüm bu araçtan yana zaten :flowers:

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık
İsa Acar yazdı:

Arkadaşın konusu nihayete erdiği için ben de buradan devam edeyim, yeni konu açmayayım dedim.

Bu iki araçtan hangisi alınır. KM ne kadar önemlidir? Ama tam da iki katı :unsure2:

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-muhendisten-togg-ciktigi-icin-satilik-mk-4.5-mondeo-1089864757/detay

 

Km sorgusu yaptım, km si orijinal gibi duruyor, üzerindeki 2. plakası, kaç el değiştirdi bilmiyorum ama ilk sahibinden dedi satıcı.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-serdaroglundan-2011-model-120.000-km-mondeo-2.0-tdci-trend-1086220339/detay

İki aracında;

- Fiyatı aynı,

- Kaporta durumu aynı

 

Farkları:

- Selective 240 bin km (185 bin km ye kadar yetkili servis bakımlı)

- Trend 120 bin km

Selective varsa seçenekte, başka pakete bakmazdım abi. Al da tadından yenmesin

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...