Mehmet Göktürk 15 Şubat Paylaş 15 Şubat Önder Özcan yazdı: Kısa dalga yükselse yükselse ne kadar yükselir ki? Dalganın boyu ile yüksekliği aslında farklı şeyler şaka bi yana. 3 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mehmet Göktürk yazdı: Dalganın boyu ile yüksekliği aslında farklı şeyler şaka bi yana. Zaten dalga boyuyla, aletsel büyüklüğü bir anlasak sorun kalmayacak da, aklımız başka yerde. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Zaten dalga boyuyla, aletsel büyüklüğü bir anlasak sorun kalmayacak da, aklımız başka yerde. Haydaaa, Daha dalga boyunu çözemişken bir de aletsel büyüklük çıktı karşımıza iyi mi? 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Önder Özcan yazdı: Haydaaa, Daha dalga boyunu çözemişken bir de aletsel büyüklük çıktı karşımıza iyi mi? Konu çok fena yerlere gidiyor 1 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Sani Gerşon yazdı: Konu çok fena yerlere gidiyor Buraya manası çok derin daha iyi giderdi sanki. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: ve parka çekip bakımını yaptıktan sonra Ata atına atlayıp sahilde dolaşıyor daalın (by Servet) Akhalteke bu.. Atların hasıdır.. 2 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Akhalteke bu.. Atların hasıdır.. Türkmen atı. Gidebilen olduysa çok müthiş harika birşey Türkmenistan... fantastik. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Akhalteke bu.. Atların hasıdır.. yılka hastır Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Akhalteke bu.. Atların hasıdır.. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Pil çok doldu. Araç rampa iniyordu. Sistem pile giren enerjiyi sıfıra yakın derecede düşürdü. - tekerden 5,7kw enerji girişi var. - mg2 tekerden gelen enerji 2,6kw ile elektrik üretiyor. -mg1 jeneratör ise ters çalışarak üretilen bu enerjiyi ice’yi benzinsiz çalıştırarak harcıyor. Yani motoru döndürüyor. - Motor ice, 2570 devirle enerji soğurmaya başladı. Krankın 2570 devirle yakıtsız dönmesi için 5,6kw enerjiye ihtiyaç varmış. Mg’lerin ürettiği enerjinin yanında tork aktarımı da olduğu için, 2,5kw mg1 yardımıyla, geri kalanı mekanik tork ile yapılıyor. pile de 0,1kw giriş var. Ben de Merak ediyorum ice çalışmadan enerji soğuruluyor mu acaba. Normalde bu şartlarda tekerden gelen 5,7kw mekanik ve elektrik motor kayıpları çıkarılarak direkt pile gönderilirdi. solda mg2 sağda mg1 ortada ice motor 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: mg1 jeneratör ise ters çalışarak üretilen bu enerjiyi ice’yi benzinsiz çalıştırarak harcıyor. Yani motoru döndürüyor. motor rampa aşağı inerken mg1 i döndürüyor.... zatem rampa iniyoruz... Tansu Kalafatoğlu yazdı: Normalde bu şartlarda tekerden gelen 5,7kw mekanik ve elektrik motor kayıpları çıkarılarak direkt pile gönderilirdi. telefonunu şarj için adaptöre taktın, sabah adaptör prizde telefonu alıp gittin, soğurulma ihtiyacı var mı? Tansu Kalafatoğlu yazdı: ice motor vesile ile ice zaten içten yanmalı demek bu o motorun tipi ikisini neden bir arada kullanıyorlar? kullanılacaksa elektrikli mg2 de denmeli, biri deniyorsa diğeri denmiyor olmaz teknikte. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Çağlar Bayur yazdı: motor rampa aşağı inerken mg1 i döndürüyor.... zatem rampa iniyoruz... telefonunu şarj için adaptöre taktın, sabah adaptör prizde telefonu alıp gittin, soğurulma ihtiyacı var mı? vesile ile ice zaten içten yanmalı demek bu o motorun tipi ikisini neden bir arada kullanıyorlar? kullanılacaksa elektrikli mg2 de denmeli, biri deniyorsa diğeri denmiyor olmaz teknikte. motor mg1’i direkt döndüremez. Çünkü tekerden gelen güç, mg2 ve planet sisteme aynı anda dişliyle bağlı. ice mg1’i benzin yakarken döndürür. bazı uzun yolda sabit hız durumlarında ice çalışıyor. Mg1 duruyor. İce’nin torku direkt tekere gidiyor. O anda yakıt tüketimi acayip düşüyor. bu arada sistemdeki dişlilerde şöyle bir özellik var. Elektrik motoru dönmüyorken ona bağlı dişli serbest dönebiliyor. Ama bu hangi durumlarda oluyor bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: motor mg1’i direkt döndüremez. teker tabii motor demişim, rampa aşağı inerken mg1 i döndüren kompresyon gücü ile, Tansu Kalafatoğlu yazdı: ice çalışıyor. Mg1 duruyor. yine bakarım ama mg1 hiç durmuyor diye biliyorum sadece dönüş yönü değişiyor Tansu Kalafatoğlu yazdı: bu arada sistemdeki dişlilerde şöyle bir özellik var. Elektrik motoru dönmüyorken ona bağlı dişli serbest dönebiliyor. Ama bu hangi durumlarda oluyor bilmiyorum. mk3 teki otomatik şanzımandaki tas ta aynı prensipte, vw yelken modu diyor ona amblem ayudi ise ekranda yazı çıkıyor 9 farklı çalışma şekli vardı galiba simt çay içerken tartışılabilir. bir gün ekranda mg konum tespit edilemedi yazarsa açar bakarız kapağı 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Çağlar Bayur yazdı: mk3 teki otomatik şanzımandaki tas ta aynı prensipte, vw yelken modu diyor ona amblem ayudi ise ekranda yazı çıkıyor 9 farklı çalışma şekli vardı galiba simt çay içerken tartışılabilir. bir gün ekranda mg konum tespit edilemedi yazarsa açar bakarız kapağı En sevdiğim şeysilerden VİİİİTEK açtım geliyorum. Tansu Kalafatoğlu yazdı: motor mg1’i Toyota Türkiye' de bunları bilen kaç kişi vardır ? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Tamer Topaç yazdı: En sevdiğim şeysilerden VİİİİTEK açtım geliyorum. Toyota Türkiye' de bunları bilen kaç kişi vardır ? serviste kimse bilmiyor. Satışta hibriti satarken “bakım aralığı fazla, tüketim az” gibi birkaç bilgi veriyorlardı. 2 sene önce video yapmıştım. Geçen gittiğimde satış danışmanının önünde hibrit tanıtım kartı koymuşlar. Üstünde liste var. V kayış yok, alternatör yok, e-cvt ile pürüzsüz kusursuz sürüş vb şeyler yazmışlar. dedim lan benim videoyu izlemişler kesin 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: e-cvt Eee, cvt demiş işte, yoksa 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Şubat Paylaş 19 Şubat ülem şanzımanı çıkarsam geriye birşey kalmıyor, nasıl araba bu yahu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: ülem şanzımanı çıkarsam geriye birşey kalmıyor, nasıl araba bu yahu her şey transaxle’de bitiyor. Bing bang 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Şubat Paylaş 19 Şubat (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bing bang Konunun erişebileceği en üst nokta. Daha ötesinde bir teori henüz yok. 19 Şubat tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi Konun/Konunun 4 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 8 Mart Paylaş 8 Mart (düzenlendi) Vesile ile 🧿 Konusunu ve gözlemlerimi yakın zamanda paylaşacağım 8 Mart tarihinde Kerim Bilgehan Arbek tarafından düzenlendi 24 Yorum bağlantısı
Recommended Posts