Selçuk Keleş 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: çıkan sonuç? detay veremiyorlarsa demekki ne yaptıklarını kendileride bilmiyor ve hazırı kullanıyorlar, ilk aklıma gelen şey bu, sakın kötüleme vs. gibi saçma şeyler demeyin alakası bile yok, sadece bu işte belirsizlik var, biz bu aracın neresınde tam olarak ne yapıyoruz, kim yapıyor ne yapıyor onu merak ettim, yazılım donanım işini pil kontrolü kısmını kimler yapıyor acaba? Mehmet hocam bilgin varmı? O kadar olur. VW'!nin DSG'yi adam etmesi on yıl sürdü. 1 1 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Murat Sürmeli yazdı: Servisten aldım bugün, tamir edilmiş, modülü değişmiş ama ne modülü olduğunu teslim eden bilemedi Tam doluyken rejeni kapatın dedi, zaten rejeni azaltıyor çok şarjdayken ama kapatacağım bundan sonra, ilgisi olacağını sanmıyorum ama mantıklı geldi kapatmak Bununla geçmiş olsun. İkame araç, çekici ile eve teslim hizmetleri güzel. İstanbul'da sadece bir servis noktası olduğundan aşırı yoğun oluyormuş. Artırmak lazım. Şu anda düzgün görünüyor dediler, kullandıkça netleşir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Elektrik motoru elektronik olarak kontrol edilip, dönse bile enerji üretmesi kesilemiyor mu? Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Murat Sürmeli yazdı: Araçta DNR mevcut, hepsinde mevcut benim bildiğim. Boşa alınabiliyor yani. Regen yokken boşa alıyor gaz yokken, araç akıyor Bu arada bazıları mekanik olarak değil de elektriksel olarak boşa aldığını söylemişler, o şekilde yüksek gerilim oluşup zarar vermemesi için nasıl bir önlem var merak ettim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrik motoru elektronik olarak kontrol edilip, dönse bile enerji üretmesi kesilemiyor mu? Sabit mıknatıslı motor olduğundan elektrik üretir döndüğünde, kullanılmazsa sorun olacağını söyledi Mehmet hoca, ama Tesla forumlarında neutral için motor gücü kesiliyor mealinde bişiler okudum, detaylı bakmak lazım Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Murat Sürmeli yazdı: Bu arada bazıları mekanik olarak değil de elektriksel olarak boşa aldığını söylemişler, o şekilde yüksek gerilim oluşup zarar vermemesi için nasıl bir önlem var merak ettim Sabit mıknatıslı motor olduğundan elektrik üretir döndüğünde, kullanılmazsa sorun olacağını söyledi Mehmet hoca, ama Tesla forumlarında neutral için motor gücü kesiliyor mealinde bişiler okudum, detaylı bakmak lazım hibritte batarya fazla dolmaya başlayınca rejenerasyon kademeli azalıyor. En son komple kesiliyor. kademeli azalırken üretilen enerji noluyor? Diyelim frene bastım. 20kw anlık rejenerasyon üretebilecekken bunu üretmiyor. Bu kadar anlık gücü araçta ne çalışırsa çalışsın, absorbe edemez. ama şöyle bir durum var. Piller fazla dolunca ve o esnada rampa aşağı iniyorsam motor devri yükseliyor. Analiz ettiğimizde benzinli motorun elektrikle döndüğünü görüyorum. Enerji soğuruluyor. O esnada gaza basınca devir düşüyor. Bunu biraz daha inceleyeyim. Yani her rejenerasyonu kıstığında benzinli motor çalışmıyor. Çalışmadığında enerjiyi nasıl soğuruyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Murat Sürmeli yazdı: Bu arada bazıları mekanik olarak değil de elektriksel olarak boşa aldığını söylemişler, o şekilde yüksek gerilim oluşup zarar vermemesi için nasıl bir önlem var merak ettim Sabit mıknatıslı motor olduğundan elektrik üretir döndüğünde, kullanılmazsa sorun olacağını söyledi Mehmet hoca, ama Tesla forumlarında neutral için motor gücü kesiliyor mealinde bişiler okudum, detaylı bakmak lazım servet daha iyi bilir ama bir öğrenci doktora tezi yapmış stator sargılarını aç kapa ile çözmeye çalışmış https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:8554/FULLTEXT01.pdf Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Mehmet Göktürk yazdı: servet daha iyi bilir ama bir öğrenci doktora tezi yapmış stator sargılarını aç kapa ile çözmeye çalışmış https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:8554/FULLTEXT01.pdf Hızlıca geçtim. Tristörler ve bobinler ile kör yükleme yapmış. Aynı zamanda direk bağlantı da yapabiliyor. Bizde sistem şarj seviyesi tam ise moslar şönt görevi görüyor 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Servet Aydın yazdı: Hızlıca geçtim. Tristörler ve bobinler ile kör yükleme yapmış. Aynı zamanda direk bağlantı da yapabiliyor. Bizde sistem şarj seviyesi tam ise moslar şönt görevi görüyor Enerjiyi nerde harcıyor bi resistör mü var Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Mehmet Göktürk yazdı: Enerjiyi nerde harcıyor bi resistör mü var Moslar kendi üstünde harcıyor. Kör yük olarak Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Servet Aydın yazdı: Moslar kendi üstünde harcıyor. Kör yük olarak Peki enerji harcanıyorsa nasıl akıyor araç? Acaba minimal düzeyde mi harcanıyor? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tamamen kapatabilir sürücüler. Elektrikli bisikletler gibi. Çalışma mantıkları aynı. Moslar açık devre oluyor. Brusless uçlarında voltaj yükseliyor ancak batarya ile bağlantı arasında emg modülü açık devre olur 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Murat Sürmeli yazdı: Peki enerji harcanıyorsa nasıl akıyor araç? Acaba minimal düzeyde mi harcanıyor? Tehlikeli boyuta gelmemesi için çok uçarsa bi koruma vardır muhtemelen. Bir de eddy akımı olayı var o da dikkate alınmalıymış. Neyse ki motorumuz alman, çin değil. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Şubat Paylaş 13 Şubat İlkay Başaran yazdı: Demekki dalga buna dik bir şekilde geliyor Şimdi dalga kelimesinin çeşitli anlamları var lütfen. 5 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat (düzenlendi) Selçuk Keleş yazdı: O kadar olur. VW'!nin DSG'yi adam etmesi on yıl sürdü. adamda olmadı aslında adamlar o şanzımanla çokta uğraşmıyorlar bence, onlarda 120-150 bin gitsin yeter mantığı var, tasarımda bu yönde zayıf zaten, gerekte yok daha sağlamına, bozulunca kaldırıp atıp yeni araba alıyor millet, bozulmayıda bırak adamlar az eskidimi değişiyor arabayı, bakımdı tamirdi uğraşmıyorlar bile, bizde olmuyor o iş, biz istiyoruzki milyon km devirsin, olmayıncada kötü, dsg nin olayı bu zaten, kısa ömürlü konforlu şanzıman, bizim kafaya uygun değil 13 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: adamda olmadı aslında adamlar o şanzımanla çokta uğraşmıyorlar bence, onlarda 120-150 bin gitsin yeter mantığı var, tasarımda bu yönde zayıf zaten, gerekte yok daha sağlamına, bozulunca kaldırıp atıp yeni araba alıyor millet, bozulmayıda bırak adamlar az eskidimi değişiyor arabayı, bkımdı tamirdi uğraşmıyorlar bile, bizde olmuyor o iş, biz istiyoruzki milyon km devirsin, olmayıncada kötü, dsg nin olayı bu zaten, kısa ömürlü konforlu şanzıman, bizim kafaya uygun değil Manuelden şaşmayacaksın. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat (düzenlendi) Mehmet Yeter yazdı: Manuelden şaşmayacaksın. yada elektromekanik oto şanzımandan, 2 seçeneğin var seç birini, yaş kemale erdi 2. ye geçtim mesela 13 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: aslında adamlar o şanzımanla çokta uğraşmıyorlar bence, onlarda 120-150 bin gitsin yeter mantığı var, tasarımda bu yönde zayıf zaten, reno milyonluk araba yapıyor yani 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: reno milyonluk araba yapıyor yani Yaptıklarının üstüne yıldız amblemi koyarak satıyor. Örnek kangoo. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Piller fazla dolunca ve o esnada rampa aşağı iniyorsam motor devri yükseliyor analizi bilmeem de, kompresyon freni diye bir şey var ondandır. manyetik frende elektrik üretmesin diye elektrik motoru bağlantısını kesiyordur Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: reno milyonluk araba yapıyor yani yoo, reno uğraşmıyor, getrag uğraşıyor ve bir sürü markayda satıyor motorda keza aynı ve evet milyonluk araba yapıyor tabii, kaç para biliyonmu sen 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Çağlar Bayur yazdı: analizi bilmeem de, kompresyon freni diye bir şey var ondandır. manyetik frende elektrik üretmesin diye elektrik motoru bağlantısını kesiyordur görsel olarak kompresyon gibi algılanıyor ama değil. “piller dolu olmayınca kompresyon yok. Dolu olunca var” Bu mantıklı sürüş şekli değil. Zaten böyle olmuyor. Piller doldu diye benim hızımı niye kesiyorsun doyoda derler adama motor devri artınca hız azalmıyor. Etkilemiyor hızı. Sadece üretilen elektrikle motoru çevirerek boşa enerji soğuruyor. Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Çağlar Bayur yazdı: dürüm adana yesem çözerim o işi LPG can'dır. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Metin Uzunoğlu yazdı: Yaptıklarının üstüne yıldız amblemi koyarak satıyor. Örnek kangoo. birde alt markası var adamların, mesela bununla benim şanzıman tamamen aynı olup bizzat bu firmaya mail atıp hangi yağı kullanmam gerektiğini bile sordum, teyit alıp doldurdum şannzımana bu arada maks dayanım torku 340 nm şanzımanın, şuan 240 nm de... ahanda Yorum bağlantısı
Recommended Posts