İçeriğe Yönlendir

JEEP Avenger


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:

Kaç yıldır bi tarafımızı yırtıyoruz alt yapı yok diye. Benim powerbank fikrim yapılacak bak görün

ışıklı varya daha ne?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Doğan Arşiray yazdı:

ışıklı varya daha ne?

Göz alır geceleri

Yorum bağlantısı
  • 9 ay sonra...
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Elektrikli candır, tam benzinli candır, bitti :D

 

yalnız bu menzille olmaz, aslında idare ederde esas 750km gibi menzil  şehir içi olana dek beklemeye devam, pil olayında devrimsel şeyler bekliyorum  ben, şaunkiyle olmaz bu iş, o zamana kadar turbo benzinli candır.

 

600e kılıklı jeep olmuş bu

Fiat_600e-01@2x.jpgFiat%20600e%20cockpit.jpg

jeep_avenger_072.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

beklemeye devam, fiyatlardaki  balonun sönme durumu olabilir....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

menzili gayet iyi. ama geliştirecekler de tabi. o yukarı yukarı gidebilir ama bi süre sonra gerek de kalmayabilir.  benzin deposu 400 km gidince bişey olmuyor?

menzili gayet iyi. ama geliştirecekler de tabi. o yukarı yukarı gidebilir ama bi süre sonra gerek de kalmayabilir.  benzin deposu 400 km gidince bişey olmuyor?

 

Elektrik noktasına ulaşım benzinden çok daha fazla mümkün. hem de çok. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

gelecek bunların, yalnız oturması için zaman lazım, bu arada batarya olayını çözerlerse acaip olurdu....

ikinci sorunsa ülke, yahu neden herşey adam gibi olmuyor bizde, araba bakıyorum donanım yok, megan e tech baktım büyük ekran yok, neymiş bağımsız interneti olmazmış, google entegrasyonu yok bağlantı yok düdük gibi ekran, ısı pompası zaten yok, yani adam gibi donanım bile alamıyoruz memlekette arkadaş...

dünya ortalaması elektiklide günde 30-40 km imiş sanırım, yani dediğin gibi 400 km yeterli, adamlar %80-85 bataryayla eve dönüyor takıyor 220 volta, öte yandan hep şehir içi kullanım demekki buda anlaşılır tamam, yalnız daha ileri zamanlara bakarsak hepsi birey için anlamasız olacak, gelecekte kimse araba almayacak yani mülkiyetine almayacak, gerek duymayacak buna ve bu gelecek çokta uzakta değil, biz görebiliriz diye düşünüyorum...

 

Hatta geleceğide bırak, aha kardeşim İzmirde, sattı arabayı almıyorda, gerek yok, kısa mesafe elektrikli skutırla gidiyor, ha işimi var alıyor eline telefonu en yakın elektrikli zoe yi yada başka şeyi bulup binip gidiyor, ohh ne ala, kullandığın kadar öde park et bırak kalsın, ne gerek var araba almaya :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

vala bugün defenderimle eşya taşıdım ofis eşyası. oh be dedim işte bu. 

paldır küldür at içine banamısın demez, eşyalar hariç tabii :)  lazım oldumuda oluyor işte, banada lazım yoksa çoktan sattıydım....

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

teslada ne diye baktım, bizdeki Y modelleri işçilik vergi falan 490 bin tl civarı diye haber çıkmış

daha bu elektirklilerin oturması için en az 5 sene var bence, dur sen bu süre dolana dek bakalım pili eskiyenler çıkacakmı, esas film o  zaman oynayacak...

Çağlar Bayur yazdı:

yooo bin dolarmış , yutupta izledim gelsinler burda ucuz :mamba:

KBRS firması var, orada hallerder King Battery Replecament Service

 

 

 IMAG0385.thumb.jpg.3a155f09aa2800e2b979d
 

 

önce zile basınız, uyansın :D

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

@Ali Cihangiroğluiçten yanmalının da sonu biliniyordu. Geliştirme durdu mu? Yok. 
 

gelecek yıllar hibritin abi. Çok az kaldı. Sade motorlular 2 yıla kalmayacak :)


48v zımbırtısı emisyon için. Yakıt tasarrufu sağlamıyor. Elektrik olmadı. Şimdi firmalar hem güçlü hem az yakan peşinde. Aynı merso s63 gibi. 4lt yakıyor :) 
 

markalar güçlü hibrit yapacak. Toyota kadar az yakmayacak, sorunsuz olmayacak ama daha güçlü, daha zevkli olacak. 
 

Çift kavrama alan birinin şanzıman çıkışı yere basit bi elektrik motor eklenmesine karşı çıkması da enteresan. Sadece Çift kavramadaki hareketli parça sayısının çeyreği yok hibritte :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

@Ali Cihangiroğluiçten yanmalının da sonu biliniyordu. Geliştirme durdu mu? Yok. 
 

gelecek yıllar hibritin abi. Çok az kaldı. Sade motorlular 2 yıla kalmayacak :)


48v zımbırtısı emisyon için. Yakıt tasarrufu sağlamıyor. Elektrik olmadı. Şimdi firmalar hem güçlü hem az yakan peşinde. Aynı merso s63 gibi. 4lt yakıyor :) 
 

markalar güçlü hibrit yapacak. Toyota kadar az yakmayacak, sorunsuz olmayacak ama daha güçlü, daha zevkli olacak. 
 

Çift kavrama alan birinin şanzıman çıkışı yere basit bi elektrik motor eklenmesine karşı çıkması da enteresan. Sadece Çift kavramadaki hareketli parça sayısının çeyreği yok hibritte :) 

kardeş bendeki çift kavramada çift kavrama yok aslında adı öyle, motorsiklet gibi kavrama var,  son derece verimli, kayıp çok az ve sistemi basit ama, fazla dediğin parça 3-4 tane silecek motoru kadar motor, hatta o kadar basitki şuan söksem kendim toplarım, elektronik beyni hariç gerisi çook basit, cvt gibi boşa dönüpte durmuyor üstelik, hatta çok düşük bir güç sarfiyatıda var  :)

 

 içten yanmalılar hep olacak bu gidişle, aslan payında onlarda olacak bir süre, senin kabul etmediğin konuda ise hibritiler her zaman azınlıkta kalacak, çünki gereksiz, yaz bunu kenara, hiçbir zaman lider olmayacaklar 3. lükte kalmaya mahkumlar:)

markalar elektrikli ile uğraşırken bir yandanda çok daha verimli sadece yakıt kullanan motorlar üzerinde çalışacak, hibritlerin memleketi japonya olarak kalacak, o da mecbureeen :)

 

Not: emisyonu kimse takmıyor kendimizi kandırmayalım, hatta alakası bile yok, adamlar bu ayakla milleti uyutruken para kazanıyor, aksine dolaylı yoldan doğayı daha beter kirletiyorlar, keza elektriklilerde dolaylı yoldan masum değil şuan için, hava için yapılacak birşey kalmadı zaten, tıpkı rektefe isteyen motora yağ katkısı katmak gibi birşey bu emisyon masalları, doğa bnitkisel hayatta ve intikamıda çok çok acı olacak, bunu her sene sertleşen doğa olaylarıyla göreceğiz zaten, 10 sene sonrasını düşünemiyorum bile, benim esas korkum doğanın intikamıdır aslında, çekirge sürüsünü ezdimi kurtulru bu gezegen, başka yolu yok zaten...

neyse aslında doğayı en az kirleten yine basit aşırı yüklemeli benzinli motorlar bence, biraz detaylı bakın bu motorlar masum kalıyor yahu...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Valla bilemem. Şu an istanbulda yakıtını, masrafsızlığını düşününce hibritten daha iyisini göremiyorum. Yine hibrit alırım. trafik sıralamasında istanbuldan kötüleri de var. Hibrit satışları rekor kırıyor. Bu arada toyota’nın neredeyse hibrit dışı seçeneği kalmadı. Benim olayım bu diyor adamlar. Siz karıştırmayın mekaniğini diyor. Sürün gidin araç uzun ömürlü diyor :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Valla bilemem. Şu an istanbulda yakıtını, masrafsızlığını düşününce hibritten daha iyisini göremiyorum. Yine hibrit alırım. trafik sıralamasında istanbuldan kötüleri de var. Hibrit satışları rekor kırıyor. Bu arada toyota’nın neredeyse hibrit dışı seçeneği kalmadı. Benim olayım bu diyor adamlar. Siz karıştırmayın mekaniğini diyor. Sürün gidin araç uzun ömürlü diyor :) 

ist da seçeneğiniz yok, orası ayrı devlet :)

 

toyotanın başka yapacak şeyi yok çünki, yapamaz yapamayacak, japonlar tam pilliye geçemez, ülkeleri, konumu uygun değil, ayrıca çin faktörü var, o yüzden mecburen bu işlerle uğraşıyorlar, iyi diye değil... zaten japon inatçıdır onlar yapsa bile o zamana uçan arabalar çıkmış olur yine geride kalırlar :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

ist da seçeneğiniz yok, orası ayrı devlet :)

 

toyotanın başka yapacak şeyi yok çünki, yapamaz yapamayacak, japonlar tam pilliye geçemez, ülkeleri, konumu uygun değil, ayrıca çin faktörü var, o yüzden mecburen bu işlerle uğraşıyorlar, iyi diye değil...


8nr-fts, 1.2 turbo toyota motor. Güzel motor :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


8nr-fts, 1.2 turbo toyota motor. Güzel motor :) 

değil sorunlu yetersiz bir motor, beğenmedim, bakar bakmaz sorun listesi çıktı karşıma, sen hiç bakmadanmı yazdın bunu arkidiş, liste dışı, gitsinler Nissan dan ders alsınlar, doyota bu tip aşırı beslemelilerde beğenmediğim bir markadır.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hibrit satışları rekor kırıyor.

showrroma gidince yanında tdci motorlu seçeneği var mı? geçen yine bir eks otomotvicisi yazmış: otomatik tercihleri yüzde şöllle arttı bölleee arttı, lem manuel seçeneği mi var showroomda da otomatik artmış olsun, neyse lpg candır ,500 e fulle  gez gez bitmiyor , camlar açık efill efil yanıoz araba içinde tişörtle

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Oyuncakçılarda pedallı çocuk arabası yok pilli var bol bol. Oysa PEDALLI çok avantajlı, hem daha hızlı, hem çocuk spor yapıyor, hem ucuz, hem taşıması bagaja koyması kolay, hem çocuk kaldırıma çıkacak olursa içinde ayağa kalkıp arabayı kendi yer değiştiriyor. Ama heyhat satılmıyor.

Bilin bakalım neden..Pahalı olanda oyuncakçı için kar marjı fazla. Ebeveyn de çocuk onu gördü diye almak zorunda.  Bu aynen ful araba satmaya benziyor. Hele ki hondanın yaptıkları... Çocuğu olanlara üsttekini şiddetle tavsiye ederim. 

 

 

 

 

image.png.4f4be258f7b532c2ead3ca98ad793db8.png

 

image.png.8c350b0c96aa1a2091c5edac14bc5405.png

 

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

değil sorunlu yetersiz bir motor, beğenmedim, bakar bakmaz sorun listesi çıktı karşıma, sen hiç bakmadanmı yazdın bunu arkidiş, liste dışı, gitsinler Nissan dan ders alsınlar, doyota bu tip aşırı beslemelilerde beğenmediğim bir markadır.


devirdaim hortum kaçağı dışında sorunsuz. 1.2 tsi’dan daha güçsüz değil. Yeter daa daha ne olsun. 1.2 tce’lerin blok içinden su eksiltmesi mi anlatalım burada :) 

 

dizel tercihi mi. Var. Pikap ya da dobloda var dizel  :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


devirdaim hortum kaçağı dışında sorunsuz. 1.2 tsi’dan daha güçsüz değil. Yeter daa daha ne olsun. 1.2 tce’lerin blok içinden su eksiltmesi mi anlatalım burada :) 

 

dizel tercihi mi. Var. Pikap ya da dobloda var dizel  :) 

devirdaime ek, kurum birikmesi, yağ yakma, zinciri çabuk yeme, erkenden egr yi tıkama, egr neden varsa artık, rolantide tireme ve ses, çabuk bozulan bobinler ve su pompası, turbo narin, 100 binde  sonra işinin bitmeye başlaması gibi sorunları var, hassas ve sıık özel bakım isteyen değişim isteyen bir motor, riskli sevmedim...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

devirdaime ek, kurum birikmesi, yağ yakma, zinciri çabuk yeme, erkenden egr yi tıkama, egr neden varsa artık, rolantide tireme ve ses, çabuk bozulan bobinler ve su pompası, turbo narin, 100 binde  sonra işinin bitmeye başlaması gibi sorunları var, hassas ve sıık özel bakım isteyen değişim isteyen bir motor, riskli sevmedim...


aynı internet sitesinde 1.3 tce yazmadın sanırım :) aha ben yazdım. Buz gibi soğudum :) 

 

Buji ve Bobin Arızası

Karbon Birikimi

Durdur-Başlangıç Hataları

Aşırı Yağ Tüketimi

Turboşarj Arızası

Temizleme Valfi Arızası

 

Mındar bu motor :) 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...