İçeriğe Yönlendir

İş Arkadaşım Zwei..


Ali Darbaz

Recommended Posts

Sani Gerşon
Selim Bilgin yazdı:

Benzinli

Benzinlilerde bu şanzıman yok bildiğim kadarı ile. 9 ileri değil miydi benzinliler?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sani Gerşon yazdı:

Jeep'imde de durum aynı. Renault'da ise çıkarken de düğmeye basmak gerekmiyordu. Uzaklaşınca otomatik kilitliyordu. Bu olmaması kötü.

 

Uzaklaşınca kilitlendiğini test edemedim. çünkü aşırı yoğun bir iş planım var. Arabanın resimlerini bile çekemedim. Mesai bitince Küleli Askeri lisesi Boğaz kesiminde resimlerini çekip bazı merak ettiğim testleri yapacam. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

Uzaklaşınca kilitlendiğini test edemedim. çünkü aşırı yoğun bir iş planım var.

Teste gerek yok. Kilitlemiyor :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Dostlar ben bir hata etmişim. 

Bu araba 3750 devirde 130 beygir ve 1500 devirde 320 newton tork üreten euro 6 D modelmiş

Eski egeam sadece 119 beygir ve 1800 devirde 320 newton tork üretiyordu 

 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Sani Gerşon yazdı:

Benzinlilerde bu şanzıman yok bildiğim kadarı ile. 9 ileri değil miydi benzinliler?

 

Yok Giulietta'da hem multiair hem de dizelde 6 ileri TCT şanzıman var, o da Fiat'taki DCT'nin aynısı, parça koduyla bakınca Egea da çıkıyor. Elektronik kartı, yazılımı filan farklıdır tabi muhtemelen.

9 ileri Jeep modellerinde var galiba sadece.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

Bozma adamın moralini ilk günden :D 

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


hem de çekmeköy’den deniz seviyesine. Geri dönüş 6,5 olur o zaman. 

 

Ne hiperi miperi. Egea Cross'a bakış şeklim. 

 

FmGDzB-XkAAj695.jpg

  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Bozma adamın moralini ilk günden :D 


işten alışkanlık kusura bakmayın. Vur ama öldürme mottosuyla çalışıyoruz biz :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Hayırlı olsun. Bakalım dct senden az yaktıracak mı?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

torka alıştığın süreden daha kısa sürede crossçu olursun,vesile ile  400 bine 2018 focus alımı için iritbat tel alayım

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

torka alıştığın süreden daha kısa sürede crossçu olursun,vesile ile  400 bine 2018 focus alımı için iritbat tel alayım


450 ve üzeri abi. 
benim eski egea 400 den başlıyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:


450 ve üzeri abi. 
benim eski egea 400 den başlıyor.

kapalıçarşıda çalışmıyon iyi ki verilmiş sadakan varmış

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

İş arkadaşım başlıkları karıştı bence. Bence başlık iş arkadaşlarım olsun mu? Sürekli araba değişiyor zaten

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ikisi de apayrı arabalar, ortak yanları torkları çok , göz alıcı sanırım

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Emrah Altun
Ali Darbaz yazdı:

Alınan karar gereği tüm araçlar otomatik dizel araclara cevrilecek. 

 

Dünya dizeli bırakıyor, mazot fiyatları bilerek yükseltiliyor. Sizin şirket neden böyle bir karar aldı şimdi?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Asger gözlemesi yemeyelide çok olmuştu..

A5B77641-62BA-4D9C-98FB-1252560A8983.jpeg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Gösterge ekranının elektronik olan orta kısmında FPS düşüşü olduğundan şikayet ediyorlar. Özellikle dijital hız artarken takılıyormuş. Hala aynı problem var mı acaba? @Ali Darbaz

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

ikisi de apayrı arabalar, ortak yanları torkları çok , göz alıcı sanırım


biri tork konv. Diğeri çift kavramamı şidmi? 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Süleyman Can yazdı:

Gösterge ekranının elektronik olan orta kısmında FPS düşüşü olduğundan şikayet ediyorlar. Özellikle dijital hız artarken takılıyormuş. Hala aynı problem var mı acaba? @Ali Darbaz


Fps düşükdeğilde bilgi yenileme yavaş.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


biri tork konv. Diğeri çift kavramamı şidmi? 

60 ta pedala binerim gerisine bakmam , kullanıcıyım üretici değil

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu

Aynı aracın manuel versiyonunu 1 yıldır kullanıyorum. Şuan km 32.000 de, İlk başlangıçta genel anlamda memnundum artık soğumaya başladım. 

Araç 1.6 130 Hp hissiyatını vermiyor, Yakıt tüketimi olarak pek ekonomik değil şehir içi 6,5-7 arası geziniyor. Aynı kullanımda WK 10 lt yakıyor. 

Bakım periyodu 20.0000 km de bir olarak anlatılsa da araç her 15.000 km de bir yağ bakımı istiyor sebebi ise şehir içi kullanım çok olduğunda yağın erken kirlenmesi ve zamanının gelmesiymiş.

Ön takım bozuk yollarda tıkırdamaya başladı, kapı fitilleri iyi izolasyon sağlayamıyor ve kasiste gıcırdıyor, Motor ve rüzgar sesi çok fazla. Sedan versiyona göre yol tutuşu daha düşük. Motor arıza lambası ve beraberinde çekişten düşme sorunundan dolayı 6 ay parça bekledim bu arızadan dolayı sürekli adblue ekliyordum araca.

bunlar bir yazışta aklıma gelen memnuniyetsizlikler. 

 

 

Avantajı görseli çok hoş bende ki araç toscano yeşili aşırı dikkat çekiyor, Multimedya sistemi güzel car play kablosuz ve otomatik bağlanıyor, Yüksek oluşundan dolayı altı köy yollarında sürtmüyor. Kablosuz telefon şarj ünitesi güzel çalışıyor ve hızlı şarj ediyor. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Burak Kuşçu yazdı:

Aynı aracın manuel versiyonunu 1 yıldır kullanıyorum. Şuan km 32.000 de, İlk başlangıçta genel anlamda memnundum artık soğumaya başladım. 

Araç 1.6 130 Hp hissiyatını vermiyor, Yakıt tüketimi olarak pek ekonomik değil şehir içi 6,5-7 arası geziniyor. Aynı kullanımda WK 10 lt yakıyor. 

Bakım periyodu 20.0000 km de bir olarak anlatılsa da araç her 15.000 km de bir yağ bakımı istiyor sebebi ise şehir içi kullanım çok olduğunda yağın erken kirlenmesi ve zamanının gelmesiymiş.

Ön takım bozuk yollarda tıkırdamaya başladı, kapı fitilleri iyi izolasyon sağlayamıyor ve kasiste gıcırdıyor, Motor ve rüzgar sesi çok fazla. Sedan versiyona göre yol tutuşu daha düşük. Motor arıza lambası ve beraberinde çekişten düşme sorunundan dolayı 6 ay parça bekledim bu arızadan dolayı sürekli adblue ekliyordum araca.

bunlar bir yazışta aklıma gelen memnuniyetsizlikler. 

 

 

Avantajı görseli çok hoş bende ki araç toscano yeşili aşırı dikkat çekiyor, Multimedya sistemi güzel car play kablosuz ve otomatik bağlanıyor, Yüksek oluşundan dolayı altı köy yollarında sürtmüyor. Kablosuz telefon şarj ünitesi güzel çalışıyor ve hızlı şarj ediyor. 

 

Kablosuz şarjda iken navigasyon sapıtıyor. Sizdede böyle bir durum varmı.  Sapıtmaktan kastım konumu şaşırıyor. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

60 ta pedala binerim gerisine bakmam , kullanıcıyım üretici değil


hah işte. Aynını yaptım. Sonrası videoda. Sesli bakmak lazım ama

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ümit Türk yazdı:

Darbaza bunlardan verselerdi ne olacakrı aboouuww

38AA6223-C87E-451C-A043-B319B3CC810B.jpeg

D320F461-B21F-4D74-8B83-B0045B3BF748.jpeg

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu
Ali Darbaz yazdı:

 

Kablosuz şarjda iken navigasyon sapıtıyor. Sizdede böyle bir durum varmı.  Sapıtmaktan kastım konumu şaşırıyor. 

 Böyle bir sorun hiç yaşamadım.

 

Sizinki bakım ve yağ değişimine kalan km yi ayrı ayrı sayıyor mu ? Aralarında fark var mı 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...