Çağlar Bayur 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bozulan duyulmadı görülmedi. ortalama bir ferrari motoru kaç km de bir revizyon ister? duyan var mı 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Mehmet Göktürk yazdı: Araç seri hibrit denilen lokomotif teknolojisi. Başkaaraçlarda da geçmişte kullanıldı. Bence iyi. Sıfır araç alacak olsam düşünürüm. Özel bi teknoloji, elektrikli araç, kablosuz şarj diye saçma kampanyalarla kafa karıştırıyorlar. Still R70 serileri Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Mehmet Göktürk nissan becerememiş demekki. Corolla ncap’tan 5 yıldız alıp hafif araç üretebiliyor Corolla Türkiyede Ereğli Demir Çelik sacı ile üretilse %25 daha ağır olurdu. Bu cümle Tofaş eğitim müdürüne aittir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Metin Uzunoğlu yazdı: Corolla Türkiyede Ereğli Demir Çelik sacı ile üretilse %25 daha ağır olurdu. Bu cümle Tofaş eğitim müdürüne aittir. Eskiden arabalarda kullanılan sacın benzer nitelikli olduğunu sanırdım. Sene olmuş 2022. Kullanılan sac kalitesi madene göre bile değişiyor olduğunu öğrendim. İşlenmesini hesap etmiyoruz bile. Daha o var. Bu arada nissan’ın bu arabada kullandığı motor istediği zaman 14:1 istediği zaman 8:1 sıkıştırma oranında oluyor. Krankta itici pistonlar var. Elektrik kısmından ziyade bu kısma daha şüpheci yaklaşılması gerekebilir. Sonuçları belirsiz. Motor çok yeni Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: ortalama bir ferrari motoru kaç km de bir revizyon ister? duyan var mı 500 km de bir süpap ayarı gerekiyordu Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eskiden arabalarda kullanılan sacın benzer nitelikli olduğunu sanırdım. Sene olmuş 2022. Kullanılan sac kalitesi madene göre bile değişiyor olduğunu öğrendim. İşlenmesini hesap etmiyoruz bile. Daha o var. Bu arada nissan’ın bu arabada kullandığı motor istediği zaman 14:1 istediği zaman 8:1 sıkıştırma oranında oluyor. Krankta itici pistonlar var. Elektrik kısmından ziyade bu kısma daha şüpheci yaklaşılması gerekebilir. Sonuçları belirsiz. Motor çok yeni Yataklar yer mi değişiyor yukarı aşağı? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Mehmet Göktürk yazdı: 500 km de bir süpap ayarı gerekiyordu Yataklar yer mi değişiyor yukarı aşağı? krankın komple yeri değişiyor. Tabi açı değişince sıkıştırma oranı değişiyor. Okla işaretli hidrolik itici. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 haydaaa.. çok değişik.. sevmedim.. almıyom.. 3 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: bagajına benzinli jeneratör konmuş tesla, basit oldu ama Abi soyle bir video var, sen yazinca aklima geldi, yolda kalan Tesla, gelen araclardan yakit soruyor.. Konunun Honda markasiyla ile ilgisi var :-) 1 3 Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Şahsen çok beğendiğim bir varyasyon bu araç ve türevleri. Elektrikli ve benzinli otomobillerin avantajlı taraflarını kullanıp dezavantajlı taraflarını olabildiğince minimize etmeye çalışmışlar. Sessiz, titreşimi düşük, performansı yüksek, tüketimi kabul edilebilir düzeyde, şarj etme derdi yok, istediğin an depoyu doldurabileceğin, menzili yüksek(1000km). Daha ne olsun. Tek soru işareti batarya ömrü ve batarya yenileme maliyeti. Onun da safkan elektrikliler kadar sıkıntılı olacağını düşünmüyorum. Ben elektrikli otomobillere geçmeden önce bu ve benzeri hibrit otomobillerin sanılandan çok daha fazla hüküm süreceği kanaatindeyim. Qashqai’nin bu versiyonu da güzel bir örnek. Bütçem yetse alırdım. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: krankın komple yeri değişiyor. Tabi açı değişince sıkıştırma oranı değişiyor. Okla işaretli hidrolik itici. Benzinli motor sürekli çalışıyor, sabit devir ve verim yüksek. Benzinli motor çalıştığı için de kalorifer sıcak. Daha ne istiyorsun, sıcak hibrit yapmışlar işte. 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Mahmut Yıldız yazdı: Benzinli motor sürekli çalışıyor, sabit devir ve verim yüksek. Benzinli motor çalıştığı için de kalorifer sıcak. Daha ne istiyorsun, sıcak hibrit yapmışlar işte. ya ciddi ciddi okumaya başladım. Sonradan kapıyı yine çarptınız suratıma neyse, Motor değişken devirde de sıkça çalışıyor. Devir göstergesi yok anlaşılmıyor ama videodaki seslerden belli. Neden değişken devirde çalışıyor? Çünkü pil gücü ve kapasitesi hızlanma veya hızlı gitmeye yetmiyor. Ürettiği enerjiyi direkt kullanmaya yönelik yapılmış. Tabi yine de 1,9 kwh az değil. Ürettiği enerjiyi direkt kullandığı zamanlarda güç isteğine göre motor devri değişiyor. Sıkıştırma oranı da değişiyor. Teknoloji güzel. Alınır bence. Tek soru işareti motorunda. Acaba sorun yaşatır mı? Turbo da var galiba 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 iticili gerdan kırıcılı ana kol yataklara ne gerek var yahu, koy tesla bagajına bir honda jeneratör bitti, bu fabrika müyendislerinin canı çok sıkılmış 1 3 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 elektrikli araç mantığı neydi? 1 fosil yakıttan kurtulmak 2 bakım masraflarını minimuma indirmek. bu araçta hem benzinli jeneratöre bakım hem de pil bakımı? ne anladım bu işten 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Serkan Gülderen yazdı: elektrikli araç mantığı neydi? 1 fosil yakıttan kurtulmak 2 bakım masraflarını minimuma indirmek. bu araçta hem benzinli jeneratöre bakım hem de pil bakımı? ne anladım bu işten 3. hiçbiri. tek mantığı var, londra sokaklarında gezerken orası kirlenmesin, geri kalan üretim yerleri beter olsun umrumuzda değil 2 1 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Serkan Gülderen yazdı: elektrikli araç mantığı neydi? 1 fosil yakıttan kurtulmak 2 bakım masraflarını minimuma indirmek. bu araçta hem benzinli jeneratöre bakım hem de pil bakımı? ne anladım bu işten elektrik motorun hızlanmasından faydalanmak isteniyor ve asıl sebep aşağıda Çağlar Bayur yazdı: 3. hiçbiri. tek mantığı var, londra sokaklarında gezerken orası kirlenmesin, geri kalan üretim yerleri beter olsun umrumuzda değil Klasik avrupa zihniyeti. Her şey de aynı düşünüyorlar ama şimdilerde hem savaşı hem de teröristlerin çıkardıkları olayları yaşıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 elektrlkli araç sınıfına giriyor diye vergileri ona göre sanırım evet. İlk entegre devreyi Alman LOEWE TV lerin vergileri içindeki lamba (o zamanın transistörü) sayısına göre alındığı için üç lambayı tek cam lamba içine yerleştirerek yapmıştı.. https://nationalmaglab.org/education/magnet-academy/history-of-electricity-magnetism/pioneers/siegmund-loewe 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 (düzenlendi) e power olayı ve değişken sıkıştırma olayı beni bozar, dert potansiyeli yüksek... al sana e-power Loko en güzeli 2 zamanlı V8 dizel ve bağli jenaratör, al sana harbi e-power, olmadı be nissan, gtr den sonra çuvalladın... zaten yakıyorda ne anladım bu işten, turbo benzinliye devami hemde bayaaaaa bir zaman devam gibi... 26 Aralık 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Mehmet Göktürk yazdı: elektrlkli araç sınıfına giriyor diye vergileri ona göre sanırım işte kilit nokta, fabrika bizi değil kendisini düşünüyor Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 26 Aralık 2022 Yazar Paylaş 26 Aralık 2022 Metin Uzunoğlu yazdı: Corolla Türkiyede Ereğli Demir Çelik sacı ile üretilse %25 daha ağır olurdu. Bu cümle Tofaş eğitim müdürüne aittir. Bir ara Dacia ya Ereli DÇ sac gönderiyordu. Hatta içerideki personel araçları da Dacia Loggy di. Hala devam ediyor mu bilmiyorum. İstenilen kalınlıkta üretebiliyorlar,. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Güçlü makineler genelde bu teknik ile çalışıyor.. Ben mantıklı buldum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 neyse biz konuya dönelim, araba olayı zaten bitti, 2023 hoş geçmeyecek belli, sıkı durmak lazım... 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: neyse biz konuya dönelim, araba olayı zaten bitti, 2023 hoş geçmeyecek belli, sıkı durmak lazım... Makarna? 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 nerde eski makarnalar, rus durum buğdayı girdi mahvetti, haşlak haşlak çıkıyor ürün 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: nerde eski makarnalar, rus durum buğdayı girdi mahvetti, haşlak haşlak çıkıyor ürün Tarım Kredi Koop markete git yerli mali ata makarna var diyorlar, menşey kısmına dikkat et ama, makasa gelme... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts