Ayhan Uğur 24 Aralık 2022 Paylaş 24 Aralık 2022 Merhaba aranıza yeni katıldım 25 yaşında mekanik bakımcıyım kendi aracımın motor yemesi ile başlayan serüvende motor ve ön takımdan sonra rodajımız bitmeden aracın kaportasına başladık taban ve marşpiyel çürükleri mevcuttu olayın daha da gün yüzüne çıkabilmesi için aracın içini komple boşalttım şuan bir tek göğüs ve tavan döşemesi mevcut escortlarda kronik olan akü sacı altı çürüğü için göğüste çıktıktan sonra kalan malzeleri toplamaya başladım. Marşpiyel sacları hazır olarak piyasada mevcut bunları sipariş ettim. Sonrasında saç astarı pütür pütür tabancası ses izalasyon malzemeleri vb kaynak makinesi spiral vb gibi tüm malzemeleri toplamaya başladım hazır komple sökmüşken elektrik tesisatına el atıcaz nasipse ilerleme kaydettikçe bu konu başlığı altında yaptığım işlemleri paylaşıcam . Piyasada en sıkıntılı yedek parça ise taban sacı araştırmam sonucu hazırı yok yapanlar ise düz sacdan yapıyor. Araç üzerinden ölçü alıp solidworks'te modellemesini yaptım lazer ve büküm için araştırma içindeyim şu ara. 4 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Aralık 2022 Paylaş 24 Aralık 2022 face de görmüştüm, şase no eski sahibi tarafından kuleye yazdırılmış hazırdı sanırım kolay gelsin. Ayhan Uğur yazdı: Araç üzerinden ölçü alıp solidworks'te modellemesini yaptım lazer ve büküm için araştırma içindeyim şu ara. o kadar derine girmeye gerek olmayabilir, sanayide kartona çizip metal saçcılarda kestirirler. Tekirdağ da mı bu araç Yorum bağlantısı
Coşku Mert 24 Aralık 2022 Paylaş 24 Aralık 2022 onceki sahibi akü altina dikkat etseymis taban bu kadar curumezmis. komple revizyon demisken bu başarılı çalışmayı tekrar hatirlayalim : http://osman-akyuz.blogspot.com/2014/04/ford-escort-komple-revizyon.html?m=1 4 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Çağlar Bayur 24 Aralık 2022 Çözüm Paylaş 24 Aralık 2022 üffffffsssss lakin ben olsam demir gri yapardım bunu bir ton koyu, focus s-max te olan renk Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 24 Aralık 2022 Yazar Paylaş 24 Aralık 2022 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: face de görmüştüm, şase no eski sahibi tarafından kuleye yazdırılmış hazırdı sanırım kolay gelsin. o kadar derine girmeye gerek olmayabilir, sanayide kartona çizip metal saçcılarda kestirirler. Tekirdağ da mı bu araç Evet araç fazla orjinal eski sahipleri çamurluk ağızlarına zamanında müdahale etmediği için çürüme tabana yayılmış. Ben hakkaniyeti ile olsun istedim kendim yapıyorum tamamını işçiliğin taban sacı proje çizimleri hazır zaten şuan tamamı bittiğnde yardımı olur diye hepsini sırası ile paylaşacağım Birde eski sahibini hiç tanımadım evet şase kuleye yazılmış durumda şase tespiti yapılmış hangi sayfa da acaba ? Coşku Mert yazdı: onceki sahibi akü altina dikkat etseymis taban bu kadar curumezmis. komple revizyon demisken bu başarılı çalışmayı tekrar hatirlayalim : http://osman-akyuz.blogspot.com/2014/04/ford-escort-komple-revizyon.html?m=1 Aslında asıl çürüme çamurluk ağızlarından ilerlemiş ön arka Çağlar Bayur yazdı: üffffffsssss lakin ben olsam demir gri yapardım bunu bir ton koyu, focus s-max te olan renk Renk değiştirmeti düşünmemştim aslında ama aklıma yatmadı değil şuan Bu sefer motor içi direk vb hep girmek gerekir işte 24 Aralık 2022 tarihinde Ayhan Uğur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2022 Paylaş 25 Aralık 2022 Ayhan Uğur yazdı: Renk değiştirmeti düşünmemştim aslında ama aklıma yatmadı değil şuan yok sizinki kırmızı, Coşkunun linkinde hazırda gri olan escort için yazmıştım, Ayhan Uğur yazdı: hangi sayfa da acaba sizin paylaşım vardı face de, grubu hatırlamıyorum oradan hatırladım Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 25 Aralık 2022 Yazar Paylaş 25 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: yok sizinki kırmızı, Coşkunun linkinde hazırda gri olan escort için yazmıştım, sizin paylaşım vardı face de, grubu hatırlamıyorum oradan hatırladım Evet taban sacı için arayış içindeydim onun için post paylaşmıştım :)) 1 Yorum bağlantısı
Emre Demir 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Geçen sanayi de görmüştüm tofaş için hazır vardı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 Emre Demir yazdı: Geçen sanayi de görmüştüm tofaş için hazır vardı. tofaşa üstten kaplama torpidosundan koltuk süngerine kadar var, escortlar da burada üretildi koltuğu torpidoyu tesisatı yapan firmalar bir el atsa Ayhan Uğur yazdı: Evet taban sacı için arayış içindeydim onun için post paylaşmıştım :)) taban sacı işi şöyle olur, sanayide presçiler vardır, siz kartona var olan tabandan kalıp çizersiniz şekillendirirsiniz, ona göre saç basarlar, zaten aşırı hassas kozmetiği önemli değil, kalın otomotiv sacı olsun kafi. Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 26 Aralık 2022 Yazar Paylaş 26 Aralık 2022 Emre Demir yazdı: Geçen sanayi de görmüştüm tofaş için hazır vardı. Tofaşın her parçası var hazır olarak escortun yok maalesef Çağlar Bayur yazdı: tofaşa üstten kaplama torpidosundan koltuk süngerine kadar var, escortlar da burada üretildi koltuğu torpidoyu tesisatı yapan firmalar bir el atsa taban sacı işi şöyle olur, sanayide presçiler vardır, siz kartona var olan tabandan kalıp çizersiniz şekillendirirsiniz, ona göre saç basarlar, zaten aşırı hassas kozmetiği önemli değil, kalın otomotiv sacı olsun kafi. Ben üzerinden ölçü alıp solidworks te modellemesini yaptım muhtemelen bu hfta içi son kalan parçalarıda toplayıp önümüzdeki hafta kaporta işine başlamış olurum Tofaşın ilginç şekilde her parçası var çok tutulduğu için ama bizde yok maalesef işte Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2022 Paylaş 26 Aralık 2022 sonra tofaşk neden tutuluyora geliyor iş, tekniğinden dolayı değil en yıkılmışını al, parası ile toplatabiliyorsun zevke göre, etiket bile yapılabiliyor, ama torpido kahverengi olacak kırmızı çizgimiz 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 28 Aralık 2022 Yazar Paylaş 28 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: sonra tofaşk neden tutuluyora geliyor iş, tekniğinden dolayı değil en yıkılmışını al, parası ile toplatabiliyorsun zevke göre, etiket bile yapılabiliyor, ama torpido kahverengi olacak kırmızı çizgimiz Ahaha askında mantıklı baktığımız zamn escort yerine tofaş mı alsak acaba 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Aralık 2022 Paylaş 28 Aralık 2022 Ayhan Uğur yazdı: Ahaha askında mantıklı baktığımız zamn escort yerine tofaş mı alsak acaba ben söylüyorum açıkça bu piyasaya neden tofaşk pahalı demesinler krikoyla kovalarım, iş sanayide biter, bizdeki ustaların kapasitesi ona yetiyor 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 29 Aralık 2022 Yazar Paylaş 29 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: ben söylüyorum açıkça bu piyasaya neden tofaşk pahalı demesinler krikoyla kovalarım, iş sanayide biter, bizdeki ustaların kapasitesi ona yetiyor Aslında insanımızın kafası çakallığa veya kolaya kaçmasa güzel işler çıkara bilirler Evet escortun son gelişmeleri torpido tavan araç içinde hiçbir şey bırakmadık taban saclarımızda basıma verildi durmak yok yola devam iş sebebi ile arta kalan vakitlerde uğraşıyoruz anca bu kadar gidiyor işte :)) 6 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 30 Aralık 2022 Yazar Paylaş 30 Aralık 2022 Evet bugünde bismillah diyip başladık önce eski sac ve izolasyonları kaldırdım eski çürük yerleri kesip taşlama ile yüzey paslarını kopmle kazıdım antipasını attım sonrasında ise yeni sacı alıştırmaya başlayıp şimdilik puntaladık. 7 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 31 Aralık 2022 Paylaş 31 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: torpido kahverengi olacak kırmızı çizgimiz Müracaat taksi çıkmaları. Sarıların torpidolar kahve idi. Diğer renkler ( tam aklımda değil) çoğunluğu siyah, nadiren kahve Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Aralık 2022 Paylaş 31 Aralık 2022 Önder Özcan yazdı: Müracaat taksi çıkmaları. Sarıların torpidolar kahve idi. Diğer renkler ( tam aklımda değil) çoğunluğu siyah, nadiren kahve onlar göğüsten vites,hem sarı iyidir hem çiçek yetiştirmek için de uygun yani 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 1 Ocak 2023 Yazar Paylaş 1 Ocak 2023 Çağlar Bayur yazdı: onlar göğüsten vites,hem sarı iyidir hem çiçek yetiştirmek için de uygun yani Konu değiştikçe değişti 😂😂😂😂😂 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak 2023 Paylaş 1 Ocak 2023 Ayhan Uğur yazdı: Konu değiştikçe değişti 😂😂😂😂😂 tofaşk sabittir, konular onun etrafında gezer Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 2 Ocak 2023 Yazar Paylaş 2 Ocak 2023 Çağlar Bayur yazdı: tofaşk sabittir, konular onun etrafında gezer Hahahaaha doğru söyledin abi valla :)) 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 2 Ocak 2023 Yazar Paylaş 2 Ocak 2023 Taban sacı değişiminde biraz şase kuvvetlendirme yaptık sıra yanlarda bakalım 8 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2023 Paylaş 3 Ocak 2023 bayağı hızlı ilerliyor, sözde kaportacıları çağırıp biraz ders verin 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ocak 2023 Paylaş 3 Ocak 2023 Maşallah.. Süper ilerliyor ve ben bu kadar beklemiyordum.. 1 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 3 Ocak 2023 Yazar Paylaş 3 Ocak 2023 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: bayağı hızlı ilerliyor, sözde kaportacıları çağırıp biraz ders verin Teşekkür ederim işten arta kalan vakitlerde ancak bu kadar ilerleyeniliyoruz Mehmet Ozyurek yazdı: Maşallah.. Süper ilerliyor ve ben bu kadar beklemiyordum.. Çok teşekkür ederim yorumlarınız beni dahada motive ediyor :)) 3 Ocak 2023 tarihinde Ayhan Uğur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 5 Ocak 2023 Yazar Paylaş 5 Ocak 2023 Selamlar tekrardan bugün biraz fırsat bulmuşken kaldığım yerden devam edip dış marşpiyel sacını alıştırmasını yaptım nasip se bu hafta sonuna kadar sağ tarafın taban,marşbiyel sağ çamurluk içleri bitmiş olacak Devamındada sol tarf için aynı işlemleri yapıp akü sacı altı araç içi komple boya kazıma antipas ve pütür işlemi ile çürük işini sonlandırmayı düşünüyorum :)) 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts