Tansu Kalafatoğlu 17 Aralık 2022 Paylaş 17 Aralık 2022 (düzenlendi) Adem Kazıl yazdı: Bu dct450 ama o kadar anlattık eşofmanlı Şevket hoca gibi Şurada iki modelin de sorunları var https://www.eco-torque.co.uk/amp/fordpowershift şurada da amerikada açılan dava sonucu 1,5 milyon ps şanzımanla alakalı federal mahkemenin kararı var. Hatta 2019’a kadar uzatma yani 2 milyon aracı kapsayacak şekilde davanın gelişimi var. https://www.cars.com/articles/ford-focus-fiesta-transmission-settlement-what-owners-should-know-420135/ şahsi görüşüm sabıkalı bir şanzımanı ben tercih etmezdim. Yine de alanın tercihi tabi. Benim için sorunsuzluk önemli 17 Aralık 2022 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erol Güven 17 Aralık 2022 Yazar Paylaş 17 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Şurada iki modelin de sorunları var https://www.eco-torque.co.uk/amp/fordpowershift şurada da amerikada açılan dava sonucu 1,5 milyon ps şanzımanla alakalı federal mahkemenin kararı var. Hatta 2019’a kadar uzatma yani 2 milyon aracı kapsayacak şekilde davanın gelişimi var. https://www.cars.com/articles/ford-focus-fiesta-transmission-settlement-what-owners-should-know-420135/ şahsi görüşüm sabıkalı bir şanzımanı ben tercih etmezdim. Yine de alanın tercihi tabi. Benim için sorunsuzluk önemli Arkadaşlar bilgiler için teşekkür ederiz. Lakin her markada buna benzer sorunlar olabiliyor bence aracın km bakım kaç el değişmiş olması bu tür sorunların minumum seviyede olduğunu düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 17 Aralık 2022 Paylaş 17 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Şurada iki modelin de sorunları var https://www.eco-torque.co.uk/amp/fordpowershift şurada da amerikada açılan dava sonucu 1,5 milyon ps şanzımanla alakalı federal mahkemenin kararı var. Hatta 2019’a kadar uzatma yani 2 milyon aracı kapsayacak şekilde davanın gelişimi var. https://www.cars.com/articles/ford-focus-fiesta-transmission-settlement-what-owners-should-know-420135/ şahsi görüşüm sabıkalı bir şanzımanı ben tercih etmezdim. Yine de alanın tercihi tabi. Benim için sorunsuzluk önemli Dct450, dct250 gibi davalara konu olmuş bi şanzıman değil, tüm çift kavramalarda yaşanabilecek sorunlar var, şanzıman yağının değişimine dikkat edin yeterli, volant 100 bin civarı arızalanıyor kullanıma göre benim için 5 yıl demek,mekatronik ve kavrama revizyon ediliyor, dct250 de bu mümkün değil at yenisini tak, sizin gibi çift kavramayı tercih etmeyen çok insan var ama sizin gibi güşünmeyen aynı sayıda insanda var, bi okadarda insan otomatik olsun deyip araba alıyor aldığı arabanın robotik şanzıman mı, çift kavrama mı, cvt mi, tam otomatik mi bundan bile haberi yok onlar İçin otomatik mi otomatik. 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 18 Aralık 2022 Paylaş 18 Aralık 2022 Her powershift aynı değildir. 2011 deki PS olsa saatli bomba, 2016 larda revizyonlu PS var. Diğer markalardaki otomatik şanzıman kadar sorunlular. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 18 Aralık 2022 Paylaş 18 Aralık 2022 Peki Ford'un her motor için kullandığı powershiftler aynı mıdır? Elbet model farklılığı bulunur ama kuru-çift kavrama olarak mı çalışıyor? 1.6 fiesta ile satılan powershiftlerin arıza kaydı aynı yıl üretilen focusa göre daha az. Malzeme aynı ama yüksek tork mu etkiliyor? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts