Yunus Gökhan Ay 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Mert Can Üzger yazdı: Nasip… Belki de bi korsan taksi durağı acariz 🤪 @Yunus Gökhan Ay kardeşim iyi günlerde kullan. Allah tekerine taş değdirmesin. Gözü olanın gözü çıksın 😎 Amin amin , filo olmaya doğru gidiyoruz. Hayırlısı bakalım.✌️ Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Aralık 2022 Yazar Paylaş 15 Aralık 2022 Yunus Gökhan Ay yazdı: Amin amin , filo olmaya doğru gidiyoruz. Hayırlısı bakalım.✌️ Yenilerken filo indirimi isteriz artık. Koç'un bana bi kıyak yapması artik farz, Bi tane daha alabiliriz Picassonun talipleri ile anlaşırsak. Sen kırmızı sevmiyon ama nar çiçeği tofask için efsane kabul edilir. Tutku kırmızı da bi baska hani Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Yenilerken filo indirimi isteriz artık. Koç'un bana bi kıyak yapması artik farz, Bi tane daha alabiliriz Picassonun talipleri ile anlaşırsak. Sen kırmızı sevmiyon ama nar çiçeği tofask için efsane kabul edilir. Tutku kırmızı da bi baska hani Kardeşime herşeyin en güzeli yakışır. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Aralık 2022 Yazar Paylaş 15 Aralık 2022 Yunus Gökhan Ay yazdı: Kardeşime herşeyin en güzeli yakışır. Aa sana daha da güzeli yakışır. 10" tablet yakut yeşili lounge plus felan Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Aa sana daha da güzeli yakışır. 10" tablet yakut yeşili lounge plus felan Amin amin ✌️ Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Ali Darbaz yazdı: Oh oh miss egea çok güzel araba . Türk aile yapısına göre tasarladık ama, siz ikinizde neden cross almak varken sedan aldınız. Bambaşka bir araba cross.. nasipmi olmadı nedir. Aynı fiyat mı? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Aralık 2022 Yazar Paylaş 15 Aralık 2022 Cross bize hitap etmiyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Yunus Gökhan Ay yazdı: Yüksek olduğu için rüzgar direnci fazla çok yakar dediler o yüzden sedana döndük. 110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu 4 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 2 cm yüksek. İhmal edilebilir. Veya 5km yavaş gidilir. Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: 110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu Birim ne mph/h mph/s km/h m/s ? Ona göre cevabımızı verelim ? Evren Erakçora yazdı: 2 cm yüksek. İhmal edilebilir. Veya 5km yavaş gidilir. 2 cm ? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 6 cm yükseklik farkı var teknik verilere göre ancak Cross ta tavan barı var, o da yaklaşık 4cm. Yerden yükseklik farkı 2 cm civarı. Yunus Gökhan Ay yazdı: Birim ne mph/h mph/s km/h m/s ? Ona göre cevabımızı verelim ? 2 cm ? Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Evren Erakçora yazdı: 6 cm yükseklik farkı var teknik verilere göre ancak Cross ta tavan barı var, o da yaklaşık 4cm. Yerden yükseklik farkı 2 cm civarı. Fark yaklaşık 3.7 cm. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: 110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu Pek sert oldu be abi. Hiç yokuş aşağı gitmiyorlar mı sanıyorsun 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2022 Paylaş 15 Aralık 2022 Oğuzkan Erışık yazdı: Pek sert oldu be abi. Hiç yokuş aşağı gitmiyorlar mı sanıyorsun ufkum açıldı bir anda, yokuşun inişi de var doğru yahu 1 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 16 Aralık 2022 Paylaş 16 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: ufkum açıldı bir anda, yokuşun inişi de var doğru yahu çıkılabilen her yokuşun inişi 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 18 Aralık 2022 Paylaş 18 Aralık 2022 (düzenlendi) Kaç gündür dolu paketini kullanıyorum 1.6 otomatik alırım yakında. 18 Aralık 2022 tarihinde Fatih Keskin tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2022 Paylaş 18 Aralık 2022 eat6 aisin 3000 devirde 130 , doğru dürüst ses sistemi güzel hoparlörler, daha ne olsun, farlara bir ledxenon tamamdır 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Aralık 2022 Paylaş 18 Aralık 2022 Çağlar Bayur yazdı: eat6 aisin 3000 devirde 130 , doğru dürüst ses sistemi güzel hoparlörler, daha ne olsun, farlara bir ledxenon tamamdır O motor son viteste 2000 devirle 120 gitmeliydi bence. Tork var nasılsa Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: O motor son viteste 2000 devirle 120 gitmeliydi bence. Tork var nasılsa Yüksek deviri yüksek tüketim gibi algılama.. Mühendisler çalışıyor. C5 in en verimli deviri 2500 devir mesela. En az bu devirde yakıyor bu devirde her zaman istekli ve tepkili. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Yüksek deviri yüksek tüketim gibi algılama.. Mühendisler çalışıyor. C5 in en verimli deviri 2500 devir mesela. En az bu devirde yakıyor bu devirde her zaman istekli ve tepkili. ben dediydim daha önce navara 80 90 la daha fazla yakıyor 120 ile daha az yakıyor diye kimse inanmadıydı 2 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Arabalarınız çok garip tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Arabalarınız çok garip tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela öyle olmuyor o iş işte. heryer konya ovası değilki rampa iniş çıkış araba 80 le rahat etmiyor 120 le giderken hiç vites ihtiyacı olmadan sabit tempo gidebiliyor bence sebep o . test yapmak için adana mersin otobanında yemin edip 80 e sabitlerseniz senin sonuç çıkar ortaya Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela Her arabanın karakteri ayrı. Demek istediğim bu. TDI düşük devirde az yakıyordur. hdi kendi bildiği devirde az yakıyordur.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Aralık 2022 Paylaş 19 Aralık 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Arabalarınız çok garip tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela Ali Gök yazdı: öyle olmuyor o iş işte. heryer konya ovası değilki rampa iniş çıkış araba 80 le rahat etmiyor 120 le giderken hiç vites ihtiyacı olmadan sabit tempo gidebiliyor bence sebep o . test yapmak için adana mersin otobanında yemin edip 80 e sabitlerseniz senin sonuç çıkar ortaya Düm düz yolda düşük devir az yakıyor ama iniş çıkışlar olmaya başlayınca düşük devir çok yakmaya başlıyor. Deneme için 140 km yol (Sarız-Kayseri) 4. vites 90 km/s hızla geldim. 2400 d/dk civarı yapıyor. Hatta dayanamadım, dokuz dolambaç rampasını 130 ile çıktım. Buna rağmen 3,7 litre yaktı. Bence gaza basında nazlanmadan hızlanacak devirde olmalı araba. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts