İçeriğe Yönlendir

2022 Tofaş Doğan S


Mustafa Tüfekçi

Recommended Posts

Yunus Gökhan Ay
Mert Can Üzger yazdı:

Nasip… Belki de bi korsan taksi durağı acariz 🤪

 

 

@Yunus Gökhan Ay kardeşim iyi günlerde kullan. Allah tekerine taş değdirmesin. Gözü olanın gözü çıksın 😎

Amin amin , filo olmaya doğru gidiyoruz. Hayırlısı bakalım.✌️

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Amin amin , filo olmaya doğru gidiyoruz. Hayırlısı bakalım.✌️

Yenilerken filo indirimi isteriz artık.

 

Koç'un bana bi kıyak yapması artik farz,

 

Bi tane daha alabiliriz Picassonun talipleri ile anlaşırsak. Sen kırmızı sevmiyon ama  nar çiçeği  tofask için efsane kabul edilir. 

 

Tutku kırmızı da bi baska hani 

 

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yenilerken filo indirimi isteriz artık.

 

Koç'un bana bi kıyak yapması artik farz,

 

Bi tane daha alabiliriz Picassonun talipleri ile anlaşırsak. Sen kırmızı sevmiyon ama  nar çiçeği  tofask için efsane kabul edilir. 

 

Tutku kırmızı da bi baska hani 

 

Kardeşime herşeyin en güzeli yakışır.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Kardeşime herşeyin en güzeli yakışır.

Aa sana daha da güzeli yakışır. 10" tablet yakut yeşili lounge plus felan 

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Aa sana daha da güzeli yakışır. 10" tablet yakut yeşili lounge plus felan 

Amin amin ✌️

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Darbaz yazdı:

Oh oh miss egea çok güzel araba . Türk aile yapısına göre tasarladık ama, siz ikinizde neden cross almak varken sedan aldınız. Bambaşka bir araba cross.. nasipmi olmadı nedir.

Aynı fiyat mı?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Yüksek olduğu için rüzgar direnci fazla çok yakar dediler o yüzden sedana döndük.

110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Çağlar Bayur yazdı:

110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu

Birim ne mph/h mph/s km/h m/s ?

Ona göre cevabımızı verelim ?

Evren Erakçora yazdı:

2 cm yüksek. İhmal edilebilir. Veya 5km yavaş gidilir. 

2 cm ?

5F53E3BB-3288-489B-A620-FE45A41C7760.png

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

6 cm yükseklik farkı var teknik verilere göre ancak Cross ta tavan barı var, o da yaklaşık 4cm. Yerden yükseklik farkı 2 cm civarı. 

Yunus Gökhan Ay yazdı:

Birim ne mph/h mph/s km/h m/s ?

Ona göre cevabımızı verelim ?

2 cm ?

 

 

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Evren Erakçora yazdı:

6 cm yükseklik farkı var teknik verilere göre ancak Cross ta tavan barı var, o da yaklaşık 4cm. Yerden yükseklik farkı 2 cm civarı. 

 

Fark yaklaşık 3.7 cm.

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Çağlar Bayur yazdı:

110 dan sonra rüzgar direnci tüketime etki eder, bunlar 120 ye çıkabiliyor mu

Pek sert oldu be abi. Hiç yokuş aşağı gitmiyorlar mı sanıyorsun :crazy:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Oğuzkan Erışık yazdı:

Pek sert oldu be abi. Hiç yokuş aşağı gitmiyorlar mı sanıyorsun :crazy:

ufkum açıldı bir anda, yokuşun inişi de var doğru yahu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Umut Taşlı
Çağlar Bayur yazdı:

ufkum açıldı bir anda, yokuşun inişi de var doğru yahu

çıkılabilen her yokuşun inişi :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
(düzenlendi)

Kaç gündür dolu paketini kullanıyorum 1.6 otomatik alırım yakında.

 

803F3C0D-EE47-4889-97AC-4B29BA17AADE.jpeg

tarihinde Fatih Keskin tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

eat6 aisin 3000 devirde 130 , doğru dürüst ses sistemi güzel hoparlörler, daha ne olsun, farlara bir ledxenon tamamdır

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

eat6 aisin 3000 devirde 130 , doğru dürüst ses sistemi güzel hoparlörler, daha ne olsun, farlara bir ledxenon tamamdır


O motor son viteste 2000 devirle 120 gitmeliydi bence. Tork var nasılsa

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


O motor son viteste 2000 devirle 120 gitmeliydi bence. Tork var nasılsa

 

Yüksek deviri yüksek tüketim gibi algılama.. Mühendisler çalışıyor. C5 in en verimli deviri 2500 devir mesela. En az bu devirde yakıyor bu devirde her zaman istekli ve tepkili. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Yüksek deviri yüksek tüketim gibi algılama.. Mühendisler çalışıyor. C5 in en verimli deviri 2500 devir mesela. En az bu devirde yakıyor bu devirde her zaman istekli ve tepkili. 

 

 

ben dediydim daha önce navara 80 90 la daha fazla yakıyor 120 ile daha az yakıyor diye kimse inanmadıydı :D 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Arabalarınız çok garip :) 

 

tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. 
 

Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Arabalarınız çok garip :) 

 

tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. 
 

Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela

öyle olmuyor o iş işte. heryer konya ovası değilki rampa iniş çıkış araba 80 le rahat etmiyor 120 le giderken hiç vites ihtiyacı olmadan sabit tempo gidebiliyor bence sebep o . test yapmak için adana mersin otobanında yemin edip 80 e sabitlerseniz senin sonuç çıkar ortaya :D 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela

 

Her arabanın karakteri ayrı. Demek istediğim bu. 

TDI düşük devirde az yakıyordur. hdi kendi bildiği devirde az yakıyordur.. 

 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Arabalarınız çok garip :) 

 

tırmanma gazlama gibi durumlarda düşük devirde fazla yakmasını anlarım ama düzde giderken düşük devirde az yakması lazım. 
 

Mesela hibrit, düzde 110-120 giderken 1400 devre düşüyor az yakmak için. Zaten tüm yeni nesil sürüş elemanları da devri düşük tutar sabit sürüşte. Bence burada bi hata var. Dsg’ye bakın mesela

 

Ali Gök yazdı:

öyle olmuyor o iş işte. heryer konya ovası değilki rampa iniş çıkış araba 80 le rahat etmiyor 120 le giderken hiç vites ihtiyacı olmadan sabit tempo gidebiliyor bence sebep o . test yapmak için adana mersin otobanında yemin edip 80 e sabitlerseniz senin sonuç çıkar ortaya :D 

Düm düz yolda düşük devir az yakıyor ama iniş çıkışlar olmaya başlayınca düşük devir çok yakmaya başlıyor. 

 

Deneme için 140 km yol (Sarız-Kayseri) 4. vites 90 km/s hızla geldim. 2400 d/dk civarı yapıyor. Hatta dayanamadım, dokuz dolambaç rampasını 130 ile çıktım. Buna rağmen 3,7 litre yaktı.

Bence gaza basında nazlanmadan hızlanacak devirde olmalı araba. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...