Ali Darbaz 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Merhaba çift kavramalı araç ile uzun süre ışıkda beklerken , N konumuna alıp El Frenini çekip ayaklarımı rahatlatıyorum. Hatalı bir hareketmi, yapılması gereken bumudur. İş sonunda ayaklarımı pedallardan kaldırmak istiyorum. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Benim araba da çift kavrama. Frende beklerken zaten boşa alıyor. Boşa almanın bir zararı yok çünkü yağ basıncı ile çalışmıyor şanzıman. Benim arabada el freni çekiliyken d, r veya manuel modda gaz vermiyor. Sadece el frenini çekip bir dene Ali abi. Yine tam otomatik şanzımanlarda olduğu gibi gitmeye çalışmayacaktır araba. Bir tavsiye vitesle çok oynama Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 yanlış bi uygulama bence dururken frene iyi basın yeter kavramayı bıraktığını anlaşılıyor şanzıman için doğru bişey yapmak istiyorsanız yoğun trafikte manuele alıp kullanmak kavrama ömrünü uzatacak ve ısınmanın önüne geçecektir. 4 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 O el frenin niye o kadar yukarda. Çok fazla. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Fren tam basılı olsun kâfi. Ucunda basılı olınca kavrama bırakmıyor. Bendeki landı iki İngiliz kullandı. İkisi de durunca vitesi p konumuna alıyordu. Değişik birşey 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 koltukları ortopedik yapamıyorlar normal. Servet Aydın yazdı: İkisi de durunca vitesi p konumuna alıyordu. sen arabada mıydın? elin kolun rahat durmamışsa normal 4 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Adem Kazıl yazdı: yanlış bi uygulama bence dururken frene iyi basın yeter kavramayı bıraktığını anlaşılıyor şanzıman için doğru bişey yapmak istiyorsanız yoğun trafikte manuele alıp kullanmak kavrama ömrünü uzatacak ve ısınmanın önüne geçecektir. İşte o zaman da otomatik şanzımanın bir anlamı kalmıyor. Ali Darbaz yazdı: Merhaba çift kavramalı araç ile uzun süre ışıkda beklerken , N konumuna alıp El Frenini çekip ayaklarımı rahatlatıyorum. Hatalı bir hareketmi, yapılması gereken bumudur. İş sonunda ayaklarımı pedallardan kaldırmak istiyorum. Passattaki Auto Hold'un önemi. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Adem Kazıl yazdı: yanlış bi uygulama bence dururken frene iyi basın yeter kavramayı bıraktığını anlaşılıyor şanzıman için doğru bişey yapmak istiyorsanız yoğun trafikte manuele alıp kullanmak kavrama ömrünü uzatacak ve ısınmanın önüne geçecektir. 3-4 gün önce işyerinden focus 3.5 benzinli powershift aracı olan arkadaşım istanbul trafiğinde ısınma uyarısı alıp kendini sağa zor atabilmiş, aynı tavsiyede bulundum. Celal Aydın yazdı: İşte o zaman da otomatik şanzımanın bir anlamı kalmıyor. 1-2 çok gezince kuru kavramalar aşırı ısınıyor. Işıklarda durk-kalk gibi değil 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Köksal Yılmaz yazdı: 3-4 gün önce işyerinden focus 3.5 benzinli powershift aracı olan arkadaşım istanbul trafiğinde ısınma uyarısı alıp kendini sağa zor atabilmiş, aynı tavsiyede bulundum. 1-2 çok gezince kuru kavramalar aşırı ısınıyor. Işıklarda durk-kalk gibi değil Çift kavrama Bugatti'de güzel abi. Gazlaması Passatta güzel ise onda düşünemiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Kasım 2022 Yazar Paylaş 17 Kasım 2022 Peki ben ayağımı nasıl boşluyacam ve dinlenmesini sağlayacam.. bana bunu söyleyin. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Servet Aydın yazdı: Bendeki landı iki İngiliz kullandı. İkisi de durunca vitesi p konumuna alıyordu. Değişik birşey Minibüsçüler de öyle yapıyor.. Işıkta bakıyorum hemen anlık olarak geri vites lambası yanıyor.. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Arac senin degilse direkt P ye al freni birak 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Ali Darbaz yazdı: Peki ben ayağımı nasıl boşluyacam ve dinlenmesini sağlayacam.. bana bunu söyleyin. Dediğiniz gibi yapacaksınız. Başka çözümü yok. N'ye alıp el frenini çekip, ayakları serbest bırakacaksınız. Bir sorun teşkil etmez. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Ali Darbaz yazdı: Peki ben ayağımı nasıl boşluyacam ve dinlenmesini sağlayacam.. bana bunu söyleyin. c5 alınabilir mesela 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Kasım 2022 Yazar Paylaş 17 Kasım 2022 Çağlar Bayur yazdı: c5 alınabilir mesela Araba alacak param yok, 300 bin borç ödenmeden araba alamam. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 koltuğa baldır detek minderi alınabilir o zaman Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Ali Darbaz yazdı: Peki ben ayağımı nasıl boşluyacam ve dinlenmesini sağlayacam.. bana bunu söyleyin. manuel arabada ne yapıyordun ? yine el freni mi ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Kasım 2022 Yazar Paylaş 17 Kasım 2022 Oğuzkan Erışık yazdı: manuel arabada ne yapıyordun ? yine el freni mi ? El fredni + Vites boş Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Celal Aydın yazdı: İşte o zaman da otomatik şanzımanın bir anlamı kalmıyor. Passattaki Auto Hold'un önemi. haklısınız otomatik aldım bi ton para verdim vitesmi atıcam diye sorguluyor insanlar, bu ısınma ve kavrama problemleri daha çok kuru tip kavramaya sahip araçlarda oluyor, yağlı kavramalarda bu tür şikayetler yok ama bakımı pahalı, benim focus her 45 binde şanzıman yağı değişiyor sadece yağ ve filtresi 2500 tl civarı. 1 Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Köksal Yılmaz yazdı: 3-4 gün önce işyerinden focus 3.5 benzinli powershift aracı olan arkadaşım istanbul trafiğinde ısınma uyarısı alıp kendini sağa zor atabilmiş, aynı tavsiyede bulundum. 1-2 çok gezince kuru kavramalar aşırı ısınıyor. Işıklarda durk-kalk gibi değil kardeşimde fluance ile aynı sorunu istanbul trafiğinde yaşamıştı sıkışık trafikte ısınma uyarısı vermiş kiraladığı firmayı aramış (bilindik firmalardan biri bakımlı araç) sağa çek 10 dk soğut devam et trafik açılınca yapmaz demişler, fluancedaki şanzıman getrag mps 6 dct250 kuru tip. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Ayak rahatlatmaksa amaç, tabii ki, ben de yapıyorum. Yoksa d'de dursanız da 3sn gibi bir sürede anında boşa alıyor araç. Mesela, debriyaj ve robot yorulmasın diye yokuş aşağı trafikte aracı boşta da salıyorum ben. Yoksa sürekli vites değiştirecek. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Minibüsçüler de öyle yapıyor.. Işıkta bakıyorum hemen anlık olarak geri vites lambası yanıyor.. Onların şanzıman tasarımı problemi. Bir ile geri çok yakın. Tam bire takarken anlık geri müşürü temas ediyor 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Ali Darbaz 17 Kasım 2022 Yazar Çözüm Paylaş 17 Kasım 2022 Sani Gerşon yazdı: Ayak rahatlatmaksa amaç, tabii ki, ben de yapıyorum. Yoksa d'de dursanız da 3sn gibi bir sürede anında boşa alıyor araç. Mesela, debriyaj ve robot yorulmasın diye yokuş aşağı trafikte aracı boşta da salıyorum ben. Yoksa sürekli vites değiştirecek. çözdüm işi. Araba “D” vitesde iken El Freni çekince gaza basana kadar kavrama yapmıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 Ali Darbaz yazdı: çözdüm işi. Araba “D” vitesde iken El Freni çekince gaza basana kadar kavrama yapmıyor. ruhsat başkasına ait ise sorun yok 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Kasım 2022 Paylaş 17 Kasım 2022 (düzenlendi) bozucan arabayı, boşa at ayak ucuyla hafif fren yada el freni 1-2 tık yap, P ye almak nedir yahu, farzet arkadan biri gömdü, yandın... yada sat benimkinden al, ıslak kavrama, ısınma derdi yağ basınç derdi mekatronik derdi yok, oto hold var, yağ değişmi yok ömürlük (hadi leyn dedim tabii, 80-120 bin arası değişmek lazım, 60 bin ideal pimpirikli adamım ben) en baba yağ Motul mesela 3.5 lt. 1000 lira civarı, değişim basit yat altına boşalt- yan tapayı elle aç doldur, baskı ömrü 400 bin üstelik 17 Kasım 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts