İçeriğe Yönlendir

İş Arkadaşım..


Ali Darbaz

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Mert Gülkokan yazdı:

ben yarı otomatik şanzımanı manuel modda kullanıyorum 

çok aşırı keyifli oluyor otomatik moda göre daha hızlı vites atıyor gibi geliyor

otomatik modda kendi vites atacağı zaman kendi kendine gaz vermeyi kesiyor o his rahatsız ediyor beni

çift kavramalı da manuel mod aramazdım diye düşünüyorum

Ben yarı otomatikte düşürmek için kullanıyorum.. 

Mustafanın araba ile yakın zamanda 150 km yol yaptım. inişler keyifli :) 

Düzde ve rampada otobüs sakinliği gerekiyor. 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Vites kolunu geri çekince vites yükseltirdi. Diğer markaların hemen hemen hepsi kolu öne itince vites yükseltiyor. Çok saçma gelirdi bana

Bu durum çok iyi, çok severdim Ford' larda. Hyundai tersini yapmış o yüzden hiç kullanmıyorum. Ancak, D konumda çok daha başarılı, kararsızlık yok denecek kadar ve 1. vites hariç, buçuklu çalışmayı iyi beceriyor. 6+5 gibi.

tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Sani Gerşon yazdı:

 

Bunlar BVA şanzıman değil mi? Bildiğim kadarıyla tork konvertörlü değil. Robotize diye biliyorum.

BVA meganda kullandim saglam bir yapisi var ama guc turpuluyor gibi geldi bana

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Vites kolunu geri çekince vites yükseltirdi. Diğer markaların hemen hemen hepsi kolu öne itince vites yükseltiyor. Çok saçma gelirdi bana

caponlar direksiyonu sola alacam diye vites kounu da yanlış bağlamış olmasın? asansörde zemin kat düğmesi altta mı olur üstte mi

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Mehmet Ozyurek yazdı:

Ben yarı otomatikte düşürmek için kullanıyorum.. 

Mustafanın araba ile yakın zamanda 150 km yol yaptım. inişler keyifli :) 

Düzde ve rampada otobüs sakinliği gerekiyor. 

Otobüs gibi sürünce zevkli . Yoksa bu kadar uzun kalmazdi bende 

Yıldıza geçince vitesi tokatlamayi özlediğimi hatırlıyorum. Sola iki tokat peşine tapa gaz . Hattatatatataaaa

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

caponlar direksiyonu sola alacam diye vites kounu da yanlış bağlamış olmasın? asansörde zemin kat düğmesi altta mı olur üstte mi


demekki tdci yeterince gazlayamıyor ve ivmesi koltuğa yapıştırmıyor. Bu hissi bilmeyen anlayamaz :) 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


demekki tdci yeterince gazlayamıyor ve ivmesi koltuğa yapıştırmıyor. Bu hissi bilmeyen anlayamaz :) 

 

 


Bu şanzıman iyi güzelde 50000 km dayanıyormu

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Darbaz yazdı:


Bu şanzıman iyi güzelde 50000 km dayanıyormu


Efendi kullanırsan dayanır tabi. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

demekki tdci yeterince gazlayamıyor ve ivmesi koltuğa yapıştırmıyor. Bu hissi bilmeyen anlayamaz :) 


TDi verelim. Tam otomatik şanzımanla koltuğa yapışma garantili. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Ali Darbaz yazdı:


Bu şanzıman iyi güzelde 50000 km dayanıyormu

50bin dayanmaz, iki yarışta bir revizyona giriyordur. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Selim Bilgin yazdı:


TDi verelim. Tam otomatik şanzımanla koltuğa yapışma garantili. 

4.0 TDİ QUATTRO yazanını gördüm bu gün. Ankara Man fabrikasına girdi araç. Üstelik plakalıklarda filo kiralama firması yazıyordu. Garipsedim. Kim kime hangi amaçta 4.0 TDİ Quattro A6 verir ki şirket arabası diye? :) 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

4.0 değil onlar artık. Yani isimleme değişti audide

Eski ise 4.0 dır ama. İnş eskidir :seytan:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

Kim kime hangi amaçta

a5 ten aşağıya binilmez finans dünyasında

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Murat Sahın yazdı:

4.0 TDİ QUATTRO yazanını gördüm bu gün. Ankara Man fabrikasına girdi araç. Üstelik plakalıklarda filo kiralama firması yazıyordu. Garipsedim. Kim kime hangi amaçta 4.0 TDİ Quattro A6 verir ki şirket arabası diye? :) 


40 TDI’dır o. Yani 2.0 motor. 3.0 üstü dizel olmadı hiç A6’da. :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Selim Bilgin yazdı:


40 TDI’dır o. Yani 2.0 motor. 3.0 üstü dizel olmadı hiç A6’da. :) 

Doğrudur, ben audiden pek anlamam. Bir quattro sistemini bilirim hepsi o. Zaten A3 1.6 hitler motorlulara fena sardım şu sıralar ama o motor o kasayı yürütür mü bilemiyorum...

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

Doğrudur, ben audiden pek anlamam. Bir quattro sistemini bilirim hepsi o. Zaten A3 1.6 hitler motorlulara fena sardım şu sıralar ama o motor o kasayı yürütür mü bilemiyorum...

O motor passatı yürütüyor. A3 ü rahat götürür

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kelebek te uçar atmaca da, şahinS kahve torpido candır

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

O motor passatı yürütüyor. A3 ü rahat götürür

 

Passatı yürütemediği söyleniyor, yani rampalarda falan hele lpg ile çok bayıldığını okudum hep. 

 

Çağlar Bayur yazdı:

kelebek te uçar atmaca da, şahinS kahve torpido candır

 

Golf 4 kadar yürüse yeter bana :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


demekki tdci yeterince gazlayamıyor ve ivmesi koltuğa yapıştırmıyor. Bu hissi bilmeyen anlayamaz :) 

 

 

 

 

Gazlama diyince aklıma geldi. 

 

 

 

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ralli nedir ve nasıl yapılır

ama o gün de ocakbaşında ne yemiştik

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

 

Gazlama diyince aklıma geldi. 

 

 

 

 

8 yıl diyo

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

8 seans pist almıştık keyif için İstanbulparkta, zenginmişiz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

Passatı yürütemediği söyleniyor, yani rampalarda falan hele lpg ile çok bayıldığını okudum hep. 

 

 

Golf 4 kadar yürüse yeter bana :) 

Karbüratörlü harici hiçbir aracımda lpgde çekiş farkı yaşamadım. Mondeo, marea, escort, megane

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

 

8 yıl diyo

Evet bir pist etkinliği idi.. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...