Tansu Kalafatoğlu 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Tork devir bandi beygir devir bandı bunlar farkettirir. İkisini ayni egimde rampaya vurunca fark belli eder . Şanzıman faktörü de var tabi. 1750 dd de rampaya vurunca dizel eğimi tinlamazken 150 ps motor ayni rampada 4000 dd üzerine çıkması gerekebilir benzer çekiş için devir önemli değil. Kim ne isterse o devri çevirsin. bence burada önemli olan dediğin gibi grafik. Yani gücü yüksek olanın, max torkunu nerede yakaladığı önemli. Zira 2 ile giderken motor devri artar ve araç hızlanırken 3’e geçtiğinde devir düşecek ve o devirde max torkunu veremediği için araç hızlanamayacak. Gücü az olan ve torku yüksek olan ise, belki 4.vitese geçecek o sırada ve daha hızlı olacak. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Tork hiz degil oyle olsa travego ile kapisamayiz :,∆ Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Kasım 2022 Yazar Paylaş 8 Kasım 2022 Klima otomatikte iken 30 derece açtığımda , %80 ayak %20 orta kanallrdan hava üflüyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Tork hiz degil oyle olsa travego ile kapisamayiz :,∆ travego motoru arabada olsa zaten kapışamayız 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: travego motoru arabada olsa zaten kapışamayız Yok yok devri düşük kapisiriz Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Hiç o şekilde çalışan bir klimam olmadı. içeri 12 iken 18 yap desem yapardı hepsi de Demin baktım 24 derecede 🔥 ediyor ki ptc yok bende Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Yok yok devri düşük kapisiriz arabada 5.vites oranı 0,9 diyelim. Travego motorunu arabaya takarsak ve son dişli oranını 0,2 yapsak, devir düşük olsa da acayip gider ama benim de digital klimalı arabalarımda ayarlanan gibi üflüyordu. Arabanın içi 12 ise ve ben 18’e ayarlamışsam, klima içeriyi 18’e getiriyordu. bu esnada sıcak üflemesini hissedemeyebilirsiniz ama içeriyi 18 yapacak kasar ılık üflüyordur. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Kasım 2022 Paylaş 8 Kasım 2022 18 de soğuk bee. 22.5 23.5 arası iyidir kışın mont vs olmadan 24 güzel olur. Bende mesela high yok 28 max 14 min 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Kasım 2022 Yazar Paylaş 8 Kasım 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: 18 de soğuk bee. 22.5 23.5 arası iyidir kışın mont vs olmadan 24 güzel olur. Bende mesela high yok 28 max 14 min @Sani Gerşon Valla bugün hep bunun üzerinde çalıştım. Gördümki 25 derecede ısıtmaya başlıyor. 32 derece üstünde max moda geçiyor. 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Vites tam otomatik mi, yoksa manuel olarak kullanım varmı? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Çağlar Bayur yazdı: mesela cinsindense o zaman EQS alacağına şahin al ikisi de 4 teker 4ws birde o alet. forklift gibi döndü gözümün önünde. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Yok yok devri düşük kapisiriz 1000 devirde 190 la götürebilir ama arabayı. 2100 nm tork var 1000-1500 devir arası tamgazda. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Doğan Arşiray yazdı: 4ws birde o alet. forklift gibi döndü gözümün önünde. önü ile arkasını ayırabildi isen iyi yandan iki taraf ta aynı 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Cihat Küçükay yazdı: Vites tam otomatik mi, yoksa manuel olarak kullanım varmı? Manuel kullanım var. Çift kavramalı otomatik şanzıman. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Cihat Küçükay yazdı: Vites tam otomatik mi, yoksa manuel olarak kullanım varmı? yarı otomatik sanırım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Çağlar Bayur yazdı: önü ile arkasını ayırabildi isen iyi yandan iki taraf ta aynı bir tuhaf olduğu doğru. keşke S serisi şeklinde yapsalarmış. Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Sani Gerşon yazdı: Manuel kullanım var. Çift kavramalı otomatik şanzıman. Manuele nasıl alınıyor acaba? Kardeşimde var aynı model, bana sordu nasıl alınıyor diye. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Cihat Küçükay yazdı: Manuele nasıl alınıyor acaba? Kardeşimde var aynı model, bana sordu nasıl alınıyor diye. Vites kolunu hafif sola çekiyorsunuz. + - ışığı yanıyor Sonra manuel gibi kullanabiliyorsunuz belli oranda. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Ümit Türk yazdı: yarı otomatik sanırım. Yarı otomatik denmiş. sözü @Çağlar Bayur’a bırakıyoruz. 10-15 senedir tork konvertörlü şanzımanlar bile manuel kullanılabiliyor ama bazıları çok kötü. Mesela i20 otomatik şanzımanının manueli rezillik. Mazda’nın manueli harika çalışırdı. 3.vites 6500 devir çevirirdim. Ben istemezsem 4’e kendi atmazdı. Ya da 1 ile giderken kendi kendine 2’ye çekmezdi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Mert Gülkokan yazdı: çift kavramalı da manuel mod aramazdım diye düşünüyorum DDCT maalesef çok başarılı bi şanzıman değil. Yokuş yukarı inanılmaz kararsız. Çünkü vites düşürürken inanılmaz düşünüyor. Ben mesela 2 ile yokuş çıkıyorum, 3'e atıyor, sonra hafif gaz kesiyorum, mecbur vites 2'ye düşmeli ama, illa bekliyor ki gaza basayım. Gaza basıyorum, 3'teyken diyor ki, "aaa 2 lazım, dur 2'ye geçeyim" e o arada ben momentum kaybettim? Arkadan gelenden korna yediğimi bilirim. Bir daha mümkünse fiat otomatik şanzıman çok zor... Tecrübme istinaden bu işi en iyi yapan dsg ve edc. Mert Gülkokan yazdı: clio3 1.6 motordaki 4 ileri al4 kodlu tam otomatik şanzımanda Bunlar BVA şanzıman değil mi? Bildiğim kadarıyla tork konvertörlü değil. Robotize diye biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Mert Gülkokan yazdı: senelerce focus 1 otomatik kullandım efsane konforlu ve iyi idi her tam otomatikte başarılı değil Mazda 3 ile focustaki şanzıman aynı. Gerçekten çok çok iyiydi. Hatta mazda manuel kullanımda ufak bi nüans yapmış, çok hoşuma giderdi. Vites kolunu geri çekince vites yükseltirdi. Diğer markaların hemen hemen hepsi kolu öne itince vites yükseltiyor. Çok saçma gelirdi bana 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mazda 3 ile focustaki şanzıman aynı. Gerçekten çok çok iyiydi. Hatta mazda manuel kullanımda ufak bi nüans yapmış, çok hoşuma giderdi. Vites kolunu geri çekince vites yükseltirdi. Diğer markaların hemen hemen hepsi kolu öne itince vites yükseltiyor. Çok saçma gelirdi bana Manuelde ikisi de var. 1 den aşağı çekince 2 ikiden yukarı itince 3 Büyüdü yine? 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Kasım 2022 Yazar Paylaş 9 Kasım 2022 Sani Gerşon yazdı: DDCT maalesef çok başarılı bi şanzıman değil. Yokuş yukarı inanılmaz kararsız. Çünkü vites düşürürken inanılmaz düşünüyor. Ben mesela 2 ile yokuş çıkıyorum, 3'e atıyor, sonra hafif gaz kesiyorum, mecbur vites 2'ye düşmeli ama, illa bekliyor ki gaza basayım. Gaza basıyorum, 3'teyken diyor ki, "aaa 2 lazım, dur 2'ye geçeyim" e o arada ben momentum kaybettim? Arkadan gelenden korna yediğimi bilirim. Bir daha mümkünse fiat otomatik şanzıman çok zor... Tecrübme istinaden bu işi en iyi yapan dsg ve edc. Bunlar BVA şanzıman değil mi? Bildiğim kadarıyla tork konvertörlü değil. Robotize diye biliyorum. bende bir takım şeyler fark ettim. Sonra müsait olunca yazcam. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Kasım 2022 Paylaş 9 Kasım 2022 İlkay Başaran yazdı: Manuelde ikisi de var. 1 den aşağı çekince 2 ikiden yukarı itince 3 Büyüdü yine? tam aradığım şey Yorum bağlantısı
Recommended Posts