Erhan Doruk 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 tatbikatı biz yapacağımıza Afad, Umke , İtfaiye , polis gibi kurumlar yapmalı, Afet esnasında toplanma noktalarını herkesin duyacağı şekilde duyursalar, acil durumda sağlık hizmetleri yönetimi , haberleşme alt yapısı , ana yolların durumu ,, helikopter iniş alanları v.s. konularında çalışsalar , herkesin telefonuna uyar göndermekten daha etkili olur bence. Yaşadığımız depremlerde gördük haberleşme alt yapısının ne kadar "sağlam" olduğunu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Kasım 2022 Yazar Paylaş 14 Kasım 2022 mesaj sisteminde en dikkatimi çeken, sim kartı olmayan açık duran telefona ilkj ikaz gelmesi oldu, sonra turkcelle, 1 saat sonra vodafone a , bu arıza giderilmeli Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 Erhan Doruk yazdı: Yaşadığımız depremlerde gördük haberleşme alt yapısının ne kadar "sağlam" olduğunu. Yaşamadığımız depremde bile gördük. tatbikat sms'i bile 1,5 saat sonra ancak seçili kişilere geldi. Sms işi falan boş. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Yaşamadığımız depremde bile gördük. tatbikat sms'i bile 1,5 saat sonra ancak seçili kişilere geldi. Sms işi falan boş. titanik’te de filikalara zenginler binmişti Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: titanik’te de filikalara zenginler binmişti Haklı olabilirsin.. ilk önce bana geldi. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: titanik’te de filikalara zenginler binmişti Titaniği ekrem imamoğlu batırmış 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 14 Kasım 2022 Paylaş 14 Kasım 2022 Amaç ya hazırlıksız yakalamak ya da tatbikatı rezil etmek. Yorum bağlantısı
Recommended Posts