Ozkan çoban 2 Kasım 2022 Paylaş 2 Kasım 2022 (düzenlendi) İyi günler, araç kaloriferi az da olsa açık varsayarsak normal kullanımda 90-95 arası seyreden soğutma suyu ısısının aracı yüksek devirlerde kullandığımızda ısının az da olsa düşmesi normal midir ? benim aklıma devirdaimin yüksek devirde haliyle daha hızlı döndüğünden dolayı sirkülasyonu daha hızlı gerçekleştirmesi geldi bu arada aracın bakımları eksiksiz tam. 2 Kasım 2022 tarihinde Ozkan çoban tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 3 Kasım 2022 Paylaş 3 Kasım 2022 Aynı mantıkla bakarsak daha fazla yakıt yanacağından daha fazla ısı açığa çıkması ve ısının da artması gerekmez mi? 🙂 Normal şartlarda ısıyı göstergede sabit görmeniz lazım. Dijital olarak birkaç derece farklılık olur, termostatın tepkisi, sensörün tepkisi vs derken. Ancak devir artınca ısı düşüyor ise, soğutma sisteminin incelenmesi lazım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Kasım 2022 Paylaş 3 Kasım 2022 Valla yüke binince termostadını açan arabalar var. Mesela Opel motorları.. 105 ile 88 derece arasında motorun yüküne göre termostat açabilir. kalorifer açıksa 105 derecede, havalar sıcak ise 99 derecede çalışabilir.. 1 Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 3 Kasım 2022 Paylaş 3 Kasım 2022 soğuk havalarda, yokuş aşağı inişlerde özellikle dizel araçlar ,radyatör daha fazla soğuk havaya maruz kaldığı için motor suyu hızlı soğur,termostat ta açık kalma durumu varsa 50 dereceye kadar düşer,bâzı araçlarda otomatik kapanan panjur vardır,motor ısınana kadar panjur açılmaz 1 Yorum bağlantısı
Hüsnüişler 4 Kasım 2022 Paylaş 4 Kasım 2022 (düzenlendi) düzeldimi sorun 4 Kasım 2022 tarihinde Hüsnüişler tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts