Ahmet İhsan Akşen 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Biz ne alacağız ileride bilmiyorum. SUV a mecbur bırakacaklar bizi sanırım. 208, 308 de pek satmıyor, heryer 2008, 3008 dolu. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Yeni isim ve kasa üretmeleri lazım artık cezbetmiyor. Sürekli bir makyajlama var. Misal linea dan egea ya geçiş gibi. Ezber bozan cinsten Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: tabanvay devri loading...... yada bu bile olabilir.... Taş devri temalı araç yapıp branda ve cırt kelepçe 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Gelecek Elektrikli SUV Birileri düğmeye bastı Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 En sevdiğim Fiesta Ailede var 1 tane 2001 model bodykitli(spoiler,marşpiyel) 2001 model ve henüz 80.000-90.000 km civarında 1.25 motor var ama atom karınca gibi Artık tüm dünya SUV, SUVcuk, Crossover'a yöneliyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Tekeri neden ağaçtan yapmamışlar.. Taş çok ağır olmaz mı ? Çünkü devir taş devri 2 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Alptuğ Özcan yazdı: En sevdiğim Fiesta Ailede var 1 tane 2001 model bodykitli(spoiler,marşpiyel) 2001 model ve henüz 80.000-90.000 km civarında 1.25 motor var ama atom karınca gibi Satılık mı😍😍😍 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 İnan Çınar yazdı: Satılık mı😍😍😍 Yok satılık değil daha uzun yıllar bizimle kendileri 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Önder Özcan yazdı: Çünkü devir taş devri Ağaç devri neden hiç olmamış.. hayret Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Ekim 2022 Yazar Paylaş 27 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: kafalar karışık , tüm otomotivde, hayırlısı Murat Sahın yazdı: Peki ne üreteceklermiş? Harç bitti yapı paydos mu yani? VW ile birlikte elektürünklü araba yapacaklarmış. 1 Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 (düzenlendi) Fiestaya veda 27 Ekim 2022 tarihinde Oğulcan Akıncıoğlu tarafından düzenlendi link 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 kafalar bir hayli karışık, hikayeler hikaye gibi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: kafalar bir hayli karışık, hikayeler hikaye gibi firmalar neye yatırım yapacaklarını şaşırdılar Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Biz ne alacağız ileride bilmiyorum. SUV a mecbur bırakacaklar bizi sanırım. 208, 308 de pek satmıyor, heryer 2008, 3008 dolu. Yükseklik korkunuz mu var? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: firmalar neye yatırım yapacaklarını şaşırdılar en son çıkan focus un bir önceki focus ile uzaktan akrabalığı bile yoktu, sevilen bir modeol olduğu için focus isminin korunduğunu açıklamışlardı, 2020 öncesi idi tabii 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Piyasada isim yapmak araba yapmaktan daha zor olduğu için renault'un megane modeli gibi ford'un da fiesta isminde sabit kalacağını düşünüyordum. Tamamen elektrikli fiesta yapmak bence daha mantıklı bir hareket olurdu. Veda videosunun youtube yorumlarında amerikalılar lütfen kontrolü Ford Europe'a bırakın diye isyan etmişler. Philadelphia'da yaşayan bir abimiz fiesta gibi bakımı maliyeti hesaplı bir model niye bizde yok diye yıllarca özendik uzaktan yazmış. Fiesta yok ama Puma var politikası bana da uymadı mesela. Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Oğulcan Akıncıoğlu yazdı: Fiestaya veda Güzel reklam olmuş Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Yiğit Özdemir yazdı: Fiesta giriş seviyesi 566.200,00-TL Puma giriş seviyesi 699.600,00-TL. Fiesta 1.1 atmosferik motor iken Puma 1.0 ecoboost. onun dışında ikisi de maunel. Crossover ve SUV'lar türedikleri B ve C segmenti araçlardan daha pahalıya ve yüksek kar marjıyla satılıyor. Azımsanmayacak bir tüketici yönelimi de var crossover ve SUV araçlara, kalanı da azalacak B ve C segmenti kompakt hb ya da sedan modelleri sebebiyle zorunlu bir geçiş yapmak durumunda kalacaktır. Puma manuel Türkiye ye getirilmiyor yüksek fiyat algısını düşürmek için yapılan reklam. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Üzüldüm. Fiesta, Ford' un en önemli aracıydı. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Erdem Doğan yazdı: Yükseklik korkunuz mu var? Yoo. Honda integra sonrası Focus 2 bile yüksek gelmişti, 35 mm yay taktım, yere yakın olmak iyidir. Captiva sürdüm virajda kamyon gibi geldi... Yorum bağlantısı
Emrah Altun 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Ülkemizde zaten son 5 yılda yüksek fiyat düşük donanım şeklinde saçma bir politika izliyordu Ford. Aynı fiyata daha dolu araba alınabiliyordu. Mk 2.5'dan sonra Focus öldü zaten. Neydi o titaniumlar. Hey gidi be. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 https://www.instagram.com/reel/Cj-8Yugj4lh/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Erdem Doğan yazdı: Yükseklik korkunuz mu var? Vatan toprağına yakın olmak için 😁 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 28 Ekim 2022 Paylaş 28 Ekim 2022 Belli bir süre üretmezler, bazı modellerin fişi çekilir. 10-15 sene sonra tekrar canlanır. Yine, yeni, yeniden Fiesta diye tam elektrikli ve tam otonom sürüş olarak çıkar. 2 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts