Hasan Karabekiroglu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Ford, Haziran 2023'te küçük sınıftaki başarılı model Fiesta'nın üretimini bitiriyor. Fiesta, 46 yılda 16,2 milyon adet satıldı. Fiesta'dan önce Nisan 2023'te S-Max ve Galaxy üretimi de sonlanacak. Focus'un üretimi ise 2025 yılında bitecek. Kaynak 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 kafalar karışık , tüm otomotivde, hayırlısı 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Festivadır o fiesta olsa duramazsın.. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Peki ne üreteceklermiş? Harç bitti yapı paydos mu yani? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Reklami gördüm. Ford araba yapmayı bırakmıştı zaten yadirgamadim 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Serkan Toker yazdı: Festivadır o fiesta olsa duramazsın.. mazda 121 lem bu 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 tabanvay devri loading...... yada bu bile olabilir.... 1 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Ali Cihangiroğlu yazdı: tabanvay devri loading...... yada bu bile olabilir.... Tekeri neden ağaçtan yapmamışlar.. Taş çok ağır olmaz mı ? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Tekeri neden ağaçtan yapmamışlar.. Taş çok ağır olmaz mı ? ponza taşı lazım Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Ford , focus mk1.5 i bitirdikten sonra zaten bitti 😁 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Nayır nolamaazz pek üzülmedim, 6.5 tan sonra zaten bitmişti, son kasayla aha dönüyor dedim ama yine olmadı, elveda Fiesta.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Mehmet Ozyurek yazdı: Tekeri neden ağaçtan yapmamışlar.. Taş çok ağır olmaz mı ? conti kavak ağacından yapmıştı, bunlar mişlen 2 3 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Model isimleri degisir sanirim. Focus yerine yine escort gibi... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: mazda 121 lem bu Ford tek başına kalsa hala amerika’da 5 litre motorlu arabalar yaparak geçiniyor olurdu. Avrupa ve asya’da mazda sayesinde tutundu zaten. Küçük araba küçük motor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ford tek başına kalsa hala amerika’da 5 litre motorlu arabalar yaparak geçiniyor olurdu yok obama bitirdi o eski güzel v8 zamanlarını, şimdi sağını solunu seçemyen baydın var, yardımcısı da hintli 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: yok obama bitirdi o eski güzel v8 zamanlarını, şimdi sağını solunu seçemyen baydın var, yardımcısı da hintli çok güzel dans ediyor ama 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 dinamik hintli gibisi yoktur, piyasaları canlandırır 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Evren Erakçora yazdı: Elektrikli devri başlıyor. sanırım ondada bazı teknik sorunlar yaşayacağız gibi gözüküyor... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Ali de sattığına göre kapatın tükkanı demiş patron. Aslında enfes karikatür var ama olmuyor. Son mezunu verip mağaza açın üniversite diyeyim bari😁 4 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Servet Aydın yazdı: Ali de sattığına göre kapatın tükkanı demiş patron. Aslında enfes karikatür var ama olmuyor. Son mezunu verip mağaza açın üniversite diyeyim bari😁 robi ciıns olmak üzere harekete geçen erceren üni vesile ile -destursuz yazdık ama çarpılmayız inş- fiesta biteli çok olmuştu, adını koymuşlar sadece. 1 Yorum bağlantısı
Yiğit Özdemir 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Birkaç yıl önce haberlerde çıkmıştı Ford ABD pazarı başta olmak üzere SUV tipi araçlara yönelecek diye de o zaman için tüketiciyi ürkütmemek daha doğrusu eldeki ürünler satsın diye olur mu öyle şey tadında açıklama yapmışlardı. Fiesta da gidiyor yerine Puma ile devam edecekler. Firmalar için çok daha karlı, B segmenti cross over aracı C segmenti kompakt hb fiyatına yakın fiyatlara satıyorlar. Fiesta giriş seviyesi 566.200,00-TL Puma giriş seviyesi 699.600,00-TL. Fiesta 1.1 atmosferik motor iken Puma 1.0 ecoboost. onun dışında ikisi de maunel. Crossover ve SUV'lar türedikleri B ve C segmenti araçlardan daha pahalıya ve yüksek kar marjıyla satılıyor. Azımsanmayacak bir tüketici yönelimi de var crossover ve SUV araçlara, kalanı da azalacak B ve C segmenti kompakt hb ya da sedan modelleri sebebiyle zorunlu bir geçiş yapmak durumunda kalacaktır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts