İçeriğe Yönlendir

Focus Debriyaja Basınca Stop etme


Görkem Karakaş

Recommended Posts

Görkem Karakaş

Merhabalar. Araba geçen ay içinde sübap yaktı. Bi önceki konuda bunu konuştuk. Yaptırdık. Performans olarak hiç bi problemim yok. Arabada yağ lambası yanıyordu rölantide. Onu da müşür değiştirerek çözdük sanırım. Çünkü bazı sürüş tiplerinden sonra rölantiye düşünce yanıyordu(Şehir içi ve performanslı kullanım sonrası).

Şuanda yanmıyor. Yine kullandıkça göreceğiz tam emin değilim. Pompa değiştiricez tekrarlarsa.

Geçen haftasonu ısparta yazılı kanyona gittim. Belki bilen vardır diye yazıyorum eğirdir yolu tam bi sürüş yolu. 2. ve 3. vites zaman zaman güzel gazlanacak yollar vardı ve biraz performanslı kullandım.

Sonrasında dönüş yapmak içinde debriyaja biraz uzun basılı tuttum ve stop etti. Direksiyon sertleşince hemen debriyajdan çekip çalıştırdım. Kontakla uğraşsam dönemeyebilirdim. Sonra müsait bi yerde durup baktım. Rölantide biraz dalgalandıktan sonra kendine geldi devam ettim. 20 km kadar gittikten sonra tekrar aynısını yaptı ama bu kez öyle kullanmamıştım. Tekrar durup 1-2 dk dinlendirdikten sonra devam ettim ve vardık. Vardıktan sonra durduğumda rölantide dalgalanma vs yoktu toparlanmış.

Dönüş yolunda gayet sakin bi şekilde geldim ve hiç problem çıkmadı.

Benim aklıma ilk hava filtresi geldi baktım temiz, zaten 7 bin oldu. Her bakımda değişir. Gaz kelebeği yine 7 bin km önce bakım yapılırken baktığımda tertemizdi. Vs vs. Neden olabilir?

 

 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hata kodlarına bakmak lazım. Debriyaj sensörü hata vermiş olabilir. 

Düzensiz hava da alıyor olabilir. Rölantiye düşünce dengeleyemeyip stop etmiş olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Sani Gerşon yazdı:

Hata kodlarına bakmak lazım. Debriyaj sensörü hata vermiş olabilir. 

Düzensiz hava da alıyor olabilir. Rölantiye düşünce dengeleyemeyip stop etmiş olabilir.

Bi bilgisayara bağlatayım abi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Görkem Karakaş yazdı:

Neden olabilir?

maf a toz kir is pis vs birşey gelmiştir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül

Bence vakum kaçakları, enjeksiyon elemanları, ateşleme sistemi elemanları vs. motoru komple kontrol ettirin. Allah korusun 3. subap yakma kapıda gibi. Önceki subap yakmada sorun bunlardan kaynaklanmış olabilir, tekrar etmesin bir daha

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Ömer Sarıgül yazdı:

Bence vakum kaçakları, enjeksiyon elemanları, ateşleme sistemi elemanları vs. motoru komple kontrol ettirin. Allah korusun 3. subap yakma kapıda gibi. Önceki subap yakmada sorun bunlardan kaynaklanmış olabilir, tekrar etmesin bir daha

 

Çağlar Bayur yazdı:

maf a toz kir is pis vs birşey gelmiştir.

Bakayım teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Enes Ayan yazdı:

PCV valfi olabilir mi acaba ?

Teşekkür ederim, ilk olarak hava sistemine bakacağım. 400-450 km olacak yarın tekrarlamadı.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...