Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Paylaş 22 Eylül 2022 Herkese selamlar ; Bundan 3 yıl önce Yerli üretim tercih edelim diyerek Arçelik UHD Led Tv aldık. Ürün 1 yılın sonunda Sol alttan ve sağ üstten renk morarmaları yaptı. Garanti kapsamında Led değişimi yapılıp teslim edildi. Ürünün garantisi bitti ve son 2 aydır yine aynı yerden Led morarmaları var. Görüntü bildiğiniz mor diyebiliriz.Salı günü için servis randevusu verdi çağrı merkezi. Bu televizyon, gizli ayıp statüsüne girer mi ? Benzer durumda garanti bittiği için ve sorun aynı olduğu için nasıl bir yol izleriz. Tecrübeleri olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Model Arçelik 8752 S 49 İnç Saygılarımla 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Eylül 2022 Paylaş 22 Eylül 2022 Arıza oluştuğu süre ve onarımı yapıldıktan sonraki süre aynı mı? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Yazar Paylaş 22 Eylül 2022 Servet Aydın yazdı: Arıza oluştuğu süre ve onarımı yapıldıktan sonraki süre aynı mı? Hemen hemen aynı zaman aralığı ve arızanın yeri aynı, sağ üst ve sol alt köşe Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 22 Eylül 2022 Paylaş 22 Eylül 2022 Kullanılan ledler sorunlu olabilir. Benim lg led tv nin de 3. Senenin sonunda ledler mavileşmişti. Geçen yıl ledleri değiştirdim. Şimdilik sorum yok. Gizli ayıp durumundan birşey çıkabilir. Bilirkişinin vereceği rapora bağlı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Yazar Paylaş 22 Eylül 2022 Erhan Doruk yazdı: Kullanılan ledler sorunlu olabilir. Benim lg led tv nin de 3. Senenin sonunda ledler mavileşmişti. Geçen yıl ledleri değiştirdim. Şimdilik sorum yok. Gizli ayıp durumundan birşey çıkabilir. Bilirkişinin vereceği rapora bağlı. Arçelik müşteri memnuniyeti adına garantisi bitse dahi yardımcı olur mu acaba ? Şu ortamda 10 bin tl verme niyetim hiç yok. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Eylül 2022 Paylaş 22 Eylül 2022 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Hemen hemen aynı zaman aralığı ve arızanın yeri aynı, sağ üst ve sol alt köşe Driver veya led hatası görülüyor. Tasarım hatası muhtemelen Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Yazar Paylaş 22 Eylül 2022 Servet Aydın yazdı: Driver veya led hatası görülüyor. Tasarım hatası muhtemelen Arçelik bu süreçte garantisi bitmesine rağmen yanımızda olur mu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Yazar Paylaş 22 Eylül 2022 Servet Aydın yazdı: Sanmam. Tek çare servisin tavrına göre tüketici hakem heyetine gitmek, gizli ayıbı bilirkişi yolu ile ispat edip değişim talep etmek gibi görünüyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Eylül 2022 Paylaş 22 Eylül 2022 Hakem Heyeti gereğini yapar. Tv hep aynı yerde mi duruyor? Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Eylül 2022 Yazar Paylaş 22 Eylül 2022 Servet Aydın yazdı: Hakem Heyeti gereğini yapar. Tv hep aynı yerde mi duruyor? Alındığından beri yeri sabit. Garanti bittiği için Hakem heyeti ilgilenir mi dersiniz ? Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Arçelik bu süreçte garantisi bitmesine rağmen yanımızda olur mu ? Arçelik şikayetvar sitesini iyi takip ediyor. Oradan fotolu şikayet paylaşın. 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Alındığından beri yeri sabit. Garanti bittiği için Hakem heyeti ilgilenir mi dersiniz ? Cihaz, garanti süresi dolduktan sonra ağır ayıptan dolayı kullanılamaz hale gelmişse zamanaşımı süresi geçmiş olsa bile tüketici haklarını kullanabilir. Yargıtay Hukuk Genel Kurulu 2017/650 E. 2020/301 K. Geçen senede aynı sorundan garantiye vermişsiniz neticede. Garantisi bitmiş olsa bile kullanım hatasından dolayı değil üretim hatasından kaynaklı her türlü sorunu ücretsiz yapmaları gerek. Tabiki çamur yapacaklar. Bu durumda tek seçenek tüketici hakem heyeti. 3 Yorum bağlantısı
Rifat Şeker 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Arçelik bu süreçte garantisi bitmesine rağmen yanımızda olur mu ? Arçelik Beko klimam vardı. Garantisinin bitmesinin üzerinden 2-3 yıl geçmesine rağmen arızanın kaynağı cihazın üzerindeki bir parçanın ağır kusuru olduğu için ücretsiz dış üniteyi onarmışlardı. Üstelik hakem heyetine gitmeden. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Değişim için aynı hatadan dolayı garanti süresi içinde aynı şikayetle 3 kez servise başvuru şartı var. Ama hakem heyeti denenebilir tabi Değişim için aynı hatadan dolayı garanti süresi içinde aynı şikayetle 3 kez servise başvuru şartı var. Ama hakem heyeti denenebilir tabi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Bence öncelikle kendi sitelerinden iletişim kurup derdinizi anlatın, tasarım hatası olduğunu sandığınızı mağdur olduğunuzu anlattıktan sonra cevap bekleyin, sonrasında duruma bakarsınız, benim bir ürünümü 8 sene sonra ücretsiz değişmişlerdi, tasarım hatalıydı, üstelik depoda yedekleri olmasaydı bir üst modelde vereceklerdi, tabii uzun yıllardır bu markayı kullanmam ve evdeki tüm chazların seri nolarına kadar yazarak dediğimi kanıtlamamda etkili oldu sanırım, neyse siz öncelikle yumuşak bir dille sıkıntıyı anlatın, şikayet çözülmezse genel müdürlüğe kadar gidiyor, denemekte fayda var, hemen şikayet vara yazmayın bence... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Önce servisi arayın, onlar size prosedürü söyler. Servisin söyledikleri hoşunuza gitmezse müşteri hizmetleri ile etkili bir konuşma yapın onlar sizin probleminizi çözeceklerdir. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 En azından değişen parçaların 2 yıl garantisi vardır? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Erdem Doğan yazdı: En azından değişen parçaların 2 yıl garantisi vardır? Garantiden değişen parçanın garantisi olmuyor. Normal garanti süresi bitince bitiyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 garanatide değilse değişen parçaya 1 sene süre veriyorlar. philips te böyle olmuştu. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Hiç bir halt yapmazlar. En son dün olmak üzere belki 20 kere konuştum müşteri hizmetleri ile. Arıyorlar baştan anlatıyorum haklısınız diyerek inceleme başlıyor sonra yine aynı. Sikayetimi uzun uzun yazmayayım. Şikayet var sitesine açtığım sikayetten inceleyin. https://www.sikayetvar.com/beko/beko-televizyon-kusuru Resimleri falan var. Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Herkese selamlar ; Bundan 3 yıl önce Yerli üretim tercih edelim diyerek Arçelik UHD Led Tv aldık. Ürün 1 yılın sonunda Sol alttan ve sağ üstten renk morarmaları yaptı. Garanti kapsamında Led değişimi yapılıp teslim edildi. Ürünün garantisi bitti ve son 2 aydır yine aynı yerden Led morarmaları var. Görüntü bildiğiniz mor diyebiliriz.Salı günü için servis randevusu verdi çağrı merkezi. Bu televizyon, gizli ayıp statüsüne girer mi ? Benzer durumda garanti bittiği için ve sorun aynı olduğu için nasıl bir yol izleriz. Tecrübeleri olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Model Arçelik 8752 S 49 İnç Saygılarımla Servise niye gidiyorsunuz . zaten ücretli yapılacak. Led morarması normal. 2-3 senede bozulmasıda normal. kullanımla alakalı durum bu .led kalitesine göre çalışma saati var. sonradan takılan yada üzerinde gelen ledlerin kalitesine göre süre değişir. LG Samsungların ledleri kaliteli ama yine bozuluyor. garanti veren dışarda herhangi bir yere yaptırabilirsiniz. ortalama masrafınız burda olsanız 600-800 tl arası. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 10 senelik philips te bile böyle birşey yok ama. bence üretimde problem vardır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Eylül 2022 Paylaş 23 Eylül 2022 Aydın Akdeniz yazdı: Servise niye gidiyorsunuz . zaten ücretli yapılacak. Led morarması normal. 2-3 senede bozulmasıda normal. kullanımla alakalı durum bu .led kalitesine göre çalışma saati var. sonradan takılan yada üzerinde gelen ledlerin kalitesine göre süre değişir. LG Samsungların ledleri kaliteli ama yine bozuluyor. garanti veren dışarda herhangi bir yere yaptırabilirsiniz. ortalama masrafınız burda olsanız 600-800 tl arası. bozulmaz kardeş, 10 seneden sonra belki... Yorum bağlantısı
Recommended Posts