Çağlar Bayur 6 Ekim 2022 Paylaş 6 Ekim 2022 Mücahit Erdem yazdı: enjektörler teste gitti sorun görülmedi. bence sorun burada, sorun görülmemiş olması, enjektörler geir takılırken kodlandı mı mesela? Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 6 Ekim 2022 Yazar Paylaş 6 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: bence sorun burada, sorun görülmemiş olması, enjektörler geir takılırken kodlandı mı mesela? Kodlandı abi. Araç çalıştıktan sonra bi anormallik görünmüyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2022 Paylaş 6 Ekim 2022 Mücahit Erdem yazdı: Kodlandı abi. Araç çalıştıktan sonra bi anormallik görünmüyor marş alma aşamasında devir saati garip Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 6 Ekim 2022 Yazar Paylaş 6 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: marş alma aşamasında devir saati garip Su eksiltmesi de devam ediyor. Nerden yapabilir abi nereyi kontrol edelim. Düşünmekten kafayı sıyıracam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2022 Paylaş 6 Ekim 2022 o kadar yere girilip çıkılıp hiçbir değişlik olmayınca genelde yapılan işlerden birinde gözden kaçan bir yer vardır, genelde. Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 6 Ekim 2022 Yazar Paylaş 6 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: o kadar yere girilip çıkılıp hiçbir değişlik olmayınca genelde yapılan işlerden birinde gözden kaçan bir yer vardır, genelde. Basit birşey gibi geliyor bana da bulunamıyor bir türlü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2022 Paylaş 6 Ekim 2022 Mücahit Erdem yazdı: Basit birşey gibi geliyor bana da bulunamıyor bir türlü bu tip durumlarda, maalesef kestirme çözüm olmaz, usta/teknisyen değiştirip sıfırdan arızayı anlatıp kenara çekilip bulması umut edilir Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 7 Ekim 2022 Yazar Paylaş 7 Ekim 2022 Harun Kocaçalışkan yazdı: EGR soğutucusu kontrol edildi mi. Egr sistemi tamamen iptal edilmiş durumda. Su girmiyor içine Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 20 Kasım 2022 Yazar Paylaş 20 Kasım 2022 Bir ay kadar önce araba marş basmaz oldu motor sıkıştı kaldı bu sefer. En son marş dinamosunun dişlisi bozuldu ki çok şükür bozulmuş değilse piston kolunu eğermişiz, o şekilde çekici ile ustaya götürdüm, direk emme manifoldunu söktüler ve gözün birinden su aktı. Sonuç olarak üst kapakta çatlak varmış, önceki kapakçı görememiş, kapak sökülüp takılınca heralde çatlak büyüdü ve komple suyu motora verdi. Çıkma düzgün kapak bulduk, tüm contalar oringler tekrar değişti, masraf epey oldu ama netice itibariyle sorunu çözmüş olduk. Üç haftadır 1000 km civarında yol yaptım şu anlık sıkıntı görünmüyor. Başına benzer bir sorun gelen olursa kapağı çok iyi kontrol ettirsin gerekirse farklı kapakcilara götürün 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts