MUSTAFA DERELİ 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 Herkese hayırlı günler. Focus aracımınsattım ve 2020 model 1.5Ecoblue Kuga düşünüyorum. Kullanan deneyimi olan kronik sorununu keşfeden bilen arkadaşların yorumları çok önemli şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 Üstten çift egzantrikli ve silindir başına 4 supaplar sahip değişken geometrili Garrett GTD1244VZ turbo beslemeli 1560 cm3 hacimde TDCI 120 bg 300nm tork kendini kanıtlamış başrolü bir geçmişe sahip DV6FC kodlu PSA motor ve 8 ileri yağlı tip tam otomatik Ford-Getrag ortak üretimi şanzımanı kombinasyonu ile mekanik olarak sorunsuz bir araçtır. Pug 3008, Hyundai Tucson, Opel Granland’e rakip olması için Focusun uzatılmış ve daha ergonomik hali olarak düşünelim. 3 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 MUSTAFA DERELİ yazdı: Herkese hayırlı günler. Focus aracımınsattım ve 2020 model 1.5Ecoblue Kuga düşünüyorum. Kullanan deneyimi olan kronik sorununu keşfeden bilen arkadaşların yorumları çok önemli şimdiden teşekkürler. Genelde adblue menzil sorunu yaşanıyor. Yorum bağlantısı
MUSTAFA DERELİ 28 Ağustos 2022 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2022 Şanzıman motor aksamında bi kroniği varmı peki Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 Koray Demir yazdı: Üstten çift egzantrikli ve silindir başına 4 supaplar sahip değişken geometrili Garrett GTD1244VZ turbo beslemeli 1560 cm3 hacimde TDCI 120 bg 300nm tork kendini kanıtlamış başrolü bir geçmişe sahip DV6FC kodlu PSA motor ve 8 ileri yağlı tip tam otomatik Ford-Getrag ortak üretimi şanzımanı kombinasyonu ile mekanik olarak sorunsuz bir araçtır. Pug 3008, Hyundai Tucson, Opel Granland’e rakip olması için Focusun uzatılmış ve daha ergonomik hali olarak düşünelim. Onno ustayı okur gibi hissettim 2 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 MUSTAFA DERELİ yazdı: Şanzıman motor aksamında bi kroniği varmı peki Şanzıman ve motor(ecoblue adı ile) zaten senedir kullanılıyor bildiğim duyduğum bir kroniği yok. Şanzıman tork konvertörlü olduğu için sağlamdır. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 MUSTAFA DERELİ yazdı: Şanzıman motor aksamında bi kroniği varmı peki Şanzımanı sorunsuz çift kavrama değil. Motor zaten kendini ıspatlamış bluehdi ünite yıllardır kullanılıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 İlkay Başaran yazdı: Onno ustayı okur gibi hissettim kütüphanesini elektronikçisine hibe etti, yağlandı tozlandı gittiler 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ağustos 2022 Paylaş 28 Ağustos 2022 Çağlar Bayur yazdı: kütüphanesini elektronikçisine hibe etti, yağlandı tozlandı gittiler E bizde güncelde Çağlar ustadan öğreniyoruz fena mı ☺️ 2 Yorum bağlantısı
Ali Tuğberk Avar 29 Ağustos 2022 Paylaş 29 Ağustos 2022 Bildiğim bir kronik sorunu olmayan bir araç. Alınız ve keyifle bininiz. Bir tiguanı filan hem özellik bakımından hem de yolda öper geçer. Binip uzun yola da gittik şehir içi de gezdik gerçekten parasını kuruşuna kadar hakeden bir araç. Şişirme değil, hakkıyla. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Koray Demir yazdı: 1560 cm3 hacimde TDCI 120 bg 300nm tork kendini kanıtlamış başrolü bir geçmişe sahip DV6FC kodlu PSA motor ve 8 ileri yağlı tip tam otomatik Ford-Getrag ortak üretimi şanzımanı Bunların neredeyse hepsi yanlış. 1560 cc olan motor 1.6 TDCi, bu arabalarda hiç kullanılmadı. Bunların hacmi 1498cc Motor PSA motoru değil ford motoru. İkisi arasında pistonlar ve krank dışında ortak yan neredeyse yok. ECU enjektör falan komple farklı. Blok geliştirmesi ortak ama sadece ortak, aynı değil. PSA şanzımanını Ford a takamazsınız mesela priz direk farklı, oturduğu yerler farklı, flanş lazım vs vs blok da aynı değil kısacası. (PSA daki şanzımanın Aisin olması da etken) . 8 ileri tork konvertörlü 8F35 kodlu şanzıman Ford-GM ortaklığıyla geliştirilen şanzımanın ford versionu (astra K' diesellerde aynı şanzımanın 9 ileri versionu var.) Arabanın, 3-4 depoda bir 10lt AdBlue eklemek dışında gıcık olduğum herhangi bir şeyi de yok. Şanzıman falan gayet kararlı çalışıyor. Donanım konusu zaten ziyadesi ile kişisel bir olay. Kronik diyebileceğim tek konu da ara sıra teybin ön hoparlöründen ses gelmemeye başlıyor. Factory reset yapıyorsun düzeliyor. (radyo kayıtları falan aynı kalıyor) Update varmış bununla ilgili ama onunla uğraşacak ne zamanım var ne de niyetim. Çalışıyor işte. 5 4 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Emisyondan dolayı tork 250NM ye güç 115ps e düşürüldü. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Kalk kalk kalk forum sağdan say! Mertol paşa geldi ayağa kalk! Hoşgeldin kıymetlimiz 👍🏻 4 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Evren Erakçora yazdı: Emisyondan dolayı tork 250NM ye güç 115ps e düşürüldü. Kugalarda dizel yok artık. O söylediğiniz focuslarda geçerli. Servet Aydın yazdı: Kalk kalk kalk forum sağdan say! Mertol paşa geldi ayağa kalk! Hoşgeldin kıymetlimiz 👍🏻 Estağfirullah. Hoşbuldum. 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mertol Kip yazdı: Bunların neredeyse hepsi yanlış. 1560 cc olan motor 1.6 TDCi, bu arabalarda hiç kullanılmadı. Bunların hacmi 1498cc Motor PSA motoru değil ford motoru. İkisi arasında pistonlar ve krank dışında ortak yan neredeyse yok. ECU enjektör falan komple farklı. Blok geliştirmesi ortak ama sadece ortak, aynı değil. PSA şanzımanını Ford a takamazsınız mesela priz direk farklı, oturduğu yerler farklı, flanş lazım vs vs blok da aynı değil kısacası. (PSA daki şanzımanın Aisin olması da etken) . 8 ileri tork konvertörlü 8F35 kodlu şanzıman Ford-GM ortaklığıyla geliştirilen şanzımanın ford versionu (astra K' diesellerde aynı şanzımanın 9 ileri versionu var.) Arabanın, 3-4 depoda bir 10lt AdBlue eklemek dışında gıcık olduğum herhangi bir şeyi de yok. Şanzıman falan gayet kararlı çalışıyor. Donanım konusu zaten ziyadesi ile kişisel bir olay. Kronik diyebileceğim tek konu da ara sıra teybin ön hoparlöründen ses gelmemeye başlıyor. Factory reset yapıyorsun düzeliyor. (radyo kayıtları falan aynı kalıyor) Update varmış bununla ilgili ama onunla uğraşacak ne zamanım var ne de niyetim. Çalışıyor işte. Mertol üstat nerelerdeydiniz sizi görmekten çok memnun olduk. Psa ile ortak motor olarak düşünmüşüm tamamen detaylı incelemedim demekki farklıymış. 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mertol Kip yazdı: Çalışıyor işte. Üstad hoşgeldin. 1 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mertol Kip yazdı: Bunların neredeyse hepsi yanlış. 1560 cc olan motor 1.6 TDCi, bu arabalarda hiç kullanılmadı. Bunların hacmi 1498cc Motor PSA motoru değil ford motoru. İkisi arasında pistonlar ve krank dışında ortak yan neredeyse yok. ECU enjektör falan komple farklı. Blok geliştirmesi ortak ama sadece ortak, aynı değil. PSA şanzımanını Ford a takamazsınız mesela priz direk farklı, oturduğu yerler farklı, flanş lazım vs vs blok da aynı değil kısacası. (PSA daki şanzımanın Aisin olması da etken) . 8 ileri tork konvertörlü 8F35 kodlu şanzıman Ford-GM ortaklığıyla geliştirilen şanzımanın ford versionu (astra K' diesellerde aynı şanzımanın 9 ileri versionu var.) Arabanın, 3-4 depoda bir 10lt AdBlue eklemek dışında gıcık olduğum herhangi bir şeyi de yok. Şanzıman falan gayet kararlı çalışıyor. Donanım konusu zaten ziyadesi ile kişisel bir olay. Kronik diyebileceğim tek konu da ara sıra teybin ön hoparlöründen ses gelmemeye başlıyor. Factory reset yapıyorsun düzeliyor. (radyo kayıtları falan aynı kalıyor) Update varmış bununla ilgili ama onunla uğraşacak ne zamanım var ne de niyetim. Çalışıyor işte. Mertol bey merhaba, Focus 2020 1.5 ecoblue var bende 8 at fakat onda adblue yok 2020 6 aydan sonrakilerde gelmiş galiba. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Yunus Gökhan Ay yazdı: Mertol bey merhaba, Focus 2020 1.5 ecoblue var bende 8 at fakat onda adblue yok 2020 6 aydan sonrakilerde gelmiş galiba. focuslarda öyle evet. Kuga MK3 dizellerin hepsinde o lanet adblue var. Acayip uyuzum o zımbırtıya. Teşekkürler arkadaşlar. 1 Yorum bağlantısı
Emral Kaplan 28 Şubat Paylaş 28 Şubat Mertol Kip yazdı: focuslarda öyle evet. Kuga MK3 dizellerin hepsinde o lanet adblue var. Acayip uyuzum o zımbırtıya. Teşekkürler arkadaşlar. Kolayı var abi al 1.5 ecoboost 182 bg keyfine bak üzmez 100 km'de karma'da 7.9 tüketimi var. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 4 Mart Paylaş 4 Mart Mertol Kip yazdı: İşim olmaz. Benzinli alacak olsam ford almam. Nerdesin Bro? Yurtdışı neresi? Hollanda? Fransa? 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 8 Mart Paylaş 8 Mart H.Cenk Bayrakçı yazdı: Nerdesin Bro? Yurtdışı neresi? Hollanda? Fransa? Paris 4 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 15 Nisan Paylaş 15 Nisan Amerikadaki ecoboost 1.5 motorlarda enjektör çatlaması ile ilgili bir geri çağırma bülteni çıkmış. Bakalım bizde olacak mı... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Nisan Paylaş 15 Nisan Mertol Kip yazdı: Amerikadaki ecoboost 1.5 motorlarda enjektör çatlaması ile ilgili bir geri çağırma bülteni çıkmış. Bakalım bizde olacak mı... yok canım. Uydurmadır o. Evin önünden 3 tane ecoboost fotosu atarım akşama. Taş gibiler Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 15 Nisan Paylaş 15 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: ecoboost Öcüüübüsst. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts