İçeriğe Yönlendir

HULK


Murat Sahın

Recommended Posts

Çağlar Bayur
  İlkay Başaran yazdı:

Çağlar abi uyarıyı yapmış. Elektrik tesisatı acaip kavruluyor bunların. Kablo bir anca çıplak kalabilir elinde aman dikkatli ol. 

Genişlet  

yeni şehir efsanesi yaratılmaması adına, o yılların tüm markalarında tesisatların aynı şekilde kauçuğu dökülüyor, astra gsi piyasına bakılabilir mesela veya vb.

vesile ile 96 ların koltuk kadifesi taş gibidir hala sağlamdır, 97 sonra kadifeler süngerden ayrılır, sanırsın kumaşı üretenleri sabote etmişler tüm dünyada

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
  Murat Sahın yazdı:

Tabiki :D 

Hazır konuya gelmişken, bu motorun specleri var mı sende? :) 

Genişlet  

 

Bakayım.. 

Ford Zetec (Zeta) 2.0L

130 beygir 5600 devirde 

178 newton tork 4000 devirde

 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Çağlar Bayur yazdı:

yeni şehir efsanesi yaratılmaması adına, o yılların tüm markalarında tesisatların aynı şekilde kauçuğu dökülüyor, astra gsi piyasına bakılabilir mesela veya vb.

vesile ile 96 ların koltuk kadifesi taş gibidir hala sağlamdır, 97 sonra kadifeler süngerden ayrılır, sanırsın kumaşı üretenleri sabote etmişler tüm dünyada

Genişlet  

 

Benim arabayı belki hatırlarsın Çağlar abi. İç aksam süper demiştin hatta. 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Hala unutamadığım bir araba. Çok keyifliydi yolu. Tekrar hayırlı olsun Murat. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Çağlar Bayur yazdı:

sonra bize haber etmeden sattıydın

Genişlet  

Yok. Buraya atmıştım ilanını. 1 saatte satılmıştı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem

Hayırlı olsun, kazasız belasız cezasız kullanın inşallah. Rölanti dalgalanması için öncelikle hava hortumlarını kontrol edin. sonra da tesisata zarar vermeden akışmetre, boğaz kelebeği ve rölanti valfini temizleyin 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Bugün alt takıma giriştik. Ön-arka Z rotları ve Arka terazi kol lastikleri değişti. Diskler tornalandı, el freni ayarlandı. Ön arka balatalar kontrol edildi. Rot ayarı yapıldı. Arka taraftan hafiften bir ses geliyor, yarın ona baktıracağım. 

 

80 TL torna, 450 TL parça, 300 TL işçilik, 150 TL rot/balans ayarı. 

 

İzin günümde (muhtemelen Perşembe) gidip triger değiştireceğim, ne zaman değiştiği bilgisi yok, ilk fırsatta değişmesi lazım. Triger değişirken genel bakım yaptıracağım. Sonra LPG kontrol ve ayarları yapılacak.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
  Çağlar Bayur yazdı:

ve devirdaim tabii

Genişlet  

O sete dahil değil mi? :) Onu söyleme gereği hissetmedim dahil diye. 

Bu arada unutmuşum, sigorta ve imm yapıldı. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Murat Sahın yazdı:

O sete dahil değil mi? :) Onu söyleme gereği hissetmedim dahil diye. 

Bu arada unutmuşum, sigorta ve imm yapıldı. 

Genişlet  

sete dahil değildir ancak birlikte değişir, marka bilmem , parçacı bilir onu

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
  Alptuğ Özcan yazdı:

Yok ön 2'yi tornalatmıştım :s 

Genişlet  

 

Ama diski sökme takma ücreti ödemedim ben, araba zaten ön takımı yapıldığı için ekstra ücret talebi olmadı, anlaştığımız fiyata dahil ettiler. Birde ustam baba dostu, onunda etkisi büyük :) Şahinin bagaj kilidini, menteşe ayarlarını yaptırıp bagajdaki eğriliği düzelttirmiştim, borcumu sorunca babama 20 ver yeter demişlerdi :D 

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
  Murat Sahın yazdı:

 

Ama diski sökme takma ücreti ödemedim ben, araba zaten ön takımı yapıldığı için ekstra ücret talebi olmadı, anlaştığımız fiyata dahil ettiler. Birde ustam baba dostu, onunda etkisi büyük :) Şahinin bagaj kilidini, menteşe ayarlarını yaptırıp bagajdaki eğriliği düzelttirmiştim, borcumu sorunca babama 20 ver yeter demişlerdi :D 

Genişlet  

Şimdi oldu :)

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...