İçeriğe Yönlendir

Araç Klimasının 1. Kademesi ve Son Kademesinin Aracın Gücüne Etkisi Nedir? Ne Değildir?


Fatih Sarıkaya

Recommended Posts

İlkay Başaran
Servet Aydın yazdı:

Kompresör basıncı üretti ve iç petek için talep edilen faraza 5 derecelik soğutma için expantion valfi kısıldı. Fanı hızlandırdık ve birim zamanda iç petekten geçen hava miktarı arttı. Hızlı geçen hava ısındı ve petek ısınmaya başladı. Expantion valfi mekanik sensörü noluyo la dedi ve baktı ki 5 derece yukarı çıkıyor daha fazla kısılmaya başladı. Kompresör 1.kademede misal 10 bar ile soğutma yaparken bu sefer 15 bar ile soğutma başladı.

Başka sorusu olan emoji533.png

Son kademede açarsanız motor şakşuka olur mu demek istedin Servet abi bu zebse ile

Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya
İlkay Başaran yazdı:

Son kademede açarsanız motor şakşuka olur mu demek istedin Servet abi bu zebse ile

Böyle şeyler demeyin, kalp var bende.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


bir de yeni nesil klimalarda sanırım inverter gibi özellik var. İstediği devirde sürekli dönebiliyor. Eskiler sürekli devreye girip çıkıyordu. 

Elektrikli olanlarda.. kayışla olanda basınç kontrolu ancak…

Rampa sorunu diyenler çoğu kez devirsiz kullananlar yahut uçArak rampa çıkmak isteyenler. Etkiler ama anca farkedecek kadar. Sürüşü bozmaz normal kullanım talebinde..

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
(düzenlendi)

Otomatik klima var focus da. Manuel olarak hızı ayarladım rölantide motor yükü %16 ile 19 arası değişiyor. Çekişte fark edeceğini sanmıyorum.

tarihinde Ahmet İhsan Akşen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu

Sürekli 20 - 22 derece aralığında otomatik olarak kullanıyorum, çekişte vs birşey farketmedim ancak yağ sıcaklığı daha hızlı artıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...