Murat Azalma 16 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2022 Çağlar Bayur yazdı: İstanbul dışı içi güzel vasıta Teşekkür ederim. bu akşam itibarı ile istanbul dışı karadeniz yaylarında test edilecek 1 1 Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 16 Temmuz 2022 Paylaş 16 Temmuz 2022 Hayırlı olsun. Kazasız belasız.2016 modellerinde eko modu vardı. Eko mod kapali iken gaza basınca aracın onu aracın önü bayağı hareketli idi. O zamanlar kronik dedikleri partikül problemi vardı. Muhtemelen şimdi yoktur Giresun,a giderseniz postahane karşısında Çamlıca Lokantasında ciğer yiyen anılarımız tazelensin. 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 16 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2022 (düzenlendi) Cavit Çırakoğlu yazdı: Hayırlı olsun. Kazasız belasız.2016 modellerinde eko modu vardı. Eko mod kapali iken gaza basınca aracın onu aracın önü bayağı hareketli idi. O zamanlar kronik dedikleri partikül problemi vardı. Muhtemelen şimdi yoktur Giresun,a giderseniz postahane karşısında Çamlıca Lokantasında ciğer yiyen anılarımız tazelensin. çok teşekkür ederim.2016 da 2.8 177 bg vardı abi. 2018 de 2.4e geçti . 2020 de aynı motora adblue eklediler. eskisine nazaran daha az partikül sorunu var ama yine de var. ya takip edip ara ara gazlayıp temizleyeceksin ya da kendisi otomatik dejenerasyon yapacak. Giresun'a gideceğim abi eski dost ziyareti yapacağım, lokantaya uğrayabilirsem resim atarım 16 Temmuz 2022 tarihinde Murat Azalma tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Temmuz 2022 Paylaş 17 Temmuz 2022 Murat Azalma yazdı: Öncelikle tüm forumun geçmiş bayramını kutlarım. Yaklaşık 2 senedir heves ettiğim ve takibe aldığım hilux kamyonete nihayet kavuştum. 2021 model 2500 km'de 2.el olarak aldım. Hybrid corollamı da haziran da satmıştım. yaklaşık 20 gün boşluktan sonra bayram öncesi çarşamba günü il dışından aldık aracı. araçtan bahsedecek olursak ; 2.4 motor 150 bg 400 nm tork var.tam otomatik 6 ileri. 4x4 modeli olan invincible paket. bir kamyonete göre oldukça donanımlı bir araç. şehir içi yakıt ortalaması 9.3 ltr veriyor. pompa ile bilgisayar ortalaması tutarlı. hybrid araçtan gelince yakıt biraz dokundu tabi hız sınırına alışmak pahallıya geldi. aracı aldıktan sonra dönüşte ankara da 18 dakikada 2 radar cezası yemişim. 1.cezada esenboğa bağlum arası çevre yolu yazıyor. 2. cezada elmadağ istikametinden lalahan istikametine yazıyor. artıları: Jbl müzik sistemi , şerit takip çarpışma engelleme , adaptif hız sabitleme , koltuk direksiyon ısıtma , 5 bölge kamera , park sensörleri , led far , led sis , led stop lambaları, far sensörü, 3.5 ton çekme ( frenli ) 750 kg yükleme kapasitesi gibi tatmin edici özellikleri var. eksileri : arka makaslı olduğu nispeten sallıyor. yakıt normal kullanımda 10-11 ltr olabiliyor. şehir içinde sürekli partikül filtresi doluyor ve jenerasyona başlıyor(adblue mevcut). park sorunu var ( 5,35 mtr) . bir kaç resim yükledim. Cok guzel. Hayirli olsun. 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 19 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: Cok guzel. Hayirli olsun. Teşekkür ederim 🙏 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 90 km klube derken , yakıt ekonomisi maksatlı sanmıştım. Meğersen aslında çıkabilecek son yasal hız sınırı olması neticesinde yazılan bir başlıkmış. . bizde limit 140 km kadar ulaştı ama 70 km hızla araba sürüyoz. Hayırlı olsun. 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Ali Darbaz yazdı: 90 km klube derken , yakıt ekonomisi maksatlı sanmıştım. Meğersen aslında çıkabilecek son yasal hız sınırı olması neticesinde yazılan bir başlıkmış. . bizde limit 140 km kadar ulaştı ama 70 km hızla araba sürüyoz. Hayırlı olsun. Sıvı oksijen tankeri mi var? 🙂 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: Sıvı oksijen tankeri mi var? 🙂 Anlamadım valla. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: Sıvı oksijen tankeri mi var? 🙂 Mert Gülkokan yazdı: TEHLİKELİ SINIFTAKİ ARAÇLAR DOLU BOŞ FARK ETMEZ 70 KM Yİ GEÇEMEZ 70 ile gidince araba 5 litre altında yakıyor çünkü Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Ali Darbaz yazdı: 90 km klube derken , yakıt ekonomisi maksatlı sanmıştım. Meğersen aslında çıkabilecek son yasal hız sınırı olması neticesinde yazılan bir başlıkmış. . bizde limit 140 km kadar ulaştı ama 70 km hızla araba sürüyoz. Hayırlı olsun. Siz 70'le gidiyorsunuz, kamyonlar sizi sollamak için ortaya sola atlayıp bizim önümüzü kesiyor, sonra biz fren yaptığımız için hem balatamız bitiyor hem de çok yakıyoruz. Haksızlık değil mi bu? 1 4 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: Siz 70'le gidiyorsunuz, kamyonlar sizi sollamak için ortaya sola atlayıp bizim önümüzü kesiyor, sonra biz fren yaptığımız için hem balatamız bitiyor hem de çok yakıyoruz. Haksızlık değil mi bu? işte bu dramdır. Ali Darbaz yazdı: 70 ile gidince araba 5 litre altında yakıyor çünkü keşke bir vites daha olsaymış. 300 rpm fark ederdi. dişli kutusu değiştirilemezmi? 1.4 astramız varken arabanın 5. vitesi çok kısaydı. oysaki aynı arabanın 1.6 motorlusunda 5. vitesin oranı uzundu. ciddi ciddi o şanzımanı takmayı düşünüyordum. 19 Temmuz 2022 tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: işte bu dramdır. keşke bir vites daha olsaymış. 300 rpm fark ederdi. dişli kutusu değiştirilemezmi? 1.4 astramız varken arabanın 5. vitesi çok kısaydı. oysaki aynı arabanın 1.6 motorlusunda 5. vitesin oranı uzundu. ciddi ciddi o şanzımanı takmayı düşünüyordum. 8 vites de olsa yavaş gidince az yakar, çünkü hava sürtünmesi çok düşüyor. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 ama maks motor torku önemli. daha yavaş sürüş daha düşük devir ama yetersiz tork daha ekonomik olmaz. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: işte bu dramdır. Ali Darbaz yazdı: Hayatımda hiç balata bitirmedim, saçma sapan fren yapıyorum bazen balata harcamak için. Biterse bu arabada biter. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Benim yeğenim araç filosunda kaza kırım ile ilgili departmanda çalışıyordu. İstifa etti. Kendisine dün Chevrolet Cruze aldık. İster inanırsınız ister inanmazsınız adam okadar yacaş araba kullanıyorki kendisine ayak uyduramadım. İki araba yan yana gidemedik Neden bu kadar yavaş sürüyorsun dediğimde, "Filoda kasko ve kazalar ile ilgilenirken çok fazla orgishlik resim ve hikaye okumuş. Psikolojisi çok etkilenmiş. O yüzden gaza basamıyormuş. adam bana yetişemedi yolda Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Selim Bilgin yazdı: Hayatımda hiç balata bitirmedim, saçma sapan fren yapıyorum bazen balata harcamak için. Biterse bu arabada biter. anlayamazsınız. Ali Darbaz yazdı: Benim yeğenim araç filosunda kaza kırım ile ilgili departmanda çalışıyordu. İstifa etti. Kendisine dün Chevrolet Cruze aldık. İster inanırsınız ister inanmazsınız adam okadar yacaş araba kullanıyorki kendisine ayak uyduramadım. İki araba yan yana gidemedik Neden bu kadar yavaş sürüyorsun dediğimde, "Filoda kasko ve kazalar ile ilgilenirken çok fazla orgishlik resim ve hikaye okumuş. Psikolojisi çok etkilenmiş. O yüzden gaza basamıyormuş. adam bana yetişemedi yolda otoyollarda minimum hız sınırı 40 kms dir dikkat. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: ama maks motor torku önemli. daha yavaş sürüş daha düşük devir ama yetersiz tork daha ekonomik olmaz. Max torkta düşük yakıt olmaz. Yüksek verim performans olur. Devri düşük tutarak, tork kuvvetinden faydalanarak yapılan sürüşte en az tüketim sağlanır. Arabanın gitmekte zorlanmayacağı düzeyde tabi. Yoksa yakıt artırıyor beyin Hybrid’de benzinli motor uygun bulduğu her an en düşük devirde çalışmaya programlı. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Max torkta düşük yakıt olmaz. Yüksek verim performans olur. Devri düşük tutarak, tork kuvvetinden faydalanarak yapılan sürüşte en az tüketim sağlanır. Arabanın gitmekte zorlanmayacağı düzeyde tabi. Yoksa yakıt artırıyor beyin Hybrid’de benzinli motor uygun bulduğu her an en düşük devirde çalışmaya programlı. hibrit tam yavaş gitmelik. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2022 Paylaş 19 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: hibrit tam yavaş gitmelik. Bakayım rampada 90’dan 130’a nasıl çıkacak 😁 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Temmuz 2022 Paylaş 20 Temmuz 2022 Ali Darbaz yazdı: adam bana yetişemedi yolda ben park edişine bile yetişemem, yolda imkansız zaten 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 23 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2022 Ali Darbaz yazdı: 90 km klube derken , yakıt ekonomisi maksatlı sanmıştım. Meğersen aslında çıkabilecek son yasal hız sınırı olması neticesinde yazılan bir başlıkmış. . bizde limit 140 km kadar ulaştı ama 70 km hızla araba sürüyoz. Hayırlı olsun. Evet hem yasal hemde maddi sınır 90 km 😀 teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Murat Azalma 25 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2022 *Konu güncelleme Aracı aldığımdan bu yana yaklaşık 6000 km yaptım. bu km istanbul - ordu - istanbul ve istanbul - izmir - istanbul arası yapıldı. Ordu yaylalarının hemen hemen hepsini gezdik. bozuk yol tecrübesi ziyadesiyle edindik. tahmin ettiğimizden çok daha az sallıyor ve rahatsız edip yorgunluk oluşturmuyor ( ön lastikler 32 arka lastikler 29 hava ). üzerinde ki 4 mevsim lastikler ile ıslak arazide , çimende ve az çamurlu yayla yollarında 4L modunda gayet başarılı. 6000 km de ortalama şehir içi şehirler arası ve yayla yolları dahil 8.7 ltr / 100 km yakıt ortalaması aldık. toplam 522 ltr yakıt harcamışız. yakıtı artıran en büyük etken kumru -ordu-çambaşı gidiş yolu ve yine çambaşı -topçam - mesudiye -ordu yolu idi. fazlasıyla sisli ve virajlı olan yolda hem fazla yakıt hem de vakit kaybettik. Uzun yola gelecek olursak , ortalama 130-140 km hızlarda izolasyon güzel. rahatsız edici yol sesi yok. rüzgar sesi bu hızların üzerinde özellikle arka bagaj üstü borularda başlıyor ve arkada oturanları rahatsız ediyor. araç düzde 180 km hıza ulaşabiliyor fakat rampalarda 150 km /h hızlara geriliyor. virajlarda korkutup tedirgin edecek kadar savrulmuyor fakat bir otomobil gibi güven vermiyor. her koşulda virajlarda yavaşlamak çok daha emniyetli sürüş sağlıyor. genel olarak araç uzun yolda yorucu değil. Kullanışlılık anlamında ise , bagaj sürgülü kapaklı fakat yoğun yağışlarda içeriye su sızıyor. arka kasa ve sürgü kapağın kilidi merkezi kilide bağlı olmadığı için ek anahtar taşıyıp tesislerde yada parklarda açıp kapatmak gerekiyor kilidini. ( ben ekstra merkezi kilit aldım bağlatacağım yakında ) . içeride 220v priz olduğu için telefonu direkt kendi şarj aleti ile şarj ettik. şarj hızlı doldu , bu benim için çok pratik oldu. jbl müzik sistemi çok tatminkar çok keyif verdi. far aydınlatması başarılı. bu kadar donanım varken yağmur sensörü olmaması biraz üzdü açıkçası . otomatik klima güzel çalışıyor. yaylaya çıkarken H4 modu , özellikle ıslak ve virajl beton yollarda yol tutuşu artırıyor fakat aracı dar ve keskin virajlarda kasıyor. *Dipnot , yine radar cezası yedik. samsun çarşamba da sabaha karşı saat 4 civarı , bu sefer 888 TL yedik. arabanın her şeyine alıştık. bir tek şu hız sınırlarına adapte olamadık. Araç ile ilgili kısa tecrübem bunlar. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Temmuz 2022 Paylaş 25 Temmuz 2022 Murat Azalma yazdı: *Konu güncelleme Aracı aldığımdan bu yana yaklaşık 6000 km yaptım. Uzun yola gelecek olursak , ortalama 130-140 km hızlarda izolasyon güzel. rahatsız edici yol sesi yok. rüzgar sesi bu hızların üzerinde özellikle arka bagaj üstü borularda başlıyor ve arkada oturanları rahatsız ediyor. araç düzde 180 km hıza ulaşabiliyor fakat rampalarda 150 km /h hızlara geriliyor. virajlarda korkutup tedirgin edecek kadar savrulmuyor fakat bir otomobil gibi güven vermiyor. her koşulda virajlarda yavaşlamak çok daha emniyetli sürüş sağlıyor. genel olarak araç uzun yolda yorucu değil. Aracın virajda daha emniyetli hissettirmesini istiyorsanız, 15-20 mm kalınlığında abartılı olmayan bir jant flanşı yaptırıp, jantları dışarı alabilirsiniz. yeterki lasitler, yanlardan dodik seviyesini geçmesin. 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 25 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2022 Doğan Arşiray yazdı: Aracın virajda daha emniyetli hissettirmesini istiyorsanız, 15-20 mm kalınlığında abartılı olmayan bir jant flanşı yaptırıp, jantları dışarı alabilirsiniz. yeterki lasitler, yanlardan dodik seviyesini geçmesin. Flanş fikrimiz var fakat aks rulmanlarına zarar veriyor. kısa vadede etkilemese de orta vadede rulmanlara zarar veriyor. servis tarafında çok sorun tespit ettik bununla ilgili. o yüzden ofseti yüksek jant alternatifine yöneldik. onunda maliyetleri önümüzü kesti Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Temmuz 2022 Paylaş 25 Temmuz 2022 Murat Azalma yazdı: Flanş fikrimiz var fakat aks rulmanlarına zarar veriyor. kısa vadede etkilemese de orta vadede rulmanlara zarar veriyor. servis tarafında çok sorun tespit ettik bununla ilgili. o yüzden ofseti yüksek jant alternatifine yöneldik. onunda maliyetleri önümüzü kesti dar flanş vermez. o saçma sapan dodikli kamyonetler gibi olmayacakki. offset li jant yada flanş sonuçta aynı şeye sebep olur olacaksa. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts