Kerim Yaroğlu 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 aracım 2014 dizel focus, araçta son 1 haftadır sürekli akü bitiyor aküyü gösterdik hiçbir sorun yok şarj etmesi vs çalışıyor fakat 1 günde akü bitiyor, elektrik ustasına götürdük oda neden olduğunu anlamadı ama motorun olduğu bölmeden araç çalışmamasına rağmen sürekli bip sesi gibi ses var usta ondan olabilir fln dedi daha önce başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz.. Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Yeni akü aldigimda basima gelmisti benzer bir durum. Sürekli olarak akü bitiyordu. Akü baglanti kablosunu uc kisminin ici ve akünün kutup baslari oksitlenmisti. Bu nedenle akü ve alternatör saglam olsa da sarj etmiyordu. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Araçta multimedya veya sonradan takılan bir şey var mı? Yorum bağlantısı
Kerim Yaroğlu 11 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Araçta multimedya veya sonradan takılan bir şey var mı? Var ama onun söketini çıkardık yine değişen bişey olmadı bitti akü Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Kerim Yaroğlu yazdı: Var ama onun söketini çıkardık yine değişen bişey olmadı bitti akü Aracın aküsüne cihaz bağlayıp çektiği akımı bulmanız lazım. Sonra sigortalar tek tek denenerek nereden kaynaklandığı bulunacak. Akünün tam dolu olduğundan emin olun. Ayrıca değişim yapıldıysa akıllı şarj sistemi resetlenmeli 3 Yorum bağlantısı
Kerim Yaroğlu 11 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Aracın aküsüne cihaz bağlayıp çektiği akımı bulmanız lazım. Sonra sigortalar tek tek denenerek nereden kaynaklandığı bulunacak. Akünün tam dolu olduğundan emin olun. Ayrıca değişim yapıldıysa akıllı şarj sistemi resetlenmeli Bide usta rolenin kendini hiç kapatmadığı sürekli çalıştığını söyledi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Aracın aküsüne cihaz bağlayıp çektiği akımı bulmanız lazım. Sonra sigortalar tek tek denenerek nereden kaynaklandığı bulunacak. Tek doğru yöntem bu. Vakit alır ama kesin çözüm verir. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Sani Gerşon yazdı: Tek doğru yöntem bu. Vakit alır ama kesin çözüm verir. Ben Olsam Projeye bakar Ampermetrenin Pensesini kablolara sokabilirsem her sigortadan tek tek Dc akım ölçer fazla akım çeken yeri bulmaya çalışırdım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 (düzenlendi) Aytac Sakal yazdı: Ben Olsam Projeye bakar Ampermetrenin Pensesini kablolara sokabilirsem her sigortadan tek tek Dc akım ölçer fazla akım çeken yeri bulmaya çalışırdım. O kadar detaya gerek yok. Akü üstünden çekildiği için zten söyleyecek akü. Akü içi kısa devre de olabilir bu arada. Şans eseri şu video çıktı karşıma youtube'da. Adam tek tek deneyerek aküde sorun olduğunu gördü. 11 Temmuz 2022 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Temmuz 2022 Paylaş 11 Temmuz 2022 Kerim Yaroğlu yazdı: Bide usta rolenin kendini hiç kapatmadığı sürekli çalıştığını söyledi Bazı rölelerin sesini aracı stop ettikten sonra 30 dk kadar dahi duyabilirsiniz. Tık diye kesmez. Sorunun sebebini bulmanız eğer şansınız yaver gitmezse zaman alacaktır. Yorum bağlantısı
Kerim Yaroğlu 11 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Bazı rölelerin sesini aracı stop ettikten sonra 30 dk kadar dahi duyabilirsiniz. Tık diye kesmez. Sorunun sebebini bulmanız eğer şansınız yaver gitmezse zaman alacaktır. Aracı stop ettikten 3 saat sonra yine aynı ses vardı, umarım kısa zamanda buluruz sorunu Yorum bağlantısı
Kerim Yaroğlu 14 Temmuz 2022 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2022 Araçta hiç kesilmeyen ses EGR den geliyormuş, araç kendini uyku moduna almıyor ve aküyü bitiriyormuş, Araçı bıraktık sonuçu bekliyoruz. Yorum bağlantısı
ilyas karahan 11 Ocak Paylaş 11 Ocak aynı problem bende de oldu akşamdan sabaha akü boşalıyor hiç kapılar bile kumandadan aşılmıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Yukarıda tarif edildiği gibi. Akü çıkışına ampermetre bağlanacak. Çektiği akıma bakılacak.. Çektiği akım normal değil ise. araçtaki tüm sigortalar tek tek sökülerek çekilen akım hangisini sökünce normale döndüyse o hatta sorun var demektir. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts