Çağrı Alaf 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 Abilerim Selam, Aracımı 2 sene önce aldığımda olağan dışı durumlar haricinde hararet asla 90 dereceyi geçmezdi. Geçen sene bir termostat değiştirdim önce 92 - 93 - 94 olarak arttı şu an aracımı sıkıştırdığımda sıcaklarda 95 diyor. Resmen bir çubuk sapma var. Önceleri Fan 1. Kademe arızası olarak yorumladım ama araçta kademe arızası varken gösterge panelinde ışığını yakıyor. Değiştirdiğim Termostat yüzünden mi böyle bir şey oluyor ? Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 Merhaba evet termostat kuvvetle muhtemel daha yüksek dereceli bir model takılmış. Aynı şasi ile bakılarak birebir çıkan kod alınmalı, çapraz kod ile alınınca böyle oluyor. Sizin araçta bu seçenek var mı bilmiyorum, bazı araçlarda termostatı tanımlıyorsunuz ve araç onu normal olarak kabul ediyor. Bu neden yapılıyor derseniz, yaşanan iklime göre araçlardaki termostat değişiyor. Göstergede bu durumu normalleştirmek için yapılıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 bu motor için değişik dereceli termostat var mı bilmem de, en yükseği bile 90 ların altında zaten açmış olur, hava yapmış olmasın? Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 Çağlar Bayur yazdı: bu motor için değişik dereceli termostat var mı bilmem de, en yükseği bile 90 ların altında zaten açmış olur, hava yapmış olmasın? 95 derecelik termostat var abi opellerin çoğuna uyuyor ondan takılmış olabilir, fiyatı uygun çünkü Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Çağlar Bayur yazdı: rusya için falan mı o çok yüsek Kuvvetle muhtemel soğuk bölgeler için. Fordda da aynı, birçok markada var bu farklılıklar. Şasiden doğrudan çıkanı almak gerekiyor yoksa parçacılar sağolsun uymaktan kasıtı yerine oturmak olarak düşünüyorlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Orjinal değerlerini bir kontrol edin normalde kaç olması gerek kaç derecede fan açar, lacettide 98 de ilk kademe fan 102 veya 105 de ikinci kademe çalışırdı. Opel motorları sıcak çalışır diye genel tabir burdan geliyor zaten 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 C yi bilmem de benim araçta termostat 98 de açıyor. Hararet 105 e kadar çıkabiliyor Obd den bakınca. Kadranda ise görünen hep 90. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Mehmet Cihat yazdı: lacettide 98 de ilk kademe fan 102 veya 105 de ikinci kademe çalışırdı. Opel motorları sıcak çalışır diye genel tabir burdan geliyor zaten her markada oralarda çalışır, bizim piyasa tekniği el dokunma hissi ile anlatyıro olabilir, sıcak motor soğuk motor letzenon.. bitmezler.... aslen teknik olarak sıcak buji soğuk buji var ama kimse ona girmiyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Antifriz ne koydular. Oran kötü ise ısı transfer oranı düşerse , sıcaklık artabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts