İbrahim Yılmaz 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 İyi akşamlar arkadaşlar, 2006 TDCİ Fiesta arabamda içeri mazot kokusu gelmesinden dolayı enjektör geri dönüş oringleri değişmişti bir ay önce. Bugün akşam yaylaya gelirken yolda ağır mazot kokusu geldi. Arabayı park ederken yola bariz bir şekilde mazot aktığını gördüm. Arabayı stop edince mazot akması durdu. Tahminime göre enjektör geri dönüş hortumu yerinden çıktı. Araba tekrar çalışır mı ondan da emin değilim. Bulunduğum yaylada pek tamirci yok. İyi bir ustaya gitmek için en az 100km yol gitmem lazım bu şekilde. Gerekli alet edevat bulsak biz çözüm üretebilir miyiz? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Yorum bağlantısı
İbrahim Yılmaz 22 Haziran 2022 Yazar Paylaş 22 Haziran 2022 Şuan arabayı çalıştırmayı denedim çalışmıyor 😔😔😔 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 Mazot kaçtığı için hava almıştır. Kaçan yeri bulup kaçağı önlerseniz aracınızda vak vak var mı bilmiyorum onu pompalayarak birkaç kez havasını alırsınız. Yok ise çalıştırmadan birkaç kez kontak aç kapa yapacaksınız 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Yılmaz 22 Haziran 2022 Yazar Paylaş 22 Haziran 2022 (düzenlendi) https://www.hizliresim.com/7a8158q 22 Haziran 2022 tarihinde İbrahim Yılmaz tarafından düzenlendi Resim ekleme Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 akıtacak kadar kaçak var ise çalışamaz maalesef 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Yılmaz 22 Haziran 2022 Yazar Paylaş 22 Haziran 2022 Çağlar Bayur yazdı: akıtacak kadar kaçak var ise çalışamaz maalesef Resim ekleyemedim. Maalesef yolda leke oluşturacak kadar akıntı var Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 (düzenlendi) kaçak potansiyeli olacak çok yer var, bunlara motorun arkasında alttan giden bir metal boru var, çatlayabiliyor, çekici şart sanayiye gitmesi için 22 Haziran 2022 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 22 Haziran 2022 Paylaş 22 Haziran 2022 Ciddi akıntı var, bu conta işi değil gibi. Ya bir hortumda delik var ya da Çağlar abinin dediği boru gidik. Aracın altında muhafazanız varsa eğer yere damlaması zor, depodan gelen borulara odaklanın. Yok ise eğer aracın altını yükseltip bakmaya çalışın. Bulursanız kaçan yeri belki bir alternatif üretme şansınız olur. Fakat çekici ihtimaliniz yüksek. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Yılmaz 22 Haziran 2022 Yazar Paylaş 22 Haziran 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Ciddi akıntı var, bu conta işi değil gibi. Ya bir hortumda delik var ya da Çağlar abinin dediği boru gidik. Aracın altında muhafazanız varsa eğer yere damlaması zor, depodan gelen borulara odaklanın. Yok ise eğer aracın altını yükseltip bakmaya çalışın. Bulursanız kaçan yeri belki bir alternatif üretme şansınız olur. Fakat çekici ihtimaliniz yüksek. Ben yüzde %90 geri dönüş hortumunda sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Yarın alet edevat bulabilirsem hava filtresini filan söküp bir bakacağım. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Mazot filtresinin arka tarafını kontrol edin. Depodan gelen ve geri dönen plastik yakıt boruları birbirine temas edip kendini kesmiş olabilir. O bölgede kıvrımlı şekilde yan yana arabanın altına iniyor. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Yılmaz 24 Haziran 2022 Yazar Paylaş 24 Haziran 2022 Arkadaşlar sorun dediğim gibi enjektör geri dönüş hortumu çıkmış. Vak vak ile pompalayınca mazot akıtıyordu. Allah'ın sevgili kuluymuşum ki gelen usta da aynı fiestayı kullanıyormuş. Çıkan hortumu, hava filtresini söktükten sonra üst kapağı sökmeden tornavida yardımı ile iki dakika da takıverdi. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts