Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Mehmet Göktürk yazdı: 300-400 kg pil yerine 200 kg ekstra benzinli motor gezdirmek de mantıklı değil ve pahalı. Muhtemelen iki araç ve elektrikli olan küçük olacak şekil mantıklı. Wankel? 80kwh pil yerinde 20kwh pil koyuluyor. Termik motor ünitesi 150kg ağırlık getiriyor. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Ali Cihangiroğlu yazdı: 20 sene önce reno tırttı ama, o fikrim değişmedi, şimdide motorları kırptılar tırta döndürdüler, şuan 1.3 tce motoru olmayan renoya clio 5 ten aşşağısını zaten saymamda üstündede bu motor yoksa bakmam bile zaten adam gibi motor yok modellerde, hem onlarda zaten tam elektriğe dönüyorlar, seneye kalmaz belki LFP pillerle Çinle beraber geçecekler, bu yönde ab de en sağlam giden firma reno sanırım, gelecek bu çünki, bakma yalandan hibrit, yarım hibrit çıkardıklarına, iş yapmaz bunlar, ayrıca yarım yamalaklar ve aşırı pahalılar, almayın diye bağırıyorlar resmen.... 20 sene sonra gidişat şuanki gibi olursa tam elektrikli hayırlı olsun diyebilirsin, hibrit asla, şuanki aracım varken ve kullanım durumuma göre zaten anlamsız olurdu hibrit almam neyse boşver, hayaller güzelde 2025 den bakalım sağ çıkabilecekmiyiz, tek derdimiz araba seçmek olsa keşke.. Sen birde megana falan binsen uyutmazdın bizi Ali abi 6 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Servet Aydın yazdı: Bünyesi kaldırmaz bir anda Talisman falan demedim o yüzden 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ekim Paylaş 27 Ekim İlkay Başaran yazdı: Talisman falan demedim o yüzden Aman! Kalpten gider Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Servet Aydın yazdı: Aman! Kalpten gider Kampanadan diske yeni geçti normaldir. İntercooler de var tabi noluyoruz dedi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Wankel? 80kwh pil yerinde 20kwh pil koyuluyor. Termik motor ünitesi 150kg ağırlık getiriyor. Wankel verimsizdir 70 bin milde conta gider tamiri yoktur. Sadakallahülazim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Servet Aydın yazdı: Aman! Kalpten gider ikisinide kullandım, fena değiller o kadar bunlar bitmiş modeller tarih oldular Servet Aydın yazdı: Gelecek wireless şarjda. Çok basit çok işlevsel ve alt yapı olduğu sürece sınırsız bataryalı araç menzili olur. Araçlar hafifler en az 400-700kg. buda olacak bence... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Mehmet Göktürk yazdı: Wankel verimsizdir 70 bin milde conta gider tamiri yoktur. Sadakallahülazim. pistte değiliz hocam. Sabit devirle çalışan wankel verimliymiş diyorlar. Bakımları zamanında yapılırsa ömürlük. mazda rx8’deki wankel’e bile 300.000km motor garantisi verdiydi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: mazda rx8’deki wankel’e bile 300.000km motor garantisi verdiydi. Bu motor rektefiye olamayandı di mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Sani Gerşon yazdı: Bu motor rektefiye olamayandı di mi? evet. ayrıca 1300cc olarak geçirdiler. Halbuki arkada bi rotor daha vardı. 2600cc idi Wankel üretmek ucuz olduğu için yenisini almak kolaydı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bakımları zamanında yapılırsa ömürlük. mazda clubçılara rastlama antifirzde boğarlar seni Tansu Kalafatoğlu yazdı: yenisini almak kolaydı. ne zaman oldu böyle birşey 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Çağlar Bayur yazdı: mazda clubçılara rastlama antifirzde boğarlar seni ne zaman oldu böyle birşey neydi o, fl22 mi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Fl22 bizim sistem yağı yahu. vankel verimi ise nasıl oluyorda sakin sürüşte 10-12 litre yakıyor? 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: pistte değiliz hocam. Sabit devirle çalışan wankel verimliymiş diyorlar. Bakımları zamanında yapılırsa ömürlük. mazda rx8’deki wankel’e bile 300.000km motor garantisi verdiydi. çok eski bir tarihte rx7 kullanmıştım. güzel araçtı. Yağ yakıyordu. Servet Aydın yazdı: Gelecek wireless şarjda. Çok basit çok işlevsel ve alt yapı olduğu sürece sınırsız bataryalı araç menzili olur. Araçlar hafifler en az 400-700kg. Ben olmaz diyorum. bakalım göreceğiz. Akü teknolojisi değişir farkı bişey olur benzin deposu gibi kolay dolar boşalır ve eskimez. Şarj zaten şu an 15 dakkaya inmiş. Araç içinde oturup bekleme işini de pazarlamaya yönelik işler çıkacak. filim izle vs. Mecburi dinlenme de iyi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Paylaş 27 Ekim (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Fl22 bizim sistem yağı yahu. vankel verimi ise nasıl oluyorda sakin sürüşte 10-12 litre yakıyor? Bu arabadaki gibi değil ama. Tek rotor, tamamen jeneratör olarak tasarlanmış tipi. Düşük devirler için ayrıca enjektörü var. Eskisine karşılık çok az yakıyormuş. Wankel yapısı gereği çok az parça, az sürtünme az kayıp demek zaten. Egr ile daha da verimli oluyormuş. Bir de ucuz motor. 27 Ekim tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim 250kw ile dolduruyor pili DC de. 60 kwh 15 dakikada doluyor. o da sakin kullanırsan 400km. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu arabadaki gibi değil ama. Tek rotor, tamamen jeneratör olarak tasarlanmış tipi. Düşük devirler için ayrıca enjektörü var. Eskisine karşılık çok az yakıyormuş. Wankel yapısı gereği çok az parça, az sürtünme az kayıp demek zaten. Egr ile daha da verimli oluyormuş. Bir de ucuz motor. Hee sen hibriti diyon Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Servet Aydın yazdı: Hee sen hibriti diyon başka ne diyebilirim Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Avrupalı elektrikliye çok hızlı girdi ama umdukları 2 şeyi bulamadılar. Biri ucuz enerji ki Rusya savaşı her şeyi alt üst etti. Diğeri de pillerde ve araçlarda kullanılan madenler. Çin ham madde konusunda tutucu çıktı ve satmıyor. Avrupalı da Çin'e mahkum olmak istemiyor. Üstüne Çin'deki araç çok daha ucuz olunca Avrupanın elektrikli araç hevesi kursağında kaldı. Hem kendi elektrikli işini ertelemeye başladı hem de Çinden araç girişini vergilerle engellemeye. Bence de eninde sonunda elektrikli araçlar hakim olacak ama geçiş dönemi ve hibrit dönemi çok daha uzun olacak. Elektrikli araç her ne kadar mantıklı olsa da insanlar yıllardır kullandıkları akar yakıtı alışkanlık gereği daha güvenilir buluyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim Yazar Paylaş 28 Ekim Mahmut Yıldız yazdı: Avrupalı elektrikliye çok hızlı girdi ama umdukları 2 şeyi bulamadılar. Biri ucuz enerji ki Rusya savaşı her şeyi alt üst etti. bir katkı yapayım, başlarına gelecekleri biliyorlardı lakin toplum hazır değildi, putin 2022 de ne yapacağaını 2006 da açık açık halka açık kaynakta anlatmıştı zaten. vesile ile 2024 te de şunu söyledi: artık gözle görüp, üstünde gezebildiğiniz ve sergilenen savaş araçlarını unutun, onların yeri artık müze dedi.... sonra vay ben duymadım vay bilemedim denmesin 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Ekim Paylaş 30 Ekim (düzenlendi) kızışacak bu işler, reno 5- hyundai inster(casper)-byd dolphin de geliyor, Hundayı sevdim, en uygun fiyatlı full dolu şirin ve geniş, arka kısım süper, fiyat baya iyi olacakmış.... 30 Ekim tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim düplü murat 124 bunları yer, sıfırı olsa 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Ekim Paylaş 30 Ekim (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: düplü murat 124 bunları yer, sıfırı olsa Aaaa bak severim onu, retro diye bunu üretsinler elektrikli yapsınlar, fiatta akıl olsa düplüsüde olur, motoru söker salonda rektefe eder geri takarız... 30 Ekim tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts