Çağlar Bayur 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: O alaka kurulduğunda motor yatak felan sarmış olmaz mi. alaka kurulana kadar kol yatak blok ne varsa aşaa iner Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 Yeni gelen parça ile üzerinden çıkanın girişleri aynı olmayabilir. Ayrıca o parça değişince turbo kalibrasyonunun sıfırlanması lazım. Yoksa sıkıntı çıkıyor Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 Çağlar Bayur yazdı: yağ pompası ile turbo basıncın ilgisini ben kuramadım takip ediyoruz bakalım... Şu an ezbere gidiyor gibi iş. Servise bıraktım sabah, pazar günü 10 dk da bir arıza yapan araba bu sabah servise gidene kadar hiç yakmadı. Sonra teste çıkmışlar orda da yakmamış, arıza kodunu söylüyorum ama bizim cihazımızda görmeden bir şey diyemiyoruz diyorlar. Araba kaldı bugün serviste, yarın sabah soğusun bakalım diyorlar. Bakalım arızayı okusunlar, sonra nereden çıkacak. Teslim ederken de turboda sorun olabilir dediler. Anlamlandıramıyorum artık. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 Ahmet Aybeyaz yazdı: pazar günü 10 dk da bir arıza yapan araba bu sabah servise gidene kadar hiç yakmadı. ilk ne zaman yakmıştı? çekiş düşüklüğü sonra mı önce mi başlamıştı Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 ilk ne zaman yakmıştı? çekiş düşüklüğü sonra mı önce mi başlamıştıİlk 3 ay önce falan yaktı abi, ben sensör hatası diye sildim gittim. Sonra uzun süre yakmadı, yavaş yavaş çoğaldı, önce haftada 1 yakmaya başladı sonra hergün, yani 15 gündür falan yoğun yakıyor. Çekiş düşüklüğü hiç yaşamıyorum, sadece arıza yakınca turbo devreye girmiyor, o zaman çekiş yok, arızayı silince kendine geliyor.Ve nedense belirli bir düzeni de yok arıza ışığının, yani yüklenince yanar diyorum yükleniyorum yanmıyor, ısınınca yanar diyorum ısınınca yanmıyor, dedim o zaman soğukken yanar, soğukken yanmıyor. Yani stabil değil. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 mjet i bilmem de, yağ pompası aklımın ucuna bile gelmezdi bu tabloda? Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 20 Haziran 2022 Paylaş 20 Haziran 2022 mjet i bilmem de, yağ pompası aklımın ucuna bile gelmezdi bu tabloda?Abi 2 Opel ustası da yağ pompası dedi, ama servis değildir diyor. Neden yağ pompası dedim, bu araçta yağ pompası basıncı düzenliyor, frene ait basınç bile ordan geliyor dedi ikisinden bağımsız ustalar. Ne kadar mantıklı oturtamadım ben de kafama. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ahmet Aybeyaz yazdı: Abi 2 Opel ustası da yağ pompası dedi, ama servis değildir diyor. Neden yağ pompası dedim, bu araçta yağ pompası basıncı düzenliyor, frene ait basınç bile ordan geliyor dedi ikisinden bağımsız ustalar. Ne kadar mantıklı oturtamadım ben de kafama. Yağ pompası değilde ayrı bir vakum pompası oluyor genelde. O olmasın? Hortumlarını takıp ederseniz oradan gelir bir tanesi Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Yağ pompası değilde ayrı bir vakum pompası oluyor genelde. O olmasın? Hortumlarını takıp ederseniz oradan gelir bir tanesi Bu aracın vakum pompası yağ pompası ile birlikte olarak söylüyorlar. https://www.opelyedekparcaonline.com/urun/opel-astra-j-1-6-dizel-yag-ve-vakum-pompasi-orjinal-gm-marka-55487858-55509127 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ahmet Aybeyaz yazdı: Bu aracın vakum pompası yağ pompası ile birlikte olarak söylüyorlar. https://www.opelyedekparcaonline.com/urun/opel-astra-j-1-6-dizel-yag-ve-vakum-pompasi-orjinal-gm-marka-55487858-55509127 Eğer dediğiniz gibi ise şimdi oldu. Hortumları kontrol ederek başlayın derim yinede. Hareket halindeyken gevşeklik veya ufak bir delik varsa o noktadan kaçmaya başlayıp sıkıntı yapıyor olabilir. Selenoid valfi değiştiğinde hortumların yeri bazen farklı oluyor, onu deneyerek bir test edin derin. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Eğer dediğiniz gibi ise şimdi oldu. Hortumları kontrol ederek başlayın derim yinede. Hareket halindeyken gevşeklik veya ufak bir delik varsa o noktadan kaçmaya başlayıp sıkıntı yapıyor olabilir. Selenoid valfi değiştiğinde hortumların yeri bazen farklı oluyor, onu deneyerek bir test edin derin. Servisten haber geldi biraz önce, hortumları kontrol ettik bir kaçak ya da delik yok, yağ pompası değişecek dediler. Fiyat teklifi bekliyorum. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ahmet Aybeyaz yazdı: Servisten haber geldi biraz önce, hortumları kontrol ettik bir kaçak ya da delik yok, yağ pompası değişecek dediler. Fiyat teklifi bekliyorum. Geçmiş olsun 😐 Tahmin yürütüyorum 3000-4000 den az değildir muhtemel. Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Geçmiş olsun 😐 Tahmin yürütüyorum 3000-4000 den az değildir muhtemel. Dışarda orjinal pompa 4600 TL işçilik 1600 TL fiyat alabildim. 6200 TL yapıyor ekstra bir şey çıkmazsa. Serviste orjinal pompa 6000 TL, ikili ilişkiler, indirimler falan işçilik fiyatını düşürmeye çalışıyorum. Serviste 6500-7000 arası çıkarsa, serviste yaptırsam diyorum ama kararsızım. Bunu değiştirince de sorun devam eder mi diye aklım kalıyor, devam ederse dışardaki adam ya şu da sorunludur diyebilir ama servise bastırabilirim gibi geliyor. Serviste de dostlar var onlara nasıl bastırırız bilemiyorum 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ahmet Aybeyaz yazdı: Dışarda orjinal pompa 4600 TL işçilik 1600 TL fiyat alabildim. 6200 TL yapıyor ekstra bir şey çıkmazsa. Serviste orjinal pompa 6000 TL, ikili ilişkiler, indirimler falan işçilik fiyatını düşürmeye çalışıyorum. Serviste 6500-7000 arası çıkarsa, serviste yaptırsam diyorum ama kararsızım. Bunu değiştirince de sorun devam eder mi diye aklım kalıyor, devam ederse dışardaki adam ya şu da sorunludur diyebilir ama servise bastırabilirim gibi geliyor. Serviste de dostlar var onlara nasıl bastırırız bilemiyorum Yağ pompası ile ortak olunca iş farklı yere gitti. Bence serviste yaptırın, eğer arıza giderilmez ise doğal olarak giderimini isteyeceksiniz. Şuanda üstündeki parçayı saklayın, ters bir durum olursa yeni parçayı servis geri alır belki ya da en kötü siz çıkma olarak satarsınız. Şu var, sistemde birkaç tane nokta bulunuyor. Selenoid valfi, hortumlar ve vakum ünitesi. Valf değişmişti yanılmıyorsam, arızalı değilse geriye başka yer yok gibi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Vakum pompası desin usta ama parca yag pompası ile beraber diye niye öyle geliyor aklımız gitti 😛 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 Ü.Emre Kartal yazdı: Yağ pompası ile ortak olunca iş farklı yere gitti. Bence serviste yaptırın, eğer arıza giderilmez ise doğal olarak giderimini isteyeceksiniz. Şuanda üstündeki parçayı saklayın, ters bir durum olursa yeni parçayı servis geri alır belki ya da en kötü siz çıkma olarak satarsınız. Şu var, sistemde birkaç tane nokta bulunuyor. Selenoid valfi, hortumlar ve vakum ünitesi. Valf değişmişti yanılmıyorsam, arızalı değilse geriye başka yer yok gibi. Evet selenoid değişti, elimde 1 tane çıkma selenoid valf var, yağ pompasını da saklarım, bir süre izlerim durumu diyorum Mustafa Tüfekçi yazdı: Vakum pompası desin usta ama parca yag pompası ile beraber diye niye öyle geliyor aklımız gitti 😛 Evet doğru, ben de araştırırken vakum pompasının birlikte olduğunu fark ettim açıkça söyleseler rahatlayacaktık. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Haziran 2022 Paylaş 21 Haziran 2022 klimayı falan da ktasalarmış tek parça olsun, yazık maliyete, şimdi taşlar yerine oturdu 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Sonuç bildireyim; Servis de hatayı yağ pompasında (vakum pompasının da içinde olduğunu belirterek) buldu. Bu değişmişken yağ pompası zinciri ve gergisi de değişmeli dendi. 9.000 TL fiyat verildi. Sonra biraz pazarlık, biraz iyi niyet ile serviste 7.600 TL'ye anlaştım ve onay verdim. Umarım bu kez sorunum çözülür diyorum, çünkü yaz sonu değiştirmeyi düşünüyordum, arızayı çözmeden içim rahat etmez satamam. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 23 Haziran 2022 Paylaş 23 Haziran 2022 Çağlar Bayur yazdı: klimayı falan da ktasalarmış tek parça olsun, yazık maliyete, şimdi taşlar yerine oturdu vaktiyle passata elv arızası çıkmıştı servis bitek yedek lastik değişmeli demeyi unutmuştu Ahmet Aybeyaz yazdı: Sonuç bildireyim; Servis de hatayı yağ pompasında (vakum pompasının da içinde olduğunu belirterek) buldu. Bu değişmişken yağ pompası zinciri ve gergisi de değişmeli dendi. 9.000 TL fiyat verildi. Sonra biraz pazarlık, biraz iyi niyet ile serviste 7.600 TL'ye anlaştım ve onay verdim. Umarım bu kez sorunum çözülür diyorum, çünkü yaz sonu değiştirmeyi düşünüyordum, arızayı çözmeden içim rahat etmez satamam. riskli parçalar isabet olur serviste değişmesi 1 1 Yorum bağlantısı
Erdal özer 12 Ocak 2024 Paylaş 12 Ocak 2024 Ahmet Aybeyaz yazdı: Sonuç bildireyim; Servis de hatayı yağ pompasında (vakum pompasının da içinde olduğunu belirterek) buldu. Bu değişmişken yağ pompası zinciri ve gergisi de değişmeli dendi. 9.000 TL fiyat verildi. Sonra biraz pazarlık, biraz iyi niyet ile serviste 7.600 TL'ye anlaştım ve onay verdim. Umarım bu kez sorunum çözülür diyorum, çünkü yaz sonu değiştirmeyi düşünüyordum, arızayı çözmeden içim rahat etmez satamam. Hocam sorun tam olarak çözüldü mü aynı sorun başladı bende tecrübenize ihtiyacım var Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 17 Ocak 2024 Paylaş 17 Ocak 2024 Erdal özer yazdı: Hocam sorun tam olarak çözüldü mü aynı sorun başladı bende tecrübenize ihtiyacım var Evet o tarihten beri hala kullanıyorum, sanırım 16-17 bin km oldu, bir daha hiç sorun vermedi. Ama önce sensörden başlayın derim, ucuz parçadan :) Yorum bağlantısı
Ali Gök 17 Ocak 2024 Paylaş 17 Ocak 2024 bu araçlarda triger ziniciri kaç bin km de değişiyor değişen varmı . maliyeti ne çıkıyor ? niyetleniyor gibiyim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2024 Paylaş 17 Ocak 2024 Ali Gök yazdı: bu araçlarda triger ziniciri kaç bin km de değişiyor değişen varmı . maliyeti ne çıkıyor ? niyetleniyor gibiyim capon candır Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 17 Ocak 2024 Paylaş 17 Ocak 2024 Ali Gök yazdı: bu araçlarda triger ziniciri kaç bin km de değişiyor değişen varmı . maliyeti ne çıkıyor ? niyetleniyor gibiyim Sanayi ustası motorun ilk çalıştığını duyduğunda abi bunun trigeri gelmiş diyor 40 bin km de aldım, 60 bin gibi bi usta triger zamanı gelmiş dedi, dedim dalga mı geçiyorsun zincir bu, abi ses yapıyor ondan dedi. Sonra araştırdım, yurt dışında OPEL çağırıp bir conta takmış zincir sesi için. Şu an 120 bin km dedir, Shell yağ ile sabahlları o zincir sesi kalmadı bende uzun zamandır. Sürekli şakırtı yaptırınca değiştirme taraftarıyım. Zincirli olduğu için de bence 200 bin km gider diyorum. 230 binde değişmeyen birini gördüm. 60 - 70 binde usta dedi diye değiştirip, ya yine basladı aynı ses diyeni de çok gördüm. Maliyeti ise geçen sene sanırım 17- 22 bin tl civarı diyorlardı Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Ocak 2024 Paylaş 17 Ocak 2024 Ali Gök yazdı: bu araçlarda triger ziniciri kaç bin km de değişiyor değişen varmı . maliyeti ne çıkıyor ? niyetleniyor gibiyim Motor komple dışarı alınıp değiştiği için işçilik yüksek. Ankarada İstanbuldan ucuza çıkıyor işçilik. Nisa Oto videoları opeller için bilgilendirici. Yorum bağlantısı
Recommended Posts