İçeriğe Yönlendir

Telefonda İlk Aramada Sesimin Gitmemesi


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Ali Tuğberk Avar

Hat eskiyince olabiliyor benzer bişey yaşamıştım geçen yıl hattı yeniledim tekrarlamadı ama belli olmaz telefon kaynaklı bi sorun da olabilir farklı hatla telefonu filan denemek lazım 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Bu sorun yasanirken telefona herhangi bir bluetooth cihazi bagli mi?

Bazen hoparlor/mikrofon olarak akilli saati falan secebiliyor telefonlar. diger bir neden VOLTE olabilir

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
  Eren Gökmen yazdı:

Bu sorun yasanirken telefona herhangi bir bluetooth cihazi bagli mi?

Bazen hoparlor/mikrofon olarak akilli saati falan secebiliyor telefonlar. diger bir neden VOLTE olabilir

 

 

Genişlet  

Bağlı değil.   Sadece saat bağlı ama saat bağlı değilken de yapıyor. 

  Ahmet Kiriş yazdı:

Kaç kişiyle. 😎

Genişlet  

Çoğunluk buluruz 😅

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Turkcell bayisine gittim. 
Sorunu anlattım. 
Sim kartı değiştirriz ama düzelmeyebilir.  
önce turkcelli ara bi güncelleme yapsınlar, düzelmez ise değişelim simi dedi.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
  Metin Uzunoğlu yazdı:

Düzelirse haberdar et.

Genişlet  

Bugün iki defa yaptı.  
Turkcell i aradım. 
Kısıtlamaları kaldıran bi kod verdi.  Ama ısrarla hattı başka telefonda denememi istedi.  
verdiği kod #330*0000# 

Yaptım, yrniden başlattım. Seni bi arayım bakiim sesim gelecek mi 😅😅 

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
  Mehmet Ozyurek yazdı:

Bugün iki defa yaptı.  
Turkcell i aradım. 
Kısıtlamaları kaldıran bi kod verdi.  Ama ısrarla hattı başka telefonda denememi istedi.  
verdiği kod #330*0000# 

Yaptım, yrniden başlattım. Seni bi arayım bakiim sesim gelecek mi 😅😅 

Genişlet  

Aynısını bana Vodafone önerdi hattını başka telefonda deneyin sonra görüşelim dediler. 

Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna
(düzenlendi)

Mehmet Abi baska telefonla deneyin lutfen; ama benim tahminim telefon veya sim kaynakli degil; direkt operator kaynakli, bolgesel bir problem.

Karsi tarafi baglayip (call setup denir) sesi iletemiyorsa, telefonunuz bozuk degilse (ki bence bozuk olsa surekli yapar bunu, ara ara yapmaz) cagri yaptiginiz andaki yogunluk veya dogru optimize edilmemis sebeke yuzunden bu olur, nacizane gorusum. 

 

Aradiginiz numaraya degil de baska numaraya baglayan operator bile gordum 🙂

 

Operatorler, ne yazik ki eskisi kadar sebekelerini optimize edecek kaliteli ve yeterli sayida kadroya sahip degiller..

 

Bir de Mehmet Abi, sikayetiniz devam ederse kayit actirirken CEM (customer experience management) modullerinden problem yasadiginiz bolge(ler)deki basarili cagri baglama yuzdelerini kontol etmelerini isteyin. Tahminimce dusuk cikacaktir.. 

 

Unutmadan ekleyeyim, konuda yazilmisti, ortalama ceken bir yerde karsi tarafin calma suresi (ozellikle iki mobil operator arasinda) -karsi mobil cihaz da kapsama alanindaysa- 3-4 saniyeyi gecmez. 10 saniyelere ciktigi durumda sebekeler cagriyi baglayacak kaynak bulamiyorlardir (deprem vb durumlarda olusan asiri yuklenmeden farkli olarak dogru optimizasyon yapilmamasi kaynakli olur genelde)

tarihinde Gökhan Tuna tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
  Çağlar Bayur yazdı:

https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekomda-sebeke-problemim

 

teelfonda kendisi acenta olarak tanıtanlara.... yok bu o değildi

Genişlet  


Sakin ol, şu an yapılacak zeyil kalmadı.  Sesimi duy artık. 😅

  Emre Şimşek yazdı:

Düzeldi mi ne oldu şimdi?

Genişlet  

Bugün bir görüşme yaptım. Sorun yoktu. 
Bilemiyorum. Seni de arayım mı ? 

Aç ama arayınca. Bazıları açmıyor 😂

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
  Gökhan Tuna yazdı:

Mehmet Abi baska telefonla deneyin lutfen; ama benim tahminim telefon veya sim kaynakli degil; direkt operator kaynakli, bolgesel bir problem.

Karsi tarafi baglayip (call setup denir) sesi iletemiyorsa, telefonunuz bozuk degilse (ki bence bozuk olsa surekli yapar bunu, ara ara yapmaz) cagri yaptiginiz andaki yogunluk veya dogru optimize edilmemis sebeke yuzunden bu olur, nacizane gorusum. 

 

Aradiginiz numaraya degil de baska numaraya baglayan operator bile gordum 🙂

 

Operatorler, ne yazik ki eskisi kadar sebekelerini optimize edecek kaliteli ve yeterli sayida kadroya sahip degiller..

 

Bir de Mehmet Abi, sikayetiniz devam ederse kayit actirirken CEM (customer experience management) modullerinden problem yasadiginiz bolge(ler)deki basarili cagri baglama yuzdelerini kontol etmelerini isteyin. Tahminimce dusuk cikacaktir.. 

 

Unutmadan ekleyeyim, konuda yazilmisti, ortalama ceken bir yerde karsi tarafin calma suresi (ozellikle iki mobil operator arasinda) -karsi mobil cihaz da kapsama alanindaysa- 3-4 saniyeyi gecmez. 10 saniyelere ciktigi durumda sebekeler cagriyi baglayacak kaynak bulamiyorlardir (deprem vb durumlarda olusan asiri yuklenmeden farkli olarak dogru optimizasyon yapilmamasi kaynakli olur genelde)

Genişlet  

Güzel bilgiler Gökhan. Teşekkürler.  
Takipteyim. 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
  Mehmet Ozyurek yazdı:

Bugün bir görüşme yaptım. Sorun yoktu. 
Bilemiyorum. Seni de arayım mı ? 

Aç ama arayınca. Bazıları açmıyor 😂

Genişlet  

Benim ev poliçeleri yaklaştı zaten:)

Ara istersen 😀

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...