Furkan Bakırel 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Çağlar Bayur yazdı: 4 tekerden gelen canlı hız verisi okunmalı, düzgün ise arkalara odaklanmalı genelde arka balatar kapma yaparsa abs lastiikler kızaklamasın diye devreye girer düşük hızda mı yüksek hızd amı abs devreye giriyor erkenden? Bugün denedim bir problem görünmüyor gibiydi sensörden ve gelen değerler birbirinin aynısı idi. Lakin deneme (ABS beynine bağlanınca abs devreden çıkıyor) yaparken ani fren de arka frenler acayip tutuyor az daha sert davransam arkası önünü geçecek gibi oluyordu ama önler hiç kızaklamadı arka balatalar bitik önler orta şeker. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat Paylaş 12 Şubat abs devreye girince sesi önden gelir zira abs ünitesi orada, Furkan Bakırel yazdı: az daha sert davransam arkası önünü geçecek gibi oluyordu arakalr kampana mı disk mi? Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Çağlar Bayur yazdı: abs devreye girince sesi önden gelir zira abs ünitesi orada, arakalr kampana mı disk mi? Furkan Bakırel yazdı: Çağlar Bayur yazdı: abs devreye girince sesi önden gelir zira abs ünitesi orada, arakalr kampana mı disk mi? Beyin de sol önde olduğundan ilk teşhis sol ön sensörü kırdım 😂. Dört frende disk abi. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 5 Mayıs Yazar Paylaş 5 Mayıs (düzenlendi) Ön yaylar yan sanayi olduğu için zamanla ezildi ve zıplamaya başladı sonrasında çıkma orijinal yay aldım, kendim değiştirdim tabi bu sırada bir takım aksilikler meydana geldi(amortisörü takarken aks çıkmış yürüyünce aksı kırdı 🙁) ama sorun çözüldü muhteşem konfor seviyesini sonunda yakaladım ☺️. Çin malı anahtar kullanmayın. ( Kamu spotu) 900 tl ek masraf çıktı. 5 Mayıs tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi 3 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 5 Mayıs Yazar Paylaş 5 Mayıs Selçuk Bakış yazdı: Geçmiş olsun, her eve garaj şart aslında. Büyük garajın olacak abi herşeyi kendin yapacaksın yoksa servis fiyatları uçmuş gitmiş 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 19 Mayıs Yazar Paylaş 19 Mayıs Altı ayı aşkın süredir camı sabitlemiştim daha önce tam 6 kere tamir gördü ama düzen tutmadı yaz ufaktan göz kırpınca komple mekanizma aldım. 5 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 7 Temmuz Yazar Paylaş 7 Temmuz Tavan ve kapı döşemeleri bu modelde komple sarkar, elden geçirmek gerekiyordu bende gerekeni yaptım ama cam filmi çekmek ve döşeme işini beceremiyorum nedense o yüzden olmadı 👎. Kapılarda alkantra yaptım onlar da olmadı ara kısımlarda da hatamı gizlemek için ip neon yaptım 😈(çok güzel tesisat döşerim) keşke hiç ellemeseydim ama ne yapalım giriştik bir kere. Tavana da yalıtım serdim hiçbir faydası da olmadı aksine koku yaptı. Gelsin fotolar; Kendinden yapışkanlı sünger. Tavan döşemesi o kadar kötü oldu ki fotosu yok 😬😬. Alkantra döşeme eh işte eskisinden iyi oldu. Uzmanlık alanım tesisat döşemek. Müptezel işi 😂 6 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Temmuz Yazar Paylaş 11 Temmuz Boşa para harcıyorum yine, tampon dahil orijinaldi ama boyanıyor. Ufak gamzeler de giderildi 5 parça kaporta boya işleri bir asgari ücret. 4 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Hayırlı olsun, dükkan tanıdık geldi, caminin yakını mı? Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Temmuz Yazar Paylaş 11 Temmuz Selçuk Bakış yazdı: Hayırlı olsun, dükkan tanıdık geldi, caminin yakını mı? Çok uzağı değil, eskiden Anka performans vardı onun o aradan girince eski Tuğba sütün karşısı. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 1 Eylül Yazar Paylaş 1 Eylül Kendim bakımı yapayım dedim lakin olmadı. Daha önce tapayı yalama edip sıvı conta yapmışlar elimde kaldı 🤕. Karteri sökmek zorunda kaldım. 250 TL ek masraf oluştu. Orjinal contası olmadığı için conta kestirip sıvı contayla destekleyip monte ettim umarım kaçırmaz 🥹 6 Yorum bağlantısı
Ali Gök 1 Eylül Paylaş 1 Eylül (düzenlendi) karter tapasının ağzındaki conta parçacılarda oluyor . yani marka modelle değilde vidaya göre veriyorlar sarı pul gibi bişe. zaten çoğu benzer ölçü araçların 1 Eylül tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 1 Eylül Yazar Paylaş 1 Eylül (düzenlendi) Ali Gök yazdı: karter tapasının ağzındaki conta parçacılarda oluyor . yani marka modelle değilde vidaya göre veriyorlar sarı pul gibi bişe. zaten çoğu benzer ölçü araçların Bakır pul evet istenilen ölçüde bulunuyor ama bu motorun karter contası ve külbütör kapak contası yok. Takım contanın içerisinde bile yok 🥹. 1 Eylül tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 2 Eylül Yazar Paylaş 2 Eylül Servisten motor kapağının montaj grometlerini aldım kapağı da pianoblack renge boyadım güzel oldu 👍. 9 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Motorun altına kapak aldım full takım, yan kapaklar orijinalden daha kaliteliydi müthiş kaliteliydi ama alt kapak naylon pazar plastiği delikleri bile denk gelmedi 😂😂. Montajdan öncede arabanın altını yıkattım yıkamacı 800TL ücret istedi 😐. Parçaları da 1500 liraya almıştım. 7 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül Paylaş 8 Eylül gözükmeyen lakin yolda çok işe yarayan bir parça çok güzel Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 8 Eylül Yazar Paylaş 8 Eylül Çağlar Bayur yazdı: gözükmeyen lakin yolda çok işe yarayan bir parça çok güzel Kayış ıslanıyor yoksa ötüyor sürekli, birde kiri motorun her tarafına yayıyor, arabaya para harcayınca kendimi huzurlu hissediyorum. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 15 Eylül Yazar Paylaş 15 Eylül Hoş olmayan bir takım olaylar meydana geldi, cuma sabah işe giderken kasisten geçtiğim sırada bir anda araba yürümez oldu. İç aks laleden çıkmış 6 cıvatası birden gevşemiş nasıl oldu bende anlamadım. Cıvatalar sağlam lalede ki yuvalar da sağlam. Evde cıvata sabitleyici ile tekrar sıktım duruma bakacağım zamanla. 4 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 18 Ekim Yazar Paylaş 18 Ekim Aracı ufaktan kurcalamaya başladım. Bu süreçte aracın orijinal hiçbir parçasını kırmadan dökmeden yapmaya gayret ettim. İlk önce orijinal enjektör memelerini sprint 764 0.216 ile değiştirdim.(Orijinali 205 mm’dir.) Araçta ki tekleme ve sarsıntı direkt olarak düzeldi. İkinci olarak beslemeyi büyütmek maksadıyla orijinal turbosuna önlü arkalı hibrit yaptırdım. Turbo manifoldu yek pare olduğu için üzerine şekildeki gibi sargı yaptım. Bu işlemler benim kendi yaptığım bir proje olduğu için işçilik profesyonel düzeyde değil. Daha büyük turboyu daha büyük emme manifolduyla destekledim bu manifold 150 beygirlik motorda kullanılan orijinal volkswagen markalı manifold çıkma olarak temin ettim. Montajdan önce içini dışını güzelce temizledim. Montaj sırasında söktüğüm bütün civata ve contaları yenileri ile değiştirdim. Bu sırada külbütör kapak civatalarını da yeniledim. Emme manifoldu daha büyük bir girişe sahip (57mm orijinali 50mm) olduğu için Egr valfinin de değişmesi gerekiyor ben ise egr iptal kiti satın aldım Bu motorun can damarı vakum hattıdır o nedenle tüm vakum borularını da yeniledim. Şuan araç çalışıyor fakat yürümüyor bu konuda dışardan destek alarak yazılım yaptıracağım. 150bg civarında bir güç almayı planlıyorum. 9 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 18 Ekim Yazar Paylaş 18 Ekim Aslında biraz daha abartacaktım ama maalesef memlekette bu Cooler için boru yapacak sanatkar olmadığı için ve aracın üzerinde kesme biçme olacağı için bunu iptal ettim. ☺️ 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts