İçeriğe Yönlendir

Tiguan 1.4 TSI Alınır mı?


Erdem Doğan

Recommended Posts

Yunus Gökhan Ay
Mert Can Üzger yazdı:

Depomuz ne zaman boşaldı ki? Fakir miyiz biz? 

Kardeşim ya benim depo mu bile dolduruğu olmuştu zamanında adam gibi adam..

Mert Can Üzger yazdı:

 

Bu vesileyle; köfte borcu olan da öder artık... 

 

Erdem Doğan yazdı:

İnanmamıştım zaten, borcun üstüne çizik atalı çok oldu :nargile:

Depoları doldurdun mu sen, zam gelecekmiş..

Oo kim ısmarlıyor, kardeşlerim ben size ısmarlıyım kaç para bi küfte....

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Forumda yetki versinler ben neler neler yaparım. Teh....

vw ye laf atma bak demedi deme, über alles

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Tuğberk Avar
Ahmet Gül yazdı:

bu da fiyatların artmasına neden oluyor. 

Haklılığınıza kalıbımı basarım. Arnavutluk Makedonya Sırbistan Hırvatistan gibi ülkelerde gördüğüm araçların %70i filan alman aracıydı. Vw merco bmw Audi... Adamlar sağlam pazar kurmuşlar. 3-5 sene kullanılan aracı alıp geliyor tamirini bakımını yapıp karını koyup satıyor bizzat öğrendim. Yedek parça olayını da Türkiye gibi ucuz(onlara göre kur, bavul ticareti vb. dolayı) ülkelerden çözüp rahatlarına bakıyorlar. Almanya'daki durumu tam bilmemekle beraber Tiguan alınmaz diyemem alınır da diyemem. Türkiye'deki durumla oradaki aynı olur mu olmaz mı bilemiyorum ama Türkiye'de tamirinde aşırı miktarlarda fiyatlar çekilen bir araç olduğunu duydum. Aslında vw araçların geneli bakımı tamiri aşırı masraflı burada çok parçacı çok tamirci zengin ettiler. Köşe başı vw servisi boşa kurulmadı bu ülkede. 

5008 veya Kuga daha temiz iş görür bence.  Altından kalkılmayacak sorunlar çıkarmaz.

Çağlar Bayur yazdı:

über alles

Sieg heil.

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Ahmet Gül yazdı:

Bendeki Scenic manuel. 5 koltuklu, navigasyon, ısıtmalı koltuklar var sadece hava civa olarak 😊

Yeni konu açmayalım, Mehmet Hoca sözlüden bırakmasın. İnsignia hakkında ne düşünüyorsunuz? 2.0 dizel otomatik, 160 ps. 2010-2011 model. 140-180 bin KM civarı araçlar. Bu rakamlara bulunabiliyor. SW veya Sedan. Cam tavan, deri koltuk ve xenon gibi opsiyonları var. Motor şanzımanda bi sorun var mı?

Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Motor şanzıman bir sorun duymadım. Türkiye'de bir tanıdıkta vardı 14 bin km'de olmasına rağmen elektronik arızalarıyla başa çıkamadı. 

Almanya'da benim de arabayı aldığım Laz bir abimiz var. İyi dürüst adamdır. Ona sorduğumda hocam Opel'lerden ettiğim zararı başka bir şeyden etmedim dedi daha yeni.  Hayırdır abi ne sorun çıkarıyor dedim, ne çıkarmıyor ki yolda giderken arıza lambası yanıyor, adam arabayı yarın kapıya bırakıyor dedi. Tabii bizim millet dedikoduyu sever bire yüz katar, bilemem. 

Yakıt olayı var bir de. Yakıt pahalı, 2.0 dizel aracın vergisi de pahalı. Bu aracın yakıtına vereceğiniz farkla Almanya'da taksitle farklı seçenekler değerlendirilebilir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

2.0 orada da mı pahalı. Hani ucuzdu yaa

Yıllık vergi 250 euro :)

Eski dizellerde vergi fazla olabilir. Euro 5’ler ucuz bence. Benzinli araclar 150 euro civari zaten. Tüketim de 8 litre civari olur. Mazot suan 2€ ama kdv indirimi olacak. 1.70€ olur gibi. Benzinin litresi 1.85€ suan ve benzinli araclarda en az 8 litre yakar. Arada cok fark olmayacak gibi duruyor. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Erdem Doğan yazdı:

Yıllık vergi 250 euro :)

Eski dizellerde vergi fazla olabilir. Euro 5’ler ucuz bence. Benzinli araclar 150 euro civari zaten. Tüketim de 8 litre civari olur. Mazot suan 2€ ama kdv indirimi olacak. 1.70€ olur gibi. Benzinin litresi 1.85€ suan ve benzinli araclarda en az 8 litre yakar. Arada cok fark olmayacak gibi duruyor. 

Ama hesap ediliyor işte. Ben de diyorumki almanya’da hesap kitabı bırakıp salmıyor muyduk :) gelsin v8’ler gitsin s klaslar :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Erdem Doğan yazdı:

Yeni konu açmayalım, Mehmet Hoca sözlüden bırakmasın. İnsignia hakkında ne düşünüyorsunuz? 2.0 dizel otomatik, 160 ps. 2010-2011 model. 140-180 bin KM civarı araçlar. Bu rakamlara bulunabiliyor. SW veya Sedan. Cam tavan, deri koltuk ve xenon gibi opsiyonları var. Motor şanzımanda bi sorun var mı?

Gagagagle mı soralım her soruyu ama değil mi 🤣

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ama hesap ediliyor işte. Ben de diyorumki almanya’da hesap kitabı bırakıp salmıyor muyduk :) gelsin v8’ler gitsin s klaslar :) 

sıfır arabanın düşük emsiyonlusu makbüldür

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

sıfır arabanın düşük emsiyonlusu makbüldür

Ben de onu diyorum. Eski arabadan fazla vergi caizdir :) hele yeninin hybridi candır :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Eski arabadan fazla vergi caizdir

coğrafyadaki diğer uygulamalara bağlı, mesela elde limonata, üstte şort atlet hoş geliyor kulağa ama sibiryada mı maldivlerde mi olduğuna bağlı

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ama hesap ediliyor işte. Ben de diyorumki almanya’da hesap kitabı bırakıp salmıyor muyduk :) gelsin v8’ler gitsin s klaslar :) 

Yılda 35-40 bin yapınca ben biraz hesap ediyorum 😊

Ama burda hesabın nedeni fakirlik değil, zenginlik 🤪 Faiz sıfıra yakın, 300 euro taksitle sıfır araba veriyorlar. Dedim ki ben de mazot farkına gir kallavi bi şeye. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Ben dedim al bi hdi Picasso 2.0 tam otomatik exclusive. 

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger
Yeni konu açmayalım, Mehmet Hoca sözlüden bırakmasın. İnsignia hakkında ne düşünüyorsunuz? 2.0 dizel otomatik, 160 ps. 2010-2011 model. 140-180 bin KM civarı araçlar. Bu rakamlara bulunabiliyor. SW veya Sedan. Cam tavan, deri koltuk ve xenon gibi opsiyonları var. Motor şanzımanda bi sorun var mı?

Opel nedir ya!!! Alaman devi mercedes varken…


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

motor hacmi yazmıyor nasıl ilan bu

Açıklama da yazmış ya. Garanti bile diyor. Helal olsun :,∆

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Açıklama da yazmış ya. Garanti bile diyor. Helal olsun :,∆

Boşver üzerine gitme yaşlı başlı adam 🤪

Çağlar Bayur yazdı:

motor hacmi yazmıyor nasıl ilan bu

Focus'un 2.0 olduğunu aracı aldıktan sonra öğrenmiştim 😂 

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan

Bu arada İnsignia'da elendi. Eski bir insignia kullanıcı bolca elektronik problemi yaşamış ve tavsiye etmedi. Satıp sıfırını almış o ayrı konu 😂 Rota yavaştan Fransız a dönüyor gibi.

 

Travego olmaz ama şunlar nasıl toprağım?

 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/citro-n-c4-e-hdi-115-exclusive/2090381875-216-3922

@Mustafa Tüfekçi

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

motor hacmi yazmıyor nasıl ilan bu


bazı gelişmiş ülkelerde broşürlerde teknik veri kısmı bile yok. İnsanlar başka şeylere odaklanıyor. Ergonomi, co salınımı (vergiden dolayı) vb. Mesela araca otomatik yazıyor. Kaç ileri olduğunu bile yazmıyorlar. Çift kavrama, tork konvertör bilgileri zaten başka dergilerden falan buluyoruz :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Erdem Doğan yazdı:

Bu arada İnsignia'da elendi. Eski bir insignia kullanıcı bolca elektronik problemi yaşamış ve tavsiye etmedi. Satıp sıfırını almış o ayrı konu 😂 Rota yavaştan Fransız a dönüyor gibi.

 

Travego olmaz ama şunlar nasıl toprağım?

 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/citro-n-c4-e-hdi-115-exclusive/2090381875-216-3922

@Mustafa Tüfekçi

Bozulana kadar güzeldir. 😛

 

E hdi az yakar da şanzıman benle aynı mcp. Mücadele edersen yorar. Akışına bırakırsan güzel güzel binersin.

 

debraj bitince orda bi bi 1.5 euro yer herhalde. Burda 15 20 arasi tutuyor

2.0 hdi tam otomatik kombini bak. Dertsiz paket

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Doğan yazdı:

Boşver üzerine gitme yaşlı başlı adam 🤪

Focus'un 2.0 olduğunu aracı aldıktan sonra öğrenmiştim 😂 

elbet tatile matile dönersin geri :bambam: mesafyee güvenme bak

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

vergiden dolayı

piyasayı belirleyen temel taşı ana kasadır zaten

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...