İçeriğe Yönlendir

Devir Saati 2-3 Saniye Takılı Kalıyor


Murat çakmak

Recommended Posts

Murat çakmak

Aracım ford escort 1.6 16 valf efi döküm manifolt aracıma gaz verip bırakınca yada seyir halinde yavaşlamam gerektigi zamanlarda devir 1500 de 2 yada 3 saniye takılı kalıyor sorunu bir türlü cözemedim. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

devir saati lehimlerinde catlak veya soguk lehim olabilir. daha once basima gelmisti, saati sokup lehimleri yeniledigimde normale dönmüştü

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İnan Çınar
Coşku Mert yazdı:

devir saati lehimlerinde catlak veya soguk lehim olabilir. daha once basima gelmisti, saati sokup lehimleri yeniledigimde normale dönmüştü

Tam ford escort  duayeni var forumda  diyecektim  ki zaten yazmış  kendileri 👍

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Coşku Mert yazdı:

devir saati lehimlerinde catlak veya soguk lehim olabilir. daha once basima gelmisti, saati sokup lehimleri yeniledigimde normale dönmüştü

Hocam çok sağolasın en kısa zamanda bunu halledeceğim inşallah. Olumlu sonuç alırsam tekrar bilgilendiririm. Hocam ben yanlış anlatmamısımdır inşallah. Yani sadece devir kadranı takılı kalmıyor. Bunla entegre olarak motorun devride uyumlu oda takılı kalıp devir saati ile birlikte normale dönüyor.

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

est. duayen kadar olmasak da bildiklerimizi paylasiyoruz default_smile.png

Tam ford escort  duayeni var forumda  diyecektim  ki zaten yazmış  kendileri [emoji106]



o zaman ilk mesajdan farkli bir durum ortaya çıkıyor. devir saatiyle alakali sorun yok. motor kontrol dışı hava aliyordur. emis hortumlari karter havalandirma sibobu kontrol edilebilir

Hocam çok sağolasın en kısa zamanda bunu halledeceğim inşallah. Olumlu sonuç alırsam tekrar bilgilendiririm. Hocam ben yanlış anlatmamısımdır inşallah. Yani sadece devir kadranı takılı kalmıyor. Bunla entegre olarak motorun devride uyumlu oda takılı kalıp devir saati ile birlikte normale dönüyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Varsa boğaz kelebeği takılı kalıyor olabilir mi? Hava kaçağı devir düşürür diye biliyorum.

Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Coşku Mert yazdı:

o zaman ilk mesajdan farkli bir durum ortaya çıkıyor. devir saatiyle alakali sorun yok. motor kontrol dışı hava aliyordur. emis hortumlari karter havalandirma sibobu kontrol edilebilir

Hocam hava alıyor olsa sürekli devir yüksek çalısmazmı.yada nereleri kontrol etmem gerekiyor tam olarak. Sanada zahmet veriyorum.

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

bir video cekip durumu daha anlasilir sekilde paylasirsaniz iyi olacak. motor devri nasil takili kalir anlayamadim

Hocam hava alıyor olsa sürekli devir yüksek çalısmazmı.yada nereleri kontrol etmem gerekiyor tam olarak. Sanada zahmet veriyorum.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Poyraz
(düzenlendi)

Hava alsaydı sürekli yüksek çalışırdı.

 

Yan sanayi akışmetre/maf sensöründen yapar eğer akışmetre orjinalse bozulmuştur. Ali zengin bunları tamirini yapıyor iletişime geçebilirsin.

https://www.facebook.com/dertlidertsiz

 

Düşük bir ihtimal rolanti motorunun içindeki yay sıkışıyor olabilir, önce balata spreyi sonra wd40 ile bakım yapabilirsin.

 

Bunları yaptıktan sonra beyni resetlemekte fayda var.

https://www.youtube.com/watch?v=2ch7y0jbouw&t=9s&ab_channel=TürkiyeFordEscortKulubü

 

 

 

 

tarihinde Fatih Poyraz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Coşku Mert yazdı:

bir video cekip durumu daha anlasilir sekilde paylasirsaniz iyi olacak. motor devri nasil takili kalir anlayamadim

Tamam hocam kısa zamanda inşallah sorun çekip atacağım.

Fatih Poyraz yazdı:

Hava alsaydı sürekli yüksek çalışırdı.

 

Yan sanayi akışmetre/maf sensöründen yapar eğer akışmetre orjinalse bozulmuştur. Ali zengin bunları tamirini yapıyor iletişime geçebilirsin.

https://www.facebook.com/dertlidertsiz

 

Düşük bir ihtimal rolanti motorunun içindeki yay sıkışıyor olabilir, önce balata spreyi sonra wd40 ile bakım yapabilirsin.

 

Bunları yaptıktan sonra beyni resetlemekte fayda var.

https://www.youtube.com/watch?v=2ch7y0jbouw&t=9s&ab_channel=TürkiyeFordEscortKulubü

 

 

 

 

Eywallah hocam kısa zamanda inşallah. Deneyeceğim söylediklerinizi.

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Murat çakmak

 Hocam video çektim ama yükleyemiyorum bu türde dosya yüklenemez hatası veriyor 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Fatih Poyraz yazdı:

Hava alsaydı sürekli yüksek çalışırdı.

 

Yan sanayi akışmetre/maf sensöründen yapar eğer akışmetre orjinalse bozulmuştur. Ali zengin bunları tamirini yapıyor iletişime geçebilirsin.

https://www.facebook.com/dertlidertsiz

 

Düşük bir ihtimal rolanti motorunun içindeki yay sıkışıyor olabilir, önce balata spreyi sonra wd40 ile bakım yapabilirsin.

 

Bunları yaptıktan sonra beyni resetlemekte fayda var.

https://www.youtube.com/watch?v=2ch7y0jbouw&t=9s&ab_channel=TürkiyeFordEscortKulubü

 

 

 

 

 

Murat çakmak yazdı:

Abiler sorunum bu videoda göründüğü gibi 

 

Yukarıda yazılanları yapabildiniz mi Murat bey?

Yorum bağlantısı
Murat çakmak

Abi yaptım aracı ali zengin kendiside bi zati gördü. Gerekli bakımlarını yaptı. Bizim arabalarda normal diyor ama bence kesinlikle normal degil. Kaçtane escort inceledim böyle degillerdi.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Murat çakmak yazdı:

Abi yaptım aracı ali zengin kendiside bi zati gördü. Gerekli bakımlarını yaptı. Bizim arabalarda normal diyor ama bence kesinlikle normal degil. Kaçtane escort inceledim böyle degillerdi.

Ankara'da Öner oto var, oraya bi uğramanızı öneririm.

Yorum bağlantısı
Fatih Poyraz
(düzenlendi)
Murat çakmak yazdı:

Abi yaptım aracı ali zengin kendiside bi zati gördü. Gerekli bakımlarını yaptı. Bizim arabalarda normal diyor ama bence kesinlikle normal degil. Kaçtane escort inceledim böyle degillerdi.

 

Ali Zengin buna normal mi dedi gerçekten? şoktayım... Telefon açtığımda bu konuyu kendisine hatırlatacağım.

Murat, bana göre videodaki arıza maf sensörü/akışmetre arızası. 

tarihinde Fatih Poyraz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Fatih Poyraz yazdı:

 

Ali Zengin buna normal mi dedi gerçekten? şoktayım... Telefon açtığımda bu konuyu kendisine hatırlatacağım.

Murat, bana göre videodaki arıza maf sensörü/akışmetre arızası. 

Valla sorabilirsin abi. Ben anlattım kendisine gösterdim. Ankara sincana yanına gittim. Hatta söyle bi açıklama yaptı. Devir birde. Düşerse stop edermiş. Bu şekilde oluyormuş bizim araclarda. Bakım yaptırmaya yanına gittim. Üst kapak contasını değişti.

Yorum bağlantısı
Fatih Poyraz

Bizim escortlar devir 1'e düşünce niye stop etmiyor?:) üstelik klima açık olduğu halde... Senin bu problemini yıllar önce yaşadım, akışmetreyi(maf sensörü) değiştirdim sorun çözüldü o zamanlar parçalar ucuzdu tamir ile uğraşmadım. Şimdi sıfır orjinali maf sensörü almaya kalksan 1500-2000 civarı.  Öncelikle escort facebook gruplarını araştır Ankara'da 10 dakika parça denemesi yapacak birini bul, arızayı kesin belirledikten sonra parça araştırırsın. Tabi problem başka yerden de çıkabilir ama benim görüşüm akışmetre arızalı.

 

 

 

 

IMG-20210916-WA0002.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat çakmak
(düzenlendi)
Fatih Poyraz yazdı:

Bizim escortlar devir 1'e düşünce niye stop etmiyor?:) üstelik klima açık olduğu halde... Senin bu problemini yıllar önce yaşadım, akışmetreyi(maf sensörü) değiştirdim sorun çözüldü o zamanlar parçalar ucuzdu tamir ile uğraşmadım. Şimdi sıfır orjinali maf sensörü almaya kalksan 1500-2000 civarı.  Öncelikle escort facebook gruplarını araştır Ankara'da 10 dakika parça denemesi yapacak birini bul, arızayı kesin belirledikten sonra parça araştırırsın. Tabi problem başka yerden de çıkabilir ama benim görüşüm akışmetre arızalı.

 

 

 

 

IMG-20210916-WA0002.jpg

Eywallah abi. Emsal bir araç bulup deneyeceğim. Diğer konu eksik yazmişım devir saati hızlı düşerse stop eder dedi. O yüzdeb o arada bekliyormuş. Yani devir 1 de değil. Yanliş yazmışım. Bütün guruplara üyeyim hepsinede yazdım kimse bununla alakalı birşey yaşamamış. Hep sundan bundan diye fikirler söylediler sağolsun yardımcı olmaya çalışıyorlar ama bi türlü sorunu gideremedim

tarihinde Murat çakmak tarafından düzenlendi
Eksik yazı
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

zetec te olması gereken teker dönmezken gaz verip bırakınca devrin kademeli düşmesidir, sıfırken de  böyle idi yani o zaman ytub yoktu vidyo çekmedik

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Çağlar Bayur yazdı:

zetec te olması gereken teker dönmezken gaz verip bırakınca devrin kademeli düşmesidir, sıfırken de  böyle idi yani o zaman ytub yoktu vidyo çekmedik

Yani bu durum normalmi abi

Yorum bağlantısı
Murat çakmak
Çağlar Bayur yazdı:

40 la giderken boşa alınca teker dönerken devir nerede bekliyor?

Abi ona dikkat etmedim ama sanırım 2000 devir civarı bi yerde diye hatırlıyorum. Ama bu benim bahsettigim oldugun yerde gaz verip bırakınca gerçeklesiyor. Motorun devri ve devir saati orantılı takılıyor ve düşüyor aniden

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat çakmak yazdı:

Abi ona dikkat etmedim ama sanırım 2000 devir civarı bi yerde diye hatırlıyorum. Ama bu benim bahsettigim oldugun yerde gaz verip bırakınca gerçeklesiyor. Motorun devri ve devir saati orantılı takılıyor ve düşüyor aniden

iki anlattığım da birbiri ile bağlantılı, viteste giderken debriyaja basmadan gazı bırakınca silkeme var mı?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...