Evren Erakçora 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Alman oto dergisi Autobild in yazısına göre, bazı araçlarda gelen orijinal ekipman lastikleri güvenlik açısından zayıf. Yakıt tüketimini düşürmek için bu şekilde üretildikleri söyleniyor. Islak zeminde tutuş ile tüketim arasında bağlantı olduğu biliniyor. Petlas da testte. https://reifenpresse.de/2022/04/01/skandal-ruf-weil-spritsparreifen-sicherheit-kosten-sollen/ 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 daha önce adac testinde de belirtilmiş, bir lastik testten çıkartılmıştı, sebebi: normalde markete verilmeyen, fabrikada seri üretimde takılmak için imal edilmiş olana markette rastladıkları için, her markanın her modeli aynı üretilmiyor, fabrikaya seri üretim için yüksek miktarda verilenlerde maliyetten kaynaklı düşük (veya tersi de olabilir arabanın marka prestiji ) yol tutuşa sahip olabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Nisan 2022 Yazar Paylaş 4 Nisan 2022 Otomobil dergileri otomobilleri test ediyor, fren testi yapıyor 34m duruyor , az yakıyor falan. Bu testlerde ıslak zeminde fren testi yapılmıyor. Otomobil üretici de ıslak zemin önemli değil kuruda iyi dursun az yaksın, ömür de çok önemli değil diyor bence. Dergiler ıslakta test yapmalı demek ki. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Evren Erakçora yazdı: Bu testlerde ıslak zeminde fren testi yapılmıyor. genel testte ıslak zemin hep vardır ? yapmamış ise ona test değil de, izlenim desinler, izlenim de önemlidiri, eskiden testlerde yazılırdı: rakamlar bir yana sürücünün yol hissi diye Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Evren Erakçora yazdı: Petlas da testte. Petlas sanki konu mankeni olarak sunulmuş, bilindik markaların iyi olmayan modellerinin petlastan çok farkı yok demişler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Metin Uzunoğlu yazdı: Petlas sanki konu mankeni olarak sunulmuş, bilindik markaların iyi olmayan modellerinin petlastan çok farkı yok demişler. test linki var mı? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Nisan 2022 Yazar Paylaş 4 Nisan 2022 Çağlar Bayur yazdı: genel testte ıslak zemin hep vardır ? yapmamış ise ona test değil de, izlenim desinler, izlenim de önemlidiri, eskiden testlerde yazılırdı: rakamlar bir yana sürücünün yol hissi diye Lastik testini demiyorum abi, otomobil karşılaştırma testini diyorum. Audi ,BMW , Mercedes testi mesela, BMW 1 metre önce duruyor testte ama ıslak fren testi yok. Çağlar Bayur yazdı: test linki var mı? bakalım bir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Evren Erakçora yazdı: Lastik testini demiyorum abi, otomobil karşılaştırma testini diyorum. Audi ,BMW , Mercedes testi mesela, BMW 1 metre önce duruyor testte ama ıslak fren testi yok. bakalım bir nefis fikir, abs nin etkisisi ayarı tasarımı ıslakta nasıldır bilmiyoruz markalara arası , fiesta durmuyor onu biliyoruz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Nisan 2022 Yazar Paylaş 4 Nisan 2022 Çağlar Bayur yazdı: nefis fikir, abs nin etkisisi ayarı tasarımı ıslakta nasıldır bilmiyoruz markalara arası , fiesta durmuyor onu biliyoruz Polo 60ps, 400 beygir porşeden önce durursa moral bozar ama 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: abs nin etkisisi ayarı tasarımı ıslakta nasıldır bilmiyoruz markalara arası , fiesta durmuyor onu biliyoruz Benim aracı yeni alınca merak edip denemiştim. 130 la yağışlı havada bayır aşağı dip fren yapıp üstüne önümde birşey varmış gibi sağa sola kirmistim. Birde sonradan fren testinde ön sağ ile solun %40 farklı tuttuğu çıkmıştı. Ona rağmen canavar gibiydi Birşey isim yapiyorsa boşuna olmuyormuş. Bu arada lastiklerde sıfır 4 mevsim Michelin idi yanımda bu aracı neden aldın ne gerek var diyen bir abi vardı. Araçtan inince arabaya bakarak bir sigara yaktı yakti; iyiymiş la buuu dedi 😁 4 Nisan 2022 tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 Hamit inan yazdı: iyiymiş la buuu dedi 😁 Şeker almamıştı ama.. 1 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 buna bende inanırım, mesela ben lastik alırken uzun araştırmalarım sonucu ( testler kullanıcı yorumları vs ) continantel ContiPremiumContact 6 tercih ettim , ama lastikci bana özellikle az yaktığı için ContiEcoContact 6 önerdi iki lastiğide yan yana koyup elimle kontrol ettim eco olan resmen yumuşacık darbelerde çok çabuk zarar görme ihtimali çok yüksek yüksek hızda ve sıcak havada da sıkıntı yaratacaktı. ben premium aldım çok da memnunum 5000 km oldu her şartta kullandım banamısın demedi hiç bir soru işareti bırakmadı . ama ben 425 tl ya almıştım şimdi 1150 TL olmuş. 😡 Yorum bağlantısı
Ali Gök 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 petlas b6 kasa passatta vardı benim sıfır takılıydı aldığımda . hayatımda gördüğüm en kötü lastikti muhtemelen sürekli abd devreye giriyordu en ufak sert frende vs arkadaşın arabasında lassa vardı aynı passat o çok daha iyiydi ikiside Türk malı alacak olsam lassa alırım az fark verip Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Ali Gök yazdı: abd devreye giriyordu abd nin oyunları bunlar hep işte. dış güjler. 1 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Doğan Arşiray yazdı: abd nin oyunları bunlar hep işte. dış güjler. abs yazacaktım 1 Yorum bağlantısı
Ali Tuğberk Avar 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Murat Öngür yazdı: ContiEcoContact İyiki almamışsınız. Benim araba ayaklarında ecocontact ile geldi alındığının 2. Ayı sağ ön lastik kaldırımın hafiften sivri bi yerine temas edince gümledi yandan yarıldı. Yenisini aldık taktık. 5 ay sonra da sağ arka yarıldı. Fazla km yapıyorum araçla bi de bu lastik başıma iş açar dedim 8. Ayında 4 lastiği michelinle değiştim. Şimdiye kadar bir sorun olmadı. Contiden daha sessiz daha konforlu. Premiumu kullanmadım ama eminim daha iyidir lastikçiyle konuşurken bunlar yumuşak lastik yaşadığın sorun normal yenileri takınca farkı anlarsın abi demişti gerçekten de farkettirdi. Bi de conti h idi yeni lastikler v daha dayanıklı olduğunu söylediler uzun yolda fazla km yapan araçta Yorum bağlantısı
Murat Öngür 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Ali Tuğberk Avar yazdı: İyiki almamışsınız. Benim araba ayaklarında ecocontact ile geldi alındığının 2. Ayı sağ ön lastik kaldırımın hafiften sivri bi yerine temas edince gümledi yandan yarıldı. Yenisini aldık taktık. 5 ay sonra da sağ arka yarıldı. Fazla km yapıyorum araçla bi de bu lastik başıma iş açar dedim 8. Ayında 4 lastiği michelinle değiştim. Şimdiye kadar bir sorun olmadı. Contiden daha sessiz daha konforlu. Premiumu kullanmadım ama eminim daha iyidir lastikçiyle konuşurken bunlar yumuşak lastik yaşadığın sorun normal yenileri takınca farkı anlarsın abi demişti gerçekten de farkettirdi. Bi de conti h idi yeni lastikler v daha dayanıklı olduğunu söylediler uzun yolda fazla km yapan araçta Premium Daha sert lastik yol sesi bir tık daha fazla ama kar hariç her yol şartında mükemmel performans veriyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Ben de az yaktırsın diye conti eco düşünüyordum. Tekrar düşüneyim. bu arada olay eskiden beri var. Goodyear fabrikadan çıkan arabalara 3 kanallı lastik satarken, aynı lastik modeli piyasada 4 kanallı satılıyordu Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 Nisan 2022 Paylaş 5 Nisan 2022 Ben Astrayı sıfır aldigimda gelen Bridgestone Turanza Er300 lastikleri kontrol ettiğinde üretim hatası var demişti lastikçi. Adam balans yapacakken görür görmez abi bu lastikler hatalı, yanak kisimlarindaki kanallar arası geçişler katmanlar merdiven basamağı gibi demişti. Konuyu okuyunca aklıma geldi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts