Sedat Oral 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Merhaba, İki araç arasında karar vermekte zorlanıyorum. Yıllardır ford kullanmaktan dolayı gönlüm focustan yana fakat megandaki tce motoruda herkes tarafından takdir görüyor. Focus 2020 model çok az km li manuel trend x paket 400bin tl civarına bulunabiliyor. 3.5 kasa 1.6 ti vct motoru uzunca kullandım bir şikayetim olmadı. Sürüşünü de gayet beğeniyorum. Yeni focusta motorun 3 silindire düşürülmüş olması ve performansının kağıt üstünde daha düşük olması düşündürüyor. 1.5 ti vct kullanma şansım olmadı. Meganenın ise 1.3 motorunun performansı cezbediyor onun dışında focus kadar tok bir araç olmadığını ve sürüş hissiyatının daha zayıf olması düşündürüyor. Bu araç ise joy paket edc otomatik ile 2021 model olarak 10bin km altı 400 bin tl civarı plakalı sıfır olarakta 420_430 civarına bulunabiliyor. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Hangisinin bakımı iyi donanımı fazla yakıtı az ise onu tercih etmeli 1 Yorum bağlantısı
Sedat Oral 2 Nisan 2022 Yazar Paylaş 2 Nisan 2022 Bugün baktığım araçlar bunlar https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sadece-1000-km-de-hatasiz-1013598940/detay https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-gursoy-oto-dan-2021-0-km-adetli-megane-edc-1004906779/detay Yorum bağlantısı
Koray Demir 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Çağlar Bayur yazdı: 2020 focus... 1- Megane Tce kullandınız mı? 2- Neden 2020 Focus? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Ford şanzıman ve motorlarının son 10 yılı facia. Renault tercih edilebilir. 2 Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 2017 Focus titanium 1.5 tdci powershift kullanıcısı olarak, 1.3 megan benimde ilgimi çekmişti ama performans hariç beni tatmin etmeyeceğini anladım, sosyal medya gruplarında sürekli sorunlarını bolca yazıyorlar soğudum megandan, performans beklentisi çok ön planda değilse focus daha keyifli ve sorunsuzdur. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Koray Demir yazdı: 1- Megane Tce kullandınız mı? 2- Neden 2020 Focus? megane nın kokpiti her gün görmek istemeyeceğim bir tipte, 2020 focus virajda dağılsın diye etmediğimiz saçmalık kalmadı ama dağıtamadık (frenle gaza aynı bastık ama araba bizden akıllı çıktı) 2 1 1 Yorum bağlantısı
Sedat Oral 2 Nisan 2022 Yazar Paylaş 2 Nisan 2022 Adem Kazıl yazdı: 2017 Focus titanium 1.5 tdci powershift kullanıcısı olarak, 1.3 megan benimde ilgimi çekmişti ama performans hariç beni tatmin etmeyeceğini anladım, sosyal medya gruplarında sürekli sorunlarını bolca yazıyorlar soğudum megandan, performans beklentisi çok ön planda değilse focus daha keyifli ve sorunsuzdur. Sizin aracın kombinasyonu tce performansını aratmaz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 keyif almak için focus, fakat tce motor daha mantıklı 😀 1 Yorum bağlantısı
Ali Tuğberk Avar 2 Nisan 2022 Paylaş 2 Nisan 2022 Sedat Oral yazdı: Merhaba, İki araç arasında karar vermekte zorlanıyorum. Yıllardır ford kullanmaktan dolayı gönlüm focustan yana fakat megandaki tce motoruda herkes tarafından takdir görüyor. Focus 2020 model çok az km li manuel trend x paket 400bin tl civarına bulunabiliyor. 3.5 kasa 1.6 ti vct motoru uzunca kullandım bir şikayetim olmadı. Sürüşünü de gayet beğeniyorum. Yeni focusta motorun 3 silindire düşürülmüş olması ve performansının kağıt üstünde daha düşük olması düşündürüyor. 1.5 ti vct kullanma şansım olmadı. Meganenın ise 1.3 motorunun performansı cezbediyor onun dışında focus kadar tok bir araç olmadığını ve sürüş hissiyatının daha zayıf olması düşündürüyor. Bu araç ise joy paket edc otomatik ile 2021 model olarak 10bin km altı 400 bin tl civarı plakalı sıfır olarakta 420_430 civarına bulunabiliyor. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Megane. Donanım paketi joy değil de üst paketleri tercih ederseniz daha çok zevk verir araç. Sürüş mekaniği focustan bariz kötü değil. Focus bir tık daha iyi o kadar. Klasmanındaki en iyi araç Megane f/p olarak. Hor kullanmama rağmen tek sorun yaşatmadı. Özel yazılım geliştirmesi de yaptırınca tutabilene aşk olsun.. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 3 Nisan 2022 Paylaş 3 Nisan 2022 Bu kasa Megane deneyimim olmuştu hiç beğenmemiştim . Araç iç dizaynı tam bir facia o nasıl bir el freni tabancasıdır arkadaş , hele o karbon çıtalar beni benden almıştı tam bir tasarım harikası . Kaporta zaten leğenden farksız yahu en azından kapıların içine yalıtım felan yapın bu nedir üflesen kapı içe göçecek gibi arabaya yaslanmaya korkuyorsun. 2004 model Megane 2 dinamik daha güzeldi . 2020 senesinde kullanıcıya sundukları araba 15 yaşındaki arabadan daha kötü , bagajı kapatınca çıkan ses hâlâ kulaklarımda , stabilize yolda sanki cebimde 3310 telefon varmış gibi bir titreşimi içeriye yansıtıyordu kısaca ben hiç beğenmedim , üretilmek için üretilmiş üzerinde hiç düşünülmemiş ne versek yerler tadında bir arabaydı.Renault ne bekliyorsun düşüncesiyle değilde fiyat çerçevesinde düşünürsek ucuz olsalar amenna ucuz araba ne beklenebilir derim ama 400-500 bin arasında fiyatı olan arabanın bu kadar kötü olması akıl alır gibi değildi belki de en boşunu kullandım ondandı yada ben çok şey bekledim bilemiyorum.Bu fiyatlara alınıp satılıyor olması daha da şaşırtıyor beni yahu o paraya 2010 üzeri Mercedes var hem de AMG paket bu arabalar dururken 450 bin verip Megane almak tercih meselesi tabii ki ama bilemiyorum yani ... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Nisan 2022 Paylaş 3 Nisan 2022 (düzenlendi) Megan kasa değişmeden alınmaz derdim normalde ama devri bildiğim kadarıyla kapandı, zaten eski nesil kasa vs. işe yarar yeri benim için sadece motoru, meganın evrimi aslında artık apayrı bir model elektirikli olarak sürecek.... Focusa gelince, motor her zamanki gibi Ford klasiği, adamlar yaptıkları arabayı motorla ve yetersiz trim kalitesiyle bozuyor, koysanıza kardeşim adam gibi güçlü motor, Ford lar oldum olası hep güçsüz motorlu iç mazleme yetersiz be arkadaş, öyle bir ayarlıyorlarki donanım kırpık adam gibi olması için tonla para veriyorsun yine eksik, motor malum ama araba sağlam güzel yol tutuşlu vs. şimdide 3 silindir masalı çıktı ...... bu durumda motor fena değil ama yine klasik olarak tam yeterli güçte olamayacak şekilde olsada Focus diyorum, megan , iç kısım çirkin hergün gördüğünde mide kaldıran ön konsol tasarımlı eski nesil bir araç, ama ille alınacaksa İcon alınmalı, motor zaten güzel, icon +1,3 tce ile focusu zaten yersin, yol tutuşuda fena değil, focusa göre az geride o kadar.... sonuç: icon megan 1.3 tce aslında güzel olsada iç kısmının bana verdiği kötü his sebebiyle + ları olsada ben olsam Focus alırdım... (motor 3 silindir olsaydı direk elerdim ama) 3 Nisan 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 Nisan 2022 Paylaş 3 Nisan 2022 (düzenlendi) Edc ile manuel şanzıman kıyaslamasını kimse yapmamış işin bu yönü de var. 3 Nisan 2022 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Nisan 2022 Paylaş 3 Nisan 2022 Koray Demir yazdı: Edc ile manuel şanzıman kıyaslamasını kimse yapmamış işin bu yönü de var. doğru, manuel de sorun yok zaten, otomatiğe gelince, hangi model kullandıkları önemli, meganda da benim kilyonun şanzıman varsa tamam, focus otomatik ne kullanıyor bilmiyorum, bakmak lazım... 1 Yorum bağlantısı
Sedat Oral 3 Nisan 2022 Yazar Paylaş 3 Nisan 2022 Focus 3 silindir olduğundan elediniz mi? Benimde kafama takılan soru 3 silindirli atmosferik olması. Icon donanım fiyatları bayağı bir yüksek o seviyeye çıkınca başka alternatifler çıkıyor bütçeyide aşıyor. Focusu manuel olarak kullanabilirim farketmez ama Renault un vites geçişleri manuelde zevk vermiyor. O yüzden Megane alırsam edc düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Nisan 2022 Paylaş 3 Nisan 2022 (düzenlendi) valla kendi kullandığım arabadaki dct gayet güzel, saçma sapan hareketleride yok, tamiri kolay ve sağlam, mesela rampa kalkışta hemen 2 ye atmak gibi hataları yok, mesela dik rampada 1 le kalkar uygun hız devir çekiş yoksa 2 ye atmaz, yüksek devir çevirir gerekirse, bunun gibi mesela, meganda sanırım aynı 7 ileri yağlı aynı tip şanızman var, öylese motor şanzımandan korkun olmasın derim şahsen... 3 Nisan 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sedat Oral 3 Nisan 2022 Yazar Paylaş 3 Nisan 2022 Evet şanzıman ve 1.3 tce motor hakkında kötü birşey pek duymadım. Zaten meganenı cazip hale getiren tce motoru keşke focusta böyle bir seçenek olsaydı hiç düşünmezdim bile direk focusa yönelirdim 1 Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 4 Nisan 2022 Paylaş 4 Nisan 2022 megane nın motoru ve şanzımanı çok başarılı,bagajı focusa göre daha geniş ve kullanışlı, focus hem manuel hem atmosferik hem 3 silindir,alma diye bağırıyor resmen 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts