Hasan Karabekiroglu 6 Nisan 2022 Yazar Paylaş 6 Nisan 2022 Sonuç, Parasını verip aldığım ürünü, teslim alamadım. Bir kaç kere daha ulaşmaya çalıştım ama ortada herhangi bir muhattap (kargocu) olmadığı için çözüm yok. Tekrar aynı soruyu yönelttim. Ürünü satın aldım buraya geldi ve sizin dağıtıcınız teslim etmedi, kafasına göre iade girip size geri gönderdi NEDEN ? Cevaben, efenim işte ürün kargoda hasar almış olabilir, size teslim edilemeyecek durumda olabilir... Bunun kararını ben veririm ister bozuk malı alırım ister geri iade ederim dedim. Mantıklı bir cevap yok, müşteri hizmetleri personeli sorunu çözemiyor hazır basma kalıp cümleler kuruyorlar. Müşteri hizmetlerine kibar konuşan ve şirin kelimeler kullanan personelleri koyup yaptıkları yanlışın üzerini örtme çabasındalar. Bu sorun aynı zamanda müşteri olarak beni mağdur ettiği gibi satıcıyı da mağdur etti benim param bekledi 10 gün onlarda, adamında ürünü rezil oldu yollarda. Geri iade gönderilen ürün yolda bir hasar alsa misal satıcının zararını kim karşılayacak ? Trendyol da bu deposuz dağıtım ağını keşfeden, icat eden, fikir veren arkadaşa madalya takılmalı, plaket verilmeli, maaşı yükseltilmeli. Aynı ürünü N11 den aldım aynı gün kargoya verildi 2 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 6 Nisan 2022 Yazar Paylaş 6 Nisan 2022 Ayrıca bu trendyol işi de benim açımdan komple kapanmıştır. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 6 Nisan 2022 Yazar Paylaş 6 Nisan 2022 Önder Özcan yazdı: Tirentyolun da çok umrundaydı 😒 Hesabı kapatırken açıklama alanına da yazdım bunu. 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 6 Nisan 2022 Paylaş 6 Nisan 2022 Hasan Karabekiroglu yazdı: Cevaben, efenim işte ürün kargoda hasar almış olabilir, size teslim edilemeyecek durumda olabilir... Ben bu sözün üstüne tekrar tekrar sipariş verirdim gelene kadar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Nisan 2022 Paylaş 6 Nisan 2022 Hasan Karabekiroglu yazdı: Ayrıca bu trendyol işi de benim açımdan komple kapanmıştır. bilmem kaç sene önce ben de kapatmıştım, şimdi bakayım dedim, gayet açık profilim.. sık kontrol ediniz Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 12 Temmuz 2022 Paylaş 12 Temmuz 2022 Trendyoldan 4 kolu bijon anahtarı istedim izeltaş diye feelavm diye bir satıcı izeltaş yerine segasan marka göndermişler normalde segasan diye ürün satmıyorlarBunlar dolandırıcı diye yorum yaptım yorum onaylanmamışBende geri gönderiyorum bakalım neler olacakKoşulsuz iade alıyor sıkıntı çıkmaz bnde yanlış ürün almıştım 15 gün sonra iade ettim sıkıntı cikmiyo [emoji23][emoji23]M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Temmuz 2022 Paylaş 12 Temmuz 2022 Mert Gülkokan yazdı: Trendyoldan 4 kolu bijon anahtarı istedim izeltaş diye feelavm diye bir satıcı izeltaş yerine segasan marka göndermişler normalde segasan diye ürün satmıyorlar Bunlar dolandırıcı diye yorum yaptım yorum onaylanmamış Bende geri gönderiyorum bakalım neler olacak Saçmalık. Şimdi bu adam izeltaş satsa güvenebilecek misin. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Temmuz 2022 Paylaş 12 Temmuz 2022 Ben artık kopyası kolay yapılabilecek şeyleri internetten almıyorum. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 16 Temmuz 2022 Paylaş 16 Temmuz 2022 iade aldılar parada cüzdana yattı üzerine para ekleyip buharlı far temizleyici set söyledimTrendyol i bu yüzden seviyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts