İçeriğe Yönlendir

Ford Fiesta - U1262 Hata Kodu


Umut Kızılcı
Çözüme git Çağlar Bayur tarafından,

Recommended Posts

Umut Kızılcı

Sürekli bu hatayı veriyor sebebi ne olabilir? Fiesta 2005 1.4 tdci asm 

Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Obd 2 cihazı ile çaglar abi.

OBD II fault code is a manufacturer specific code that is defined by car maker Ford as U1262 – “SCP (J1850) Communication Bus Fault”, or sometimes as “SCP (J1850) Communication Bus Fault – Instrument Cluster” and is set when the PCM (Powertrain Control Module) detects a communication failure between itself

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

universal obd okuyucularda bu tip kodlar çıkabilir, %99 u hiç birşey ifade etmez, bu kod genel hata bir kodudur yani bir parçayı işaret etmez, mesela depoda benzin var ama göstergede yarım gösteriyordur arıza araken ona yardımcı olmak için fikir verir orjinal cihazda okunur ise.

Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Anladım abi aslı sıkıntım p0193 işin aslı gecenlerdede konu açmıstım ilk calıstırmada mavi duman silkeleme devir oynaması ve stop etme soguk havalarda genelde yapıyor. Rail müşürü olabilirmi 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

olabilir mi olabilir ama olmayabilir de, tdci aynı belirtiyi 5 farklı sebep gösterebilir

Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Abi enjektorler yeni revize kızdırma bujileri yeni triger set yeni krank sensörü yeni yakıt boruları yeni yani anlayacagın girdik yine bi cıkmazs araba 80 dereceden sonra hiç bir sıkıntı kalmıyor ama sabah ilk calısmada mavi duman yavaslarken stop etme 1500 devirde silkeleme rolantide dalgalanma baska biyerde gelmiyor aklıma egr iptal edicem yarın bakalım sırayla bakıcam artık 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Umut Kızılcı yazdı:

80 dereceden sonra hiç bir sıkıntı kalmıyor ama sabah ilk calısmada mavi duman

karter havalandırmadan veya turbo mlinden fazla yağ sızıyor olamsın?

Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Yok abi yag kacagı hiç yok enjektorler yapılırken butun contalar ve oringler degiştirildi sürekli kontrol ediyorum 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Umut Kızılcı yazdı:

Yok abi yag kacagı hiç yok enjektorler yapılırken butun contalar ve oringler degiştirildi sürekli kontrol ediyorum 

dıştan gözükmez, emiş hortumu içine kaçar, orada birikir, yoğuşur sabah ısınana kadar dumanı atar

Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Abi dün oglene kadar marş basmadım arabaya hava 13 dereceydi oglen bastım marşa ne duman var ne silkeleme ne stop etme biliypsun asm arac ne vitesgecişlerinde devir düşmesi hiçbirşey yok anlamadım soguk ile alakalı bir parça sanki :)

İlk çalısmada sadece 10 saniye atıyor o öavi dumanı bu arada

Yorum bağlantısı
  • Çözüm
Çağlar Bayur
(düzenlendi)

damlatan bir enjektör de olabilir havalar ısındıkça biter duman veya çok azalır ilk marş sonrası , mevsime bağlı olarak bazı arızaların sonlandığı aylara geldik, şimdi nem buhar çiğ kaynaklılar başlayacak

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Umut Kızılcı

Abi muhtemelen dediğin gibi enjektorler 3 ay once revize oldu memeler ve 2 bobin değişti ama soguk motorda sakırtı oluyor yine büyük ihrimal damlatma var rolantideki ilk çalısmadaki dengesizlikte ondan bence tekrar sokturucem enjektorleri

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...